Ella derin bir nefes alarak uyumaya calıştı. Her ne kadar cadıyı öldürdüğü için pişman olmasa da ona acımıştı. Başını sallayarak yataktan kalktı. Elini yüzünü yıkayarak kendine gelmeye çalıştı. Odanın kapısını açarak kardeşinin yanına ilerledi. Kapıyı açarak tebessüm etti. Alix ve Paul birbirlerine sıkıca sarılarak uyumuşlardı.
Ella kardeşinin alnını öperek odadan çıktı. Evan'ın odasının kapısını açarak gülümsedi. Evan ona bir bakış atarak sırıttı."Sende benim gibi baykuşsun ha ?"
Ella kıkırdayarak yanına yattı.
"Sanırım öyleyim."Evan çevik bir hareketle Ella'nın ustune çıktı. Daha fazla dayanamayarak dolgun dudaklarını kadının ince dudakları ile buluşturdu. Ella şaşırarak önce tepki vermedi. Ama daha sonra vampire karşılık vermesi onun hoşuna gitmişti. Evan'ın alt dudağı memnuniyet içinde kıvrılırken onu daha sert öpmeye başladı.
Kadını kollarından tutarak kaldırdı ve kucağına oturmasını sağladı. Kaslı kollarını ince beline sararak kendine daha çok bastırdı. Tek eli kadının ipeksi ve uzun saçlarını kavrayarak sertçe çekti. Ella inleyerek boynunu açıkta bıraktı. Evan çarpık bir gülümseme ile kadının boynunu emmeye başladı. Ella ise kendine hakim olmaya çalışıyordu. Her öptüğü yer ile sıcak basıyor ve bedeni titriyordu.
Evan kadının boynunu emiyor ,ısırıyor ve öpüyordu. Saçlarını serbest bırakarak askılı bluzunun omuz kısımlarını indirdi. Dudakları omuzlarında ,oradan ise köprücük kemiklerine doğru yol aldı. Ella kendini tutamayarak inledi. Evan daha da hızlanarak sertçe boynunu emmeye başladı. Kadın titriyor ve inlemelerine engel olamıyordu. Evan dudaklarını çekerek eserine baktı. Terden yapışmış saçları ve su damlacıkları vücudunda gezinirken onu daha seksi yapıyordu. Omuz ve boyun kısımları ise kıpkırmızı olmuştu. Evan memnuniyetle sırıtarak onu yatırdı. Sırtını göğsüne bastırarak kalçasından tuttu. Kendine bastırarak kafasını ensesine koydu. Ella ise az önceki yaşadıkları şeyin etkisinden çıkamamıştı.***
Ella uyuşmuş kolu ile uyanarak ,suratını burusturdu. Sırtını yatağın başlığına koyarak kolunun karıncalaşmış hissini bitmesini bekledi. Bunu beklerken de Evan'ı izliyordu. Dün yaptıkları şey aklına gelince eli boynuna gitti. Her bastırdığı yer acıyordu. Boynunun halini görmese bile morardığına adı gibi emindi. Kolu normal hale gelince yataktan kalktı. Eski ve büyük boy aynanın karşısına geçerek boynuna baktı. Morardığını tahmin ediyordu ama bu kadarını beklemiyordu. Boynu ,köprücük kemikleri ve omzu mor içindeydi. Hayretler içinde elini yavaşça mor olan yerlerinde gezdirdi. Bir anda beline sarılan kişiye bakarak gözlerini kapattı. Evan arkasına geçerek sıkıca beline sarıldı.
"Özür dilerim." vampirin sesi mahçup ve fısıltı şeklinde çıkmıştı. Ella gözlerini açarak ona baktı.
"Ne için ?"
Evan uzun parmaklarını kadının izlerinde gezdirdi. Her dokunduğu yer cayır cayır yanıyordu.
"Bunlar için." Evan boynunu öperek çenesini omzuna koydu. Ella ise sadece gülümsemek ile yetindi.
Evan onu kendine çekerek sıkıca sarıldı. Ella beline sıkıca sarılarak kafasını göğsüne koydu."Kendimi tutmam gerekirdi-"
Ella susması için bir anda dudaklarına yapıştı. Evan ilk önce şaşırarak ona karşılık vermedi. Şaşırma duygusu yavaş yavaş heyecana bırakarak ince dudaklarını emmeye başladı."Evan ?"
Alix'in sesi ikisini ayırdı. Evan ,Ella'yı arkasına alarak kardeşine baktı. Ella ise parmaklarını kaslı sırtına koyarak derin nefesler alıyordu.
"Birşey mi oldu ?"Alix utana sıkıla kardeşine bakarak dudaklarını büzdü.
"Kahvaltı hazır. Sizi bekliyoruz." dedikten sonra odadan çıktı. Evan avcıya dönerek çenesini tuttu. Kadının boynuna bakarak derin bir iç çekti. Boynu çok kötü gözüküyordu. Böyle olması hoşuna gidiyordu ama onun canı yanıyordu.
Ella çenesini kurtararak kendi odasına ilerledi. Bu boynunu kapatması gerekiyordu. Üstündeki askılı bluzunu çıkartarak yere fırlattı. Annesinin bordo renginde olan boğazlı kazağını dolabından çıkararak ,giydi. Boynu artık gözükmüyordu. Evan kapı eşiğine omzunu dayayarak küçük kadınını izledi. Ona sahip olmak istiyordu. Ona dokunmak ,öpmek ,sarılmak istiyordu. Kadına bakarak gözlerini kapattı.
Ella vampire bakarak gülümsedi. Küçük elini yanağına koyarak okşadı. Evan gözlerini açarak onun yeşil-mavi karışımı gözlerine baktı.İkisi de birbirlerini sevmelerine rağmen bunu daha itiraf edememişlerdi. Daha hazır değildiler.
Ella vampirin koyu yeşil gözlerinde adeta kaybolmuştu. Renk tonu gerçekten çok ilginçti. Evan dayanamayarak kadının dudağına kısa bir öpücük kondurdu. Yumuşak elini tutarak salona ilerlediler.