Bölüm 19

32 2 0
                                    

Ella güneşin verdiği rahatsız ışık ile gözlerini kıpraştırarak uyandı. Gerinerek sağ tarafına bakınca kaşlarını çatarak Hill'e baktı. Yavaş adımlarla yatağından çıkarak yanına ilerledi. Ceketin de odanın anahtarı olabilirdi. Ella küçük ellerini adamın ceketinde gezdirmeye başladı. Hill kıpırdanarak rahatsız koltuk da yan dönünce Ella gözlerini devirerek tekrar ceketinin cebine elini daldırdı. Ve işte aradığı şeyi elinde hissedince yavaşça anahtarı çıkardı. Anahtara bakınca içinden küfür ederek elindeki onlarca küçük anahtara baktı. Hepsini teker teker denemek zorunda kalacaktı. Kapıya ilerleyerek sessizce ilk anahtarı denedi. Ardından ikincisini. Üçüncüsünü...

Hill gözlerini açarak gülümsedi ve avcı kadını izlemeye başladı. Onu aptal yerine koyması sinirine dokunmuştu ama şimdi onu keyifle izliyordu. Hill kapının anahtarlarını ceketinin cebine koyacak kadar aptal değildi.
Elini pantolonunun cebine sokarak asıl anahtarları çıkardı ve sallayarak ses çıkmasını sağladı.

Ella irkilerek ona döndü. Hill büyük bir keyifle çenesinin ucuyla anahtarları göstererek "Bunu mu arıyorsun ?"

Ella elindeki anahtarı sinirle adamın kafasına atarak yatağının ortasına oturdu. Hill ne olduğunu anlamadan eğilerek anahtarlardan kurtuldu. Anahtar cama çarparak tok bir ses çıkarttı ve ardından yere düştü. Hill kadının sinirle ve hırçın olduğunu tahmin ediyordu ,ama bu kadar olacağını da tahmin etmemişti.

"Tanrım ,kafamı delebilirdi."

Ella ona bakarak gözlerini devirdi. Dizlerini kendine çekerek çenesini koydu. Ona bir bakış atarak "Hala o gereksiz kafan duruyor. Merak etme ölmezsin."

Hill bıkkın bir tavırla nefesini dışarı üfledi.

"Bak Hill ,beni öldür rica ediyorum. Seninle aynı havayı solumak bile beni rahatsız ediyor."

Hill sinirlenerek ayağa kalktı ve Ella'nın üstüne çıktı. Kollarını başının hizasında sabitleyerek ağırlığını ona verdi. Ella böyle bir tepki beklemiyordu. Adam ona her dokunduğunda Evan'a ihanet etmiş gibi geliyordu. O vampiri gerçekten çok ozlemisti. Peki ikizi ? O ne haldeydi kim bilir. Büyük ihtimalle sinirini kontrol altına alarak doğru düzgün bir plan yapmaya çalışıyordur.

"Beni sinirlendiriyorsun."

Hill'in sesi onu düşüncelerinden ayırdı. Ella çırpınarak ondan kurtulmaya çalıştı ama başaramadı. Dizi ile kasıklarına tekme atarak adamı yere düşürdü. Ella güçlü bir kızdı. Ne olursa olsun bir açık bulur düşmanına saldırırdı.
Hemen yataktan kalkarak eline şamdanı aldı.

"Bırak gideyim."

Hill ayağa kalkarak üstünü düzeltti. Üstündeki ceketi çıkartarak yavaşça yatağın ustune koydu. Beyaz gömleğinin kollarını sıvayarak Ella'ya bir bakış attı. Kasları apaçık ortadaydı.

"Seninle anlaşma yapalım. Avcıların lideri olarak bana yardımcı olabilirsin-"

Hill kendine küfür ederek sustu. Ella duyduğu şey ile elindeki şamdamı yere düşürdü.
"Ne ?" Ella gerileyerek sırtını soğuk duvara yasladı. Hill büyük bir pişmanlık ile ona doğru ilerledi. Ella hemen elini durması için kaldırarak ona baktı.

"Avcıların lideri Kelly değil mi ?"

Hill başını eğerek ensesini kaşıdı.
"Kafanız karışması için bir oyundu. Avcıların lideri benim."

"Sen benim annem ve babamı öldürdün !"Ella ona ilerleyerek yumruklarını savurdu.

"Hayır. Ella dinle." Hill kollarından tutarak onu duvara yasladı.
"Anneni ve babanı ben öldürmedim. Lütfen inan bana. Onları Kelly öldürdü."

AVCI KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin