Paul kardeşinin yüzüne bakarak ,kendi yüzünü burusturdu.
"Ne olduğunu biliyor musun ?"Evan omuzlarını silkerek "Hayır, kapının önüne oturmuş kendini yatıştırıyordu. Sonra banyo etti ,bende yatırdım."
Tabi ki banyo etmesine yardımcı olduğunu söylemeyecekti. Paul'u çok fazla sevmese de sevdiği kadının abisi olduğu için saygı duymak zorundaydı. Ve bunu elinden geldiği kadar yapmaya çalışıyordu.
Paul başını sallayarak uzun ve biçimli parmaklarını kardeşinin suratında gezdirdi. Kim ile kavga ettiğini bilmiyordu ama Ella'yı epeyce benzetmişti. Vampirlere bakarak bir bakış attı ve hepsi salona indiler. Büyük masaya kurularak her biri bir kitap ile uğraşıyordu."Bu zaman da amcamı yakalamamız gerekiyordu."
Paul kitabın kapağını kapatarak avuç içlerini gözlerine bastırdı. Epeyce yorgun düşmüştü. Ve tabi içtiği içkiler de yavaş yavaş etkisini göstermeye başlamıştı.
"Kahve yapıp geliyorum." Alix gülümseyerek ikisine baktı.
Evan arkasına yaslanarak "Amcanın tam amacı ne ?""Dünyayı cadıları kullanarak ele geçirmek. Ama o kadar gerizekalı ki cadılar amcamı kullanıyor. Bunun farkında bile değil."
Evan kaşlarını çatarak gerindi. Merdivenlerden inen kişiye bakarak hemen ayağa kalktı. Ella aşağı inerek ikisine bir bakış attı.
"Dinlenmen gerekiyor Ella."
Evan'ın endişeli sesi hoşuna gitmişti. Küçük elini soğuk tenine koyarak okşadı.
"İyim ben birşey yok."
Evan gülümseyerek alnını öptü. Ella masaya ilerleyerek kardeşinin yanına oturdu. Paul yaralarına bakarak "Kim yaptı sana bunu ?!"Ses tonuna hakim olamamıştı. Söz konusu kardeşi ise gözü kimseyi görmez idi.
"Yaşlı bir avcı."
Paul devam et dercesine kaslarını kaldırdı.
"Bak birgün avcılar Evan'ı vurdular. Bana avcılık kurallarını söyleyip gittiler. Bugün etrafı gezinmek istedim. Tam eve dönücek iken o yaşlı çatlak kadın karşıma çıktı. Bana soyadın sana hiç yakışmıyor tarzı birşeyler söyledi. Bende sinirime yenik düşerek kadına yumruk attım. Bazı el parmaklarını kırarak oradan ayrıldım. Hikâye bu. Olağan dışı birşey yok."Paul şaşırarak kardeşine bakmaya devam etti.
"Tanrım El ! Yaşlı bir kadından dayak yediğine inanamıyorum."Ella dudaklarını büzerek "Öyle deme. Kadın gerçekten çok güçlü. Ve bu avcı annemi tanıyor."
Paul kardeşinin son söylediği şey ile sanki beyninden vurulmuştu.
"Ne ?" sesi çok kısık ve güçsüz çıkmıştı. Ella gözlerinin içine bakarak "Bana öyle söyledi. Annemi çok iyi tanıyormus."Paul'un aklından bir sürü soru geçiyordu. Sakin kalmaya çalışarak "Bu kadının ismi ne ?"
"Kelly."
Paul iyice meraklanarak bütün vücudunu ona dondurdu.
"Peki o zaman bu Kelly denen avcı annemin arkadaşı ise neden seninle kavga etti ? Tam tersini yapması gerekmiyor muydu ?"Ella saçlarını arkasına atarak düşünmeye başladı. İkizi doğru söylüyordu. Bu kadın annesini tanıyorsa ,niye kızını dövüyordu ?
"Belki düşman olabilir. Avcılar arasında liderlik alma gibi birşey yok mu ?"
Evan da tartışmaya katılarak fikrini söyledi. Paul Evan'a bakarak "Vampir bozuntusu doğru söylüyor. Annem ölmeden önce bütün avcıların lideri idi."
Evan homurdanarak Paul'a ters bir bakış attı.
"Paul ?"Ella'nın endişeli sesi ile Paul ikizine baktı. Yüzü bembeyaz olmuştu.
"Birşey mi oldu ?"Narin yüzünü avuçlarının içine alarak hafifçe okşadı.
"Bu kadın annemi öldürmüş olabilir mi ?"
Paul kaşlarını çatarak Ella'ya baktı. Böyle birşey imkânsız-.
Bağırarak oturduğu sandalyeyi tekmeledi. Yere dizlerimi çökerek gözyaşlarını tutamadı. Hıçkırarak ağlıyordu. Alix mutfaktan çıkarak onun yanına geldi ve sarıldı.
Ella oturduğu yerden kalkarak kardeşinin yanına gitti. Alix aralarından çekilerek Evan'ın yanına gitti. Oda gözyaşlarını tutamamıştı.
"El böyle birşey olmadığını söyle. Yalvarırım doğru olmadığını söyle ,lütfen."
Ella hıçkırarak ellerini kardeşinin yanağına koyarak alınlarını birleştirdi.
"Üzgünüm." fısıltı ile çıkan sesi titremişti. Ağlaması daha da artmaya ,hıçkırıkları yüzünden konuşmakta güçlük çekiyordu. Boğazında ki yumruğu geçirmek için yutkundu.
"Üzgünüm Paul."
Paul dayanamayarak kafasını kardeşinin göğsüne koydu. Kollarını beline sararak onu kendine iyice çekti. Ella kollarını başına sararak ağlamaya devam etti. Kaç saat bu pozisyonda kaldılar bilmiyorlardı ama hala ağlıyorlardı. Az önce annelerinin nasıl öldüklerini bulmuşlardı. Psikolojik ve enerji bakımından göçmüş idiler.
Paul kafasını kaldırarak ağlamaktan kızarmış ve şişmiş gözlere baktı. Eliyle kardeşinin gözyaşlarını silerek "Kalk ayağa. Planım var."
Paul kardeşinin elinden tutarak ayağa kaldırdı. Paul sertçe bütün kitapları masanın üstüne tekrar dizdi. Seri hareketlerle bir kitabı okuyor ,diğerine geçiyordu. Ella koltukta oturan Evan'ın kucağına oturarak başını göğsüne yasladı. Evan kaslı kollarını bacaklarına ve beline sararak onu sıkı sıkı tuttu. Rahat etmesi için elinden gelen herşeyi yapıyordu. Üçü de endişeli bir şekilde Paul'a bakıyordu.
Paul son kitabı da göz gezdirerek onlara baktı.
"Plan şu ; ilk önce annemizi öldüren orospu bir avcıdan intikam alıcaz. Tabi kolay olmayacak şuanda bizden sonra en iyi avcı ekibi ama bizim güçlerimiz ve silahlarımız daha fazla. Avantaj olarak da iki tane vampir var. Bir hafta içinde hazırlanmamız gerek. Sığınakları buradan otuz kilometre uzaklıkta. Oraya gizlice girerek o sürtüğün ve ekibinin başlarını kesicez. Sonra amcamı halledicez. Bu hafta boyunca yapabildiğiniz kadar pratik yapın. Herkes şimdi yatağa !"Paul konuşmasını bitirerek yukarı çıktı. Gerçekten çok iyi bir liderdi. Ella da kalkmak için hamle yaptı ama Evan onu kucaklayarak kardeşinin odasının önüne bıraktı.
"İyi geceler."
Evan gülümseyerek dudağını öptü.
"İyi geceler ,avcı."Evan kendi odasına girerek kapıyı kilitledi. Ella kapıyı açarak yatağın ortasında yatan kardeşine baktı. Yanına ilerleyerek kedi gibi yanına kıvrıldı. Paul bu haline tebessüm ederek kardeşinin saçlarını okşadı.
"Annemiz bunları hak etmedi ,Paul."
Kardeşinin titrek sesi onu daha da üzdü. Ona dönerek beline sarıldı. Ella daha da yanaşarak sırtını göğsüne yasladı.
"Uyu meleğim."
Ella ağlamaktan güçsüz düştüğü için başını sallayarak uyumaya başladı. Paul da ona daha da sokularak kafasını ensesine koydu. Gözlerini kapatarak oda uyumaya başladı.