*Perspectiva lui Alex*
-Alex?! murmura Rose peste buzele mele.
-Hm?
-Esti un...
-Un ce? o intreb si continui sarutul.
-Dobitoc, zice clar si tare.
-Ce? De ce? intreb confuz in momentul in care s-a ridicat brusc.
-Pentru ca esti un dobitoc. O sa-ti fac o plangere pentru hartuire sexuala, zbiara ca nebuna si pleaca apucand-o in acest timp si pe Jade tragand-o dupa ea spre iesire.
-Ce ai facut? maraie Seba spre mine.
-Nimic?
-Asta nu e un raspuns dobitocule, spune si se aseaza langa mine alaturi de restul familiei.
-Banii! zice Kitty si intinde mana.
-Ce bani? intreb surprins.
-Haide Alex da-mi banii o data, continua ea si eu ridic o spranceana in tip ce ea isi linge inghetata, dar se opreste cand ma vede. Banii de pe pariu ametitule.
-Vocabulatul, maraie David si pustoaica zambeste.
-N-am, ridic din umeri.
-Atunci public pozele, mormaie si se aseaza langa Miranda.
-Poze?! ma mir eu cu Sebastian.
-Dap, raspunde scurt si toti o privim curiosi.
-Ce poze Kitty? o intreaba David printre dinti.
-Baieti, zice si se ridica, cred ca e cazul sa facem o plimbare, adauga si porneste spre locul de joaca.
Nici nu vreau sa stiu ce poze are micul dracusor!
*Perspectiva lui Rosie*
-Pur si simplu am iesit la o intalnire, imi explica prietena mea alunecand pe bancheta din spate.
-Si eu de ce nu stiam asta? Nu se presupunea ca sunt cele mai bune prietene? tip la ea si iau curba.
-Ba da Rose, suntem! tipa si ea. Dar nu stiam cum vei reactiona! adauga si pun frana brusc.
-De cat timp de cunoastem? o intreb cu voce calma.
-De cand suntem mici, mormaie ea si se strecoara pe scanul din dreapta in timp ce din spatele masinii se auzeau claxoanele soferilor enervati. Hai porneste...
-Si daca ne cunoastem de atunci cum mama naibi nu stiai cum o sa vreactionez? o intreb si pornesc.
-Hai Rose... nu vreau sa ne mai certam, e doar un tip. Daca vrei ii dau papucii, imi spune cu vocea tremuranda.
-Nu vreau sa-i dai nici o cizma. Daca te face fericita e numai bun, dar te asigur ca-l castrez daca nu sta cuminte, chiar daca arata cum arata! tun nervoasa si opresc in fata casei.
-Mersi, tipa ea si imi sare in brate.
-Hai ca trebuie sa ajungem la spital in doua ore, ii zic si o bat peste fund ca sa se dea jos din poaala mea. Jade jos!
-Gata sefa, rade si coboara.
*Perspectiva lui Sebastian*
-198, 199, 200... Sunt toti! Mi-a placut sa fac afaceri cu voi domnilor, zice nepoata mea fericita si se aseaza in bratele lui David. Tati mergem sa-mi iau papusa?
-Bineinteles printeso, zice acesta si se ridica avand-o pe pustoaica in brate si se intreapta spre magazinul din fata noastra. Iubito vii?
-Acum, ii raspunde aceasta si se indreapta catre ei. Si voi doi, se intoarce spre noi, impacati fetele alea doua!
CITEȘTI
Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|
Romance―IN CURS DE EDITARE― Oricum ai intoarce situatia este la fel. Si indiferent de modul in care i-ai privi pe cei doi nu se schimba nimic. Unul mai nebun ca celalalt - asa pot fi cei doi caracterizati. De la prima intalnire si pana in prezent ies scant...