Capitolul 10

6.4K 379 5
                                    

-Pai si asta insemna ca nu mai iesim maine la inghetata? se pisiceste Kitty.

-Ba da, vom iesi! Doar ca vom fi trei: eu, tu si Alex, spun zambind cand mimica "partenerului" meu se schimba.

-Tu stii ce inseamna o intalnire? sare el cu gura si ii fac semn sa taca.

-Da iubitule, o intalnire de joaca, ai auzit?

-Auuu, ce dragut,rade Seba si eu ma stramb.

-Nu-i nimic dragut, zic eu.

-Ba da, rapunde Alex si ma atinge cu degetul pe nas ca un drogat. Mi-ai spus iubitule!

-Ba nu, nu ti-am spus, mormai eu.

-Ba da, i-ai spus! intervine Seba.

-Mai lasati-o in pace, imi ia apararea Kitty.

-Multumesc, cineva care tine cu mine, rad eu si o pup pe cea mica. Kitty sa-i spui Mirandei ca ne vedem maine, ok?

-Desigur!

-Acum trebuie sa plec, intru de garda, va pup! le spun celor prezenti si ma intorc pe calcaie pornind spre intrare.

-Si eu te pup iubito! urla Alexander in spatele meu.

-Pleaca!


*Perspectiva lui Alexander*

-Chiar incep sa ma indoiesc de sanatatea ta mintala, spune Seba si porneste masina.

-Cine are intalnire? Eu am intalnire! ma fatai pe scaunul pasagerului pentru ai face in ciuda piticaniei. Sa fii gata pentru victoria mea, adica tine banii pregatiti piticanie! ma stramb la pustoaica.

-Stai bai Tarzan usor ca era s-o lovesc pe blonda din fata mea, maraie prietenul meu si ma potolesc.

-Stai calm Alex ca banii ii am pusi bine si ii pregatesc nu-ti face probleme, doar trebuie sa  fac loc pentru cei pe care urmezi tu sa-i pierzi, rade ea jucandu-se cu papusa aia a ei in spate.

-Ha ha ha, o sa vezi tu cine castiga la urma, mormai si imi pun mainile in san. 

-Ba Alex sa mor eu de te inteleg, Kitty cel putin este copil si se comporta asa, dar tu, ce naiba e in capul ala al tau? zice atent la drum.

- Nimic, rade Kitty si eu ii arunc o privire urata.

-Taci ca ramai fara papusa, marai eu si ea face ochii mari.

-Plodule, maraie si ea.

-Of Doamne, ce am facut ca sa va merit pe amandoi?! ofteaza Sebi virand la dreapta si isi apuca telefonul.

-Cine e? intreb curios cand il vad ca mustaceste ceva.

-Nimeni important, raspunde  si isi aseaza telefonul in poala. Mergem sa mancam?

-De ce schimbi subiectul? mormai eu nemultumit de raspunsul lui.

-Nu schimb absolul nimic, ci doar v-am intrebat daca mergem sa mancam, zice si oprreste la semafor.

-Cine era? insist eu cu intrebarea.

-Nimeni important, ce nu intelegi?!

-Uf... Seba are iubita, chicoteste Kitty.

-Daca nu termini o sa-i spun lui David sa-ti caute alta dadaca ca deja incepi sa ma enervezi, spune furios si porneste din nou.

-Gata boss, nu mai urla asa ca deja ti s-a umflat o vena pe gat, ridica ea mainile si revine la papusa ei.

-Hm... "nimeni important", il imit eu cand incepe sa butoneze telefonul in draci. Ce parapanta ai mai agatat si acum? E buna?

-Coboara, ordona Sebastian si opreste brusc.

Dacă nu seduci, se duce. |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum