Capitolul 15

4.9K 370 11
                                    

*Perspectiva lui Alex*

-Buna ziua! o salut eu pe doamna din spatele tejghelei.

-Buna tinere, cu ce te pot ajuta? imi zambeste aceasta.

-Aveti vopsea de par? zic zambind diabolic. Niste culori aprinse, daca da.

    Sa mai vedem noi cine face pe cine Rose!

    *peste 10 minute*

-Ce naiba faci cu alea? ma intreaba Seba cand urc din nou in masina.

-Am de gand sa ma vopsesc, raspund detasat cu toate ca in interiorul meu topaiam de fericire.

-Sa nu-mi spui ca vrei sa...

-Ba da, acum taci si porneste. Trebuie sa trec si pe la o farmacie...

    *Perspectiva lui Rose*

Deschid ochii cu grija si ma ridic lenesa din canapea pornind spre usa.

-Cine e? mormai si invart cheia in usa.

-Surpriza, apare idiotul de Alex fericit.

-Cosmar, tip eu la fel de fericita de el si trantesc usa.

-Haide ma Rose... am adus un film si ciocolata, tipa de pe hol.

-Ce film?

-The Lost Valentine...

-Of la naiba, intra! deschid usa din nou.

    Iubesc filmul asta! 

-Nu atinge nimic, stai doar in canapea si...

-Prosopul, imi intinde acesta bucata de material.

-Eww, Alex asta-i par? il intreb dezgustata si apuc prosopul cu doua degete.

-Cam asa ceva. Ce sa fac daca din cauza unei anumite persoane, nu zic cine, spune si isi intoarce privirea spre mine, a trebuit sa ma "epilez". Asta daca pot sa-i zic asa...

-Scuze? mumur ridicand din umeri.Stai si nu atinge nimic! 

-Ham, latra el si se arunca in canapea.

      Trebuie sa ard prosopul asta imediat, dar acum filmul! topai in minte putin apoi ma intorc la individul care s-a facut comod in canapea.

-Da-te  mai incolo! mormai si ma trantesc langa el punand o perna intre noi, apoi imi apuc ceasca de ceai de pe masuta.

    Ma bucur ca nu s-a racit de tot ceaiul meu de menta!

-Sa incepem, spune el facandu-se comod o data ce filmul a inceput.

     Au trecut doar cateva minute de la inceputul acestuia si deja somnul isi face aparitie. Casc din ce in ce mai mult si pleoapele imi devin mai grele cu fiecare secunda in plus.

-Noapte buna blondo, imi sopteste Alex si incepe sa fredoneze un cantec de leagan.

*Perspectiva lui Alex*

   Sa incepem! Ma ridic de pe canapea brusc, avand in vedere ca Rose doarme dusa din cauza somniferelor puse in ceai. Imi apuc haina si scot cele doua tuburi de vopsea. Am zis sa nu fiu chiar asa de meschin si sa iau doar ceva ce dupa vreo doua sau trei spalari de duce. Si neon... culori electrizante. Eu m-am "epilat" din cauza ei si inca doare ca dracu' dupa ce Sebastian a tras fara mila prosopul ala nenorocit.

    Agit cele doua tuburi bine de tot, apoi le las pe masuta din fata canapelei pentru a o aseza mai bine pe blonda. Pana la urma nu vreai sa murdaresc nimic. Oare sa o duc in baie? Baia sa fie. Imi treb un brat pe sub picioarele fetei, apoi pe celalalt dupa mijlocul acesteia. O data ajuns in baie o asez in cada. Jos tricoul!

Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum