Bölüm 15

29 2 0
                                    

Ella gece yarısı kalkarak aklına gelen soruya çözüm yolu bulmaya çalışıyordu. Dayanamayarak kardeşini hafifçe dürterek uyandırdı. Paul gözlerini ovuşturarak ay ışığında parlayan mavi-yeşil karışımı gözlere baktı.

"Paul aklıma birşey takıldı."

"Bu saatte beni uyandıracak kadar önemli soruyu merak ediyorum."

"Annem ve babam cadılar tarafından öldürüldü diye söylendi bize. Amcam neden yalan söyledi ?"

Paul kafasını sallayarak "Bilmiyorum El. Lütfen uyuyalım. Yarın yorucu birgün olucak."

Ella başını sallayarak kafasını kardeşinin göğsüne koydu ve uyumaya çalıştı. Ama aklındaki düşünceler buna izin vermiyordu. Derin bir nefes alarak uyumaya başladı.

***

Sessizce kahvaltı yapmaya başladılar. Ella daha fazla yemeyerek hazırlanmak için odasına geçti. Paul kardeşinin gittiğinden yararlanarak "Ella dün bana bir soru sordu."

Evan tabağından bakışlarını kaldırarak ona odaklandı. "Ne sordu ?"

"Bizim anne ve babamızı cadılar öldürdü diye biliyoruz. Neden amcamız bize böyle birşey dedi ?"

Evan ve Alix düşünerek cevap aramaya koyuldular.
"Annen avcıların lideri idi değil mi ?"

Paul olumlu anlamda başını salladı.
"O zaman o tuttuğu defter gerçekten çok önemliydi. Belki amcanız eğer avcıların öldürdüğünü söylese idi siz avcı olmayacaktınız. Bu sebepten dolayı söylememiştir."

Vampir gene doğru konuşmuştu. Annesinin ve babasının kanından çocuklar avcı olmasa idi kötü olurdu. Amcaları bunu bilerek 'cadılar' öldürdü diyerek onları kandırmıştı. Aslında bir bakıma iyi yapmıştı. Eğer onlara doğruyu söyleseydi belki şuanda cadı yerine intikam uğruna avcıları öldürüyor olabilirdi. Paul derin bir nefes alarak arkasına yaslandı.
"Ben hazırlanmaya çıkıyorum. Sizde hazırlanın."

Vampirler başlarını sallayarak yemeklerine devam ettiler. Paul dalgın adımlarla odasına çıktı. Üstüne rahat kıyafetler giyerek Ella'nın yanına geçti. Yatakta oturup düşünüyordu.

"Hazır mısın ?"

Ella ona bakmadan olumlu anlamda kafasını salladı. Yataktan kalkarak kardeşine sarıldı. Paul ikizinin şekilli vücuduna sarılarak sakinleşmeye çalıştı. Uzun bir müddet sarıldıktan sonra ayrılıp aşağıya indiler. Vampirler bahçeye çıkmışlardı. Bir hafta boyunca kendilerini hazırlayacaklardı. Ne kadar pratik ,o kadar güç.

"Ben Ella'yı seçiyorum."

Paul gözlerini devirerek Evan'a baktı.
"Beni seçsen şaşırırdım herhalde."

Ella gulerek Evan'ın tam karşısına geçti. Kendini hazır pozisyonuna alarak vampire göz kırptı. Vampir sırıtarak Ella'ya doğru koşmaya başladı. Ella hızından dolayı ne olduğunu anlamadan acı içinde sırt üstü yere düştü.
"Tanrım ! Geliyorum diyebilirdin !"

Yerden kalkarak parmaklarını kütletti. Evan'a doğru koşarak çenesine yumruk attı. Karnına ard arda tekneler atıyordu ama kaslarından dolayı kendi ayağı acıyordu. Evan çevik bir hareketle ayağından tutarak onu yere fırlattı. Ella bu sefer de yüz üstü düşmüştü.

Paul yüzünü burusturarak "Bu acıtmış olmalı."

Alix de yüzünü buruşturarak "Bence yenilecek."

Paul dudaklarını büzerek izlemeye devam etti. Ella kollarından destek alarak ayağa kalktı. Gerçekten çok sinirlenmiş idi. Biraz bekleyip kendine gelince vampire doğru koşturmaya başladı. Kasıklarına tekme atarak diz çökmesini sağladı. Kollarını tutarak arkasından bağladı. Evan kasıklarına vurduğu için yerde iki büklüm olmuştu. Ella sırtına çıkarak ağırlığını ona verdi ama hiç işe yaramadı. Evan gülerek ayağa kalktı. Ella da hala sırtında duruyordu. Evan kollarını kurtararak Ella'nın boynundan tuttu ve nazikçe yere bıraktı. Ella sırt üstü düşerek derin bir nefes aldı. Karşılarında ki insandı ,vampir değil. Kendini böyle avutmaya çalıştı. Evan ustune eğilerek çenesine küçük bir öpücük kondurdu.
"Çok iyisin bebeğim."

Ella gözlerini kapatarak "Tabi. Ne demezsin."

Evan kalkmasına yardımcı olarak ağacın altına oturdular. Simdi sıra Paul ve Alix de idi.

"Bak bebeğim dur demen yeter."

Alix gülerek "Aynı şey senin içinde geçerli."

Paul kendine güvenerek sırıttı "Tabi derim-"

Birden burnuna yediği yumruk ile sözü kesilmişti. Evan gülüyor ,Ella'nın ağzı 'o' şeklini almıştı. Alix Paul'un ustune çıkarak yüzünü yumruklamaya başladı. Paul kollarını tutarak kendi altına aldı. Her ne kadar bir vampir olsa da onun gücü de fazla idi.
"Bebek poposu yüzümü dağıttın be !"

Alix kollarını kurtarmaya çalışmıştı ama Paul daha da sıkmıştı. Alix'in yüzüne tam yumruk vurucak iken kafasının yanındaki toprağa vurdu. Her ne kadar çalışma olsa bile sevdiği kadına vuramazdı. Ayağa kalkarak kollarından tuttu ve vampiri de ayağa kaldırdı.
"Erkekler erkeklerle ,bayanlar bayanlarla eşleşsin. Hadi !"

Paul söylediği gibi soluğu Evan'ın yanında almıştı. Gülerek sağ yumruğunu çenesine vurdu.
"Dün kardesimi öptüğün için."

Bu çalışma değil bir nevi intikam dövüşü haline gelmişti. Evan çenesini oynatarak ona baktı. Paul'a doğru koşarak biraz yükseldi ve ters tekme ile Paul'un yüzüne vurdu.
"Bu da benim kardeşim ile oynaştığın için."

Paul bunu demesini hiç beklemiyordu. Evan'ın o kadar korumacı olduğunu da düşünmemişti. Yediği tekme ile de burnundan kan gelmişti. Zorla ayağa kalkarak elinin tersi ile kanı sildi. Evan kanın kokusunu alınca büyük bir açlık ile ona baktı. Kendini tutmakta güçlük çekiyordu. Paul ona doğru yürüyerek omuzlarından tutmak için bir hareket yaptı ama Evan daha önce davrandı. Kollarını kavrayarak onları ters döndürdü. Paul bağırarak yere çöktü.
"Orospu çocuğu !"

Evan onu sinirlendirmek için "Annemiz aynı değil Paul kendi annen ile karıştırma."

Paul bunu duyunca sinirle ayağa kalkarak Evan'ın yüzüne ard ardında yumruklarını bıraktı. Evan karşı çıkmak istese de Paul bacaklarına tekme atarak daha da savunmasız bırakıyordu. Biraz geri gelerek Evan'ın suratına güçlü bir tekme attı. Evan yediği tekme ile yüz üstü dusmustu. Paul annesi hakkında onu sinirlendirmek için söylediğini biliyordu. Ve işe yaramıştı. Kas yığını vampir şimdi ayaklarının altında ölü gibi yatıyordu. Ella'ya baktığında oda Alix'i yere sermiş gururla kardeşine bakıyordu. Paul son kez yüzünü silerek temizlenmek için kardeşinin elini tuttu ve eve girdiler.

AVCI KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin