0.28

2.8K 160 9
                                    


Do domu postanowiłem wrócić przez pobliski park. Włożyłem słuchawki do uszu i włączyłem  losowe odtwarzanie piosenek. Całą drogę myślałem o sytuacji która się przed chwilą zdarzyła. W pewnej chwili na ławce w parku zobaczyłem Hope. Stała z jakimiś chłopakami. W ręku miała butelkę piwa i nie widać było po niej tych łez co kilka dni temu. Siniak na jej twarzy był cały czas. Zdenerwowany postanowiłem podejść do dziewczyny. wyłączyłem muzykę i schowałem telefon wraz ze słuchawkami do kieszeni. Moje dłonie mimowolnie zacisnęły się w pięści. Pewnym krokiem ruszyłem w ich kierunku.

-Hope!- krzyknąłem- możesz mi wytłumaczyć co tu się dzieje? Do kawiarni przychodzisz zapłakana a teraz śmiejesz się w najlepsze i kim są ci ludzie do jasnej cholery?!

- A co myślałeś? Że ona poleci na takiego lalusia jak ty? Spójrz w lustro człowieku!-rzekł jakiś brunet jednocześnie oplatając rękę wokół tali dziewczyny

-Nie z Tobą rozmawiam!-odparłem nie spuszczając wzroku z Hope 

-A ja nie mam zamiaru z Tobą rozmawiać-odparła dziewczyna - Jonathan nie chcę na niego patrzeć- zwróciła się do chłopaka który oplatał ją w tali. Czyli to był jej były i...obecny?

-Nie słyszałeś? Ona nie chce z Tobą rozmawiać! Wynoś się stąd albo porozmawiamy inaczej- powiedział Jonathan idąc w moim kierunku

-Zmuś mnie-odparłem stojąc zaledwie metr od niego i rzuciłem się na chłopaka z pięściami. Hope zaczęła odciągać mojego rywala a jakiś dwóch ciemnych blondynów mnie. Złapali mnie tak że nie mogłem się ruszyć. Gdy Jonathan wstał zaczął okładać mnie pięściami a gdy upadłem z bezsilności cała trójka zaczęła mnie kopać. Hope prosiła ich żeby przestali jednak bezskutecznie. Od kiedy ona się mną przejmuje? Gdy w końcu skończyli Jonathan splunął na mnie i odeszli. Resztkami sił obserwowałem oddalające się cztery postaci do czasu gdy straciłem przytomność.


----------------------------------------------------------------------------------------------


Wiatam wszystkich z nowym rozdziałem! mam nadzieję że się podoba zachęcam do gwiazdkowabnia i komentowania :*

P.S w wolnym czasie zapraszam na mojego bloga na którym możecie znaleźć recenzje różne motywacje itp http://allabout604.blogspot.com/


Instagram || L.TOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz