Capitolul 8

6.8K 409 18
                                    

*Perspectiva lui Rose*

-Ce-ai facut ma? Cum sa-i dai cu tigaia in cap? tipa ca disperata Jade la mine.

-Pur si simplu, am pus mana pe ea si am lasat-o sa faca contact cu moaca lui, zic calma si continui sa beau din ceaiul de fructe de padure.

-Rose, tu esti constienta ca puteai sa-l ranesti? ma intreaba Tommy, dar se vede pe fata lui ca e amuzat de situatie.

-Sunt doctor, mai mult ca sigur ma descurcam, momai nemultumita. Pana la urma a fost doar o tigaie cu ulei, atata tot!

-Sper ca e bine, spune fata si isi freaca fata cu mainile. I-ai cerut scuze?

-Ce ma? De ce as face asta? El e ciudatul care era in casa mea, nu eu!? ma revolt si bat cu unghiile in masa.

-Auzi tu la ea...

-Da' mai da-i pace femeie ca o sa innebuneasca definitiv, imi sare in ajutor Thomas apoi musca din briosa.

-Multumesc, zic scurt si ii trimit o bezea.

-Sa-mi mai bat gura degeaba? intreaba Jade imbufnata.

-Nu, stai calma si bea cafeaua aia, o sfatuieste Tom.

Dupa ce mimoza s-a calmat am revenit la ganduri mai pasnice. Momentan toti stam linistiti in amartamentul lui Jade pentru ca in scurt timp urmeaza sa plecam la spital, iar soneria telefonului meu incepe sa rasune in incapere facandu-ma sa ma ridic de la masa si sa-mi apuc geanta.

-Da? raspund eu.

-Buna Rose, vocea Mirandei isi face simtita prezenta.

-Hei, buna Miranda, ce s-a intamplat?

-Nimic, voiam doar sa-ti propun ceva, zice ea.

-Sigur, ce e? intreb curioasa.

-Pai este vorba de un bal caritabil, ce parere ai avea daca te-as ruga sa participi?

-Pai nu stiu...

-Daca esti interesata poti veni maine cu mine sa probezi rochia.

-Ce rochie?

-A da, scuza-ma Rose sunt putin paralela cu toate pregatirile astea. Pai este vorba de un fel de licitatie, licitatie in care sunt expuse diferite modele de rochii, iar o amica m-a rugat sa ii gasesc o fata care poate defila pe podium imbracata intr-una dintre rochii, Kitty este deja inscrisa, ca sa zic asa. Si mai avem nevoie de o fata, ce zici? imi explica ea.

-Cauza este?

-Copii cu diferite probleme, de auz sau de vaz, stii tu doar esti doctor?!

-Of, atunci suna-ma maine si voi merge cu tine, bine? cedez eu.

-Serios?! Vrei sa participi?

-Desigur, o facem pentru copii!

-Habar n-ai cat de fericita m-ai facut, chitaie ea asemenea unui copil. Acum trebuie sa fug si sa-i dau vestea, te pup Rose si ne vedem maine!

-Pe maine, pupici! inchid apelul si revin la cei doi tovarasi ai mei.

-Oare vrem sa stim si noi care-i faza? spune Thomas cu gura plina.

-O sa te ineci daca mai mananci multe dulciuri, il avertizez eu si imi reiau locul de la masa. Da vreti!

-Lasa ca nu mor, mormaie el si continua sa bage in el. Acum spune!

-Pai m-a sunat Miranda pentru ca vroia sa ms intrebe daca vreau sa particip la un bal caritabil pentru copii! le spun celor doi si ridic cana la gura.

-Pai si o s-o faci? ma intreaba Jade si Thomas ciuleste urechile.

-Bineinteles! ii raspund hotarata.

-Atunci eu plec putin ca am niste treaba si ne intalnim la spital, ok? zice blonda si isi inhata geanta. Inchdeti si voi usa.

-Ce naiba se intampla cu asta? ma intreaba Tommy si ridic din umeri.

-Nu stiu...

*Perspectiva lui Alexander*

Ma ridic lenes din canapea si pasesc spre bucatarie.

-Te mai doare puiule? ma intreaba Miranda o data ce am intrat.

In seara asta Sebastian s-a gandit el ca ar fi frumos daca si-ar aduce "prietena" in apartamentul nostru si cum David imi e un foarte bun prieten, iar Miranda n-a avut nimic impotriva statului meu pe canapeaua lor, am ramas la ei.

-Se putea si mai rau, raspund cu jumatate de gura si apuc o cana din dulap ca mai apoi sa-mi torn niste cafea.

-Alex, mormaie David asezandu-se pe scaun, vezi ca ai prins putina culore in obraz, daca intelegi ce vreau sa zic...

-Jura-te ca m-a invinetit nebuna, spun socat si imi masez usor maxilarul, iar picicania isi face simtita prezenta.

-Alex, mami, tati, da din cap salutandu-ne pe toti, apoi isi ocupa locul somnoroasa langa tatal ei.

-Neata puiule, isi saluta David fetita si Miranda o pupa pe nas.

-Alex de ce esti mov pe fata? chicoteste ea si eu ii scot limba.

-Prietena ta ma "mangaiat" pn mai brutal cu o tigaie, ii "scuip" bomba.

-Hm... e mai buna decat ma asteptam, dar asta ma face sa inteleg ca mai ai o singura incercare, nu? spune ea calma si se ridica pe coate pe masa.

-Sa scoti banii, zice tatal pustoaicei.

-Inca nu s-a terminat, mai am o singura incercare, sar eu si o impung usor cu degetul in nasul ala mic al ei.

-Jos laba de pe mine mosule, ma atentioneaza ea dandu-mi cu mana degetul la o parte.

-Kitty vocabularul te rog, mormaie amenintator David la cea mica.

-Bine...Ce avem de mancare? schima subiectul.

-Clatite, cine vrea? intreaba Miranda si eu ma asez imediat langa cea mica pentru ca divinizez clatitele femeii acestea cu toate ca nu e tocmai micul dejun, ci mai degraba cina, eu tot vreau...

-Eu! raspundem toti trei la unison.


*Perspectiva lui Sebastian*

-Stau si te astept de jumatate de ora, ma plang eu o data ce partenera mea isi face aparitia si ii intind buchetul de flori, daca nu ma insel sunt trandafiri.

-Of ce dragut esti , mersi! imi multumeste ea si ma saruta pe ambii obrazi. Intram? da rin cap facandu-mi semn spre intrare.

-Desigue, dupa tine, ii deschid eu usa ca un adevarat gentleman lasand-o sa intre prima.

-Ma uimesti, rade ea cand fac la fel o data ce am ajuns la masa noastra, ii trag scaunul.

-Si inca n-ai vazut totul, ma mandresc eu si ocup celalalt loc de la masa.

-Buna seara! ne saluta ospatarul aparut de nicaieri cu doua meniuri. Va las sa va hotarati si revin, spune apoi pleaca.

-Si ce comandam? intreaba ea.

-Ce vrei tu, ii raspund eu fixand-o cu privirea.

E cu adevarat frumoasa! mormai in sinea mea.

-Gentleman pana la capat, chicoteste ea ridicandu-si ochii din meniu. Nici nu stiu de ce am acceptat sa ies la o intalnire cu tine, adauga pe acelasi ton jucaus.

-Pentru ca ti-am starnit curiozitatea, ii raspund eu la intrebarea nerostita.

-Poate sau poate nu, face ea pe misterioasa.

-Haide Jade, amandoi simtim ceva, ii spun si aceasta doar imi zambeste intorcandu-si privirea in meniu.

Femeie incapatanta!...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Imi cer scuze pentru greselile de ortografie! <3


Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum