Beşi de sessizce evlerine doğru ilerliyorlardı. Evan ve Ella'nın üstü de kurumuştu. Paul onlara ölümcül bakışlarını yollayarak tekrar yürümeye devam etti.
Evan ve Ella aynı anda gözlerini devirerek peşlerinden gittiler.
"Bunu duydunuz mu ?" Hill etrafına bakarak parmağını dudağına götürdü. Hepsi olduğu yerde kalarak etrafına baktı ve sesleri dinlemeye başladılar. Çalıların ezilme sesi geliyordu.
"Gitmemiz gerekiyor ,hadi." Paul adımlarını hızlandıracak iken Ella "Neyden kaçıyorsun ?" deyince Paul olduğu yerde kaldı. Topuklarında dönerek kardeşine baktı.
"Ben mi ?" diye sordu alayla. Ella bütün ciddiyeti ile "Evet sen. Neyden kaçıyorsun ?"
"Çocuklar pek zamanı değil." diyen Alix'e ikiside aynı anda "Kapa çeneni." diye söylenerek tekrar birbirlerine döndüler. Alix ağzını kapatarak onlara baktı.
"Sen bir avcısın Paul." diye uyardı Ella onu "Korkusuz olman gerekir !" diye bağırdı.
Paul neden böyle yaptığını amlamamıştı ama sinirleri epeyce gerilmişti.
"Ben neyden korkuyorum biliyor musun ? Aç gözlerini etrafına bak. Kendine bak. Seni tekrar kaybetmekten korkuyorum."
Ella hayal kırıklığı ile ona baktı. Tam birşey söyleyecek iken sesler onu durdurdu. Birşey sürünüyor gibi ses çıkıyordu. Ve kanat çırpma sesleri geliyordu. Paul kardeşinin yanına gelerek etrafına baktı. Saçma konulardan kavga etseler bile bu sinirleri anında geçiyordu.
"Bu da ne ?" Alix karşıya bakarak kaşlarını çattı. Paul karşıya bakınca ağzı açık kalmıştı. Karşısında kocaman ve rengarenk bir Huma kuşu vardı.
"Huma kuşu." diye söylendi Ella. Kadın adeta büyülenmişti. Kuş güzel kanatlarını çırparak Ella'ya başıyla selam verdi ve yanına geldi. Başını kadının alnına değdirerek ona baktı.
Evan büyülenmiş bir şekilde ikisini izliyordu.
"Neden böyle birşey yapıyor ?" diye sordu Hill zar zor konuşarak. Paul sertçe yutkunarak "B-bilmiyorum." diyerek kardeşine baktı.
Kuş kırmızı tüylerini silkerek Ella'ya tekrar selam verdi ve uçtu. Ella ona bakarak kaşlarını çattı. Kuş neden sadece ona selam vermişti ?
"Size niye selam vermedi ?" diyerek bakışlarını çevirdi. Hepsi ağzı açık Ella'ya bakıyordu. Ella ellerini birbirine vurarak onlara baktı. Gene aynı şekilde bakıyorlardı.
"Hey ?!" diye bağırınca hepsi silkilenerek Ella'ya odaklandılar. Paul kardeşinin yanına giderek vücuduna baktı.
"Ne yapıyorsun ?" Ella onu kendinden uzaklaştırarak ona baktı.
"Kuş niye sadece sana geldi ?"
"Bende bu sorunun cevabını bilmek istiyorum -"
"Dünyanın en güçlü varlığını selamlamak için." yabancı bir ses Ella'nın sözünü kesince Ella arkasında dönerek o yabancı sese baktı.
Adam arkasındaki grubu ile Ella'ya yaklaştı ve önünde eğilerek selam verdi.
"Bu bir saygıdır." diyerek Ella'ya baktı. Paul kardeşinin önüne geçerek "Tamam ,çok duygulandım ama dostum sen kimsin ?" diyerek adama baktı.
"Adım Tammy." diyerek gözlerini devirdi.
"Beni çok aydınlattın Tammy." diyerek alayla adama baktı Paul.
Adam Paul'a yaklaşarak "Sesini kes." diye emir verdi. Adamın bilmediği birşey vardı. Paul emirlerden hiç hoşlanmazdı ve sadece kardeşinden emir alabilirdi. Oda tabi zor zamanlarda.