Bölüm 21

29 1 0
                                    

Paul yatağından kalkarak gerindi ve pencereye baktı. Bugün güzel bir gün olucak diye geçirdi içinden. Güzel bir gün.
Ustunu değiştirerek ,vampire bir bakış attı. Alix'in alnından öperek salona indi. Mutfağa girmesiyle Hill ile burun buruna geldi. Hill geri çekilerek Paul'a baktı "Özür dilerim ,dostum."

Paul omzunu sıkarak "Sorun değil." dedi ve yanından geçip gitti. Kardeşi bu adama güveniyorsa oda güvenecekti. Ella'nın dediği ve yaptığı şeyler neredeyse doğru oluyordu.
Kafasını sallayarak kahvaltı hazırlamaya başladı.

Ella karnının ustunde hissettiği ağırlık ile gözlerini açtı. Evan başını çıplak karnına koyarak ona bakıyordu. Ella gülerek avuç içlerini gözlerine bastırdı.
"Ne yapıyorsun ?" güldüğü için sesi boğuk çıkmıştı. Evan kahkaha atarak göbeğinde burnunu gezdirdikten sonra öptü. Ella'nın boyun girintisine kafasını koyarak derin bir nefes aldı.
"Sevdiğim kadını öpüyorum."

Ella gülümseyerek ona döndü. Yeşil gözleri o kadar güzeldi ki ,her baktığında kendinden geçiyordu. Elini tutarak havaya kaldırdı. Güneş ışığı ellerine vurduğu için duvara gölge olarak düşüyordu. Ella gölgeye bakarak derin bir iç çekti. Evan kadının zarif elini dudaklarına götürerek öptü.

"O adama güvenmiyorum."

Ella vampirin elleriyle oynamaya başladı. "Neden ?"

"Sana çok yakın."

Ella elini çekerek sırtını yatağın başlığına dayadı. Evan kafasını kaldırarak mavi-yesil karışımı gözlere baktı.
"Güven." Ella bunu dedikten sonra banyoya ilerledi. Evan gözlerini devirerek üstünü değiştirdi ve aşağı indi.

***

Aşağıdan bağırma sesi gelince Ella ustunu hemen değiştirerek aşağı indi. Yüreği ağzına gelerek salona geçti ve gördüğü şey karşısında derin bir nefes aldı. Alix ve Evan şakalaşıyordu. Birisi Hill ile kavga ediyor zannetmisti. Mutfağa geçerek kahvaltı hazırlayan kardeşine baktı.

"Ben öldüm mü ?"

Paul bakışlarını yaptığı omletten çekip kardeşine baktı. Kahkaha atarak "Hayır El ,doğru görüyorsun."

Ella beğenmiş bir edayla dudaklarını büzdü ve kafasını salladı. Kardeşi hiç mutfak ile alakası olan bir insan değildi. Paul dan bahsediyordu. Bu sonuç kesinlikle çok normal diye dusundu.
"Hill nerede ?"

"Odasında." Ella hızla çatı katına çıkarak kapıyı vurdu. İçeriden ses gelince kapıyı açarak yatağın ucunda oturmuş Hill'e baktı. Yakışıklı lider onu görünce ayağa kalkarak küçük bedenine sarıldı. Neden sarılma gereği duyduğunu bilmiyordu ama şimdi lider çok iyi hissetmişti.
Ella zor olsa da sarılarak ondan ayrıldı.
"Sen iyi misin ?"
Hill elini ensesine götürerek ,kaşıdı.
"Sana ihtiyacım vardı."

Ella gözlerini açarak ona baktı ve ardından gülümsedi.
"Aramıza katılman gerek ,Hill."

Hill 'biliyorum' der gibi kafasını salladı ve derin bir nefes aldı.
"Sevgilin beni korkutuyor."

"Ha ? Ne ? Evan mı ?"

Hill ,Ella'ya tuhaf bakışlarını gözlerini devirdi. Ella konuşmadan onun elini tuttu ve salona indi. Evan ikisini böyle gorunce sinirlenerek dışarı çıktı.

"Kötü çocuk ,kızdı." Ella kardeşine tip tip bakarak Evan'ın peşinden gitti. Onun ardından Alix ve Paul da çıktı. Hill etrafına bakınarak derin bir nefes aldı ve oda onların peşinden gitti.

"Evan ! Taksana be adam !" Ella hızla koşarak Evan'ın sırtına atlıyacağı sırada Evan geri çekilerek düşmesini izledi. Ona kızmak istiyordu ama beceremiyordu. Evan kahkasını tutamayarak yerde yatan kadınına baktı. Tek koluyla belini kavrayarak onu kaldırdı. Ella üstünü silerek tip tip bakmaya başladı. Yağmurdan dolayı üstü başı çamur olmuştu. Paul kardeşini gorunce "Çamur kadın yeniden dirildi ! Hayatını seven kaçsın !" diyerek bağırdı. Ella hariç herkes kahkaha ederken Ella "Ben sana çamuru gösteririm." kendi kendine fısıldayarak yerdeki çamuru avuçladı ve tam ikizinin suratına attı. Paul bir anda neye uğradığını şaşırarak gözlerini kocaman açtı. Bu sefer Ella gülüyordu.

"Çamur adam dirildi ! Canını seven kaçsın !" herkes endişe içinde Paul'a bakıyordu. Ella kardeşinin tam önünde durarak elini belinde buluşturdu.

"Alt tarafı çamur. Erimezsin."

Paul kardeşinin saçını tutarak onu çamura yatırdı. Ella çığlık çığlığa bağırırken Paul gülüyordu.

"Tanrım bu kadar psikopat bir grubun içinde olduğuma inanamıyorum." Hill eliyle yüzünü sıvazlayarak kafasını salladı. Alix kahkaha atmaya başlayınca Paul ona dönerek "Sen neye gülüyorsun sarı ?"
Alix 'teslim oluyorum' der gibi ellerini havaya kaldırarak gülmesini engellemeye çalıştı ama başaramadı.
Sonunda eline aldığı çamuru Paul'a atınca "Kız dayanışması !" diyerek kaçmaya başladı. Paul yediği ikinci kazıktan sonra yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştı. İnleyerek bağırdı ve Alix'in peşinden koşmaya başladı. Ella ise yerden kalkmaya çalışıyordu ama gene kayıp çamurun ustune tekrar ve tekrar düşüyordu. Hill gülerek ona yaklaşıcağı sırada Evan'ın kıskançlık krizi onu durdurdu.
Hill'e attığı çamurla keyifle kahkaha atıyordu ama Hill bundan hiç memnun değildi. Evan ,Ella'nın yanına giderek onu yerden kaldırdı.
Üstünü temizlemeye başladı ama Hill yanlışlıkla ona çamur atınca gözlerini kapatarak bağırdı.

"Ella hedefim sen değildin. Çok ,çok özür dilerim."

Ella ona dönerek yavaş yavaş ilerlemeye başladı "Özür mü diliyorsun bir de ?" eline aldığı çamuru tam kafasına atarak "Özür dilerim Hill hedefim sen değildin." diyerek evine doğru gitmeye başladı.

Paul kardeşinin yanına koşturarak onu omuzlarından tuttu ve yere iktirdi. Arkasına bakarak sinirden köpüren ikizine baktı "Banyoya ilk ben giricem."

Küçükken hep bu konuda tartışırlardı. Simdi de bir farkları yoktu. Ella hırsla ayağa kalkarak koşmaya başladı. Her ne kadar kaysa da sonunda ona yetişebilmişti. Ayağına çelme takarak Paul'u düşürdü.

"Şansına küs ikiz."

Kapının kulbunu çevirerek banyoya ilerledi. Tabi gördüğü manzara karşısında yere çökerek sinirle inledi. Evan ve Alix vampir hızlarını kullanarak çoktan banyoyu kapmışlardı.

AVCI KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin