Bölüm 20

34 1 0
                                    

"Yok ,yok ,yok !"
Paul sinirle yerdeki taşa tekme atarak ellerini saçlarından geçirdi. İki günden beri ikizini arıyorlardı ama hiçbir sonuç bulamamışlardı. Paul endişe ile karşısına baktı. Ormandan ve gölden başka birşey yoktu. Evan etrafında dönerek ormana baktı.
"Burada çok iyi ev saklanır. Aramaya devam."

Alix çantasını yerden alarak Paul'un elini tuttu. Paul sinirle elini çekerek atına yöneldi. Alix ise öylece orda kalmıştı. Bu yaptığı hareket kalbini incitmişti. Sinirle yaptığı bir hareket diyerek kafasına takmamaya çalıştı ama başaramadı. Paul hızlıca atını sürerek hem ilerliyor hem de bakınıyordu. On dakika boyunca ilerledikten sonra atından inerek dağın biraz daha aşağısında kalan büyük bir ev dikkatini çekti. Ev saray gibi bir evdi.
"Şu eve bir bakalım."

Evan yürüyerek eve doğru adımlarını atmaya başladı.

***

Ella kapalı kaldığı ev de gezinmeye başladı. Botları ,ayaklarını acıttığı için mutfağa yöneldi. Mutfağa giden koridor çok hoşuna gidiyordu. Sol taraf pencereden oluşuyordu ve bu pencereler hep açık tutuluyordu. Çiçekler pencerenin içine yani eve giriyordu. Sağ taraf da ise koridor boyunca ayna vardı. Hill'e bunun anlamını sormuştu ama Hill 'benim için özel' diyerek geçirmişti. Gerçekten çok hoş diye düşündü. Bir yandan yürüyor ,bir yandan da kendine bakıyordu.

"Efendim ?"

Arkasına dönerek yaşlı kadına baktı. Yaşlı kadın ona gülümseyerek yanına yaklaştı. Elinde krem kutusu verdi.
"Bunu boynunuza sürmek için geldim."

Ella gözlerini devirerek kadının elindeki kremi aldı.
"Teşekkür ederim."
Kadın gülümseyerek başını salladı ve paytak adımlarla koridordan gitti. Hill boynunu görünce kimin yaptığını sormuştu. Ella bu özel anı kendine sakladığı için paylaşmak istemedi ve ona hiçbirşey söylemeyerek ,kaçmıştı. Lider bugün evde yoktu. Ama her adımını ve yaptığı şeyleri biliyordu. Boynuna bu kremi sürmezse başına üşüşür ve bin bir nasihat vereceğini bildiği için kapağını açarak boynuna sürdü. Morluklar yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Ella gözyaşlarını tutamayarak hem ağlıyor , hem de kremi sürüyordu. Vampiri ve kardeşini çok ozlemisti. Kremi camdan aşağı fırlatarak tırnaklarını avucunun içine geçirdi. İnleme sesi duyunca pencereye koşarak aşağı baktı. Luke başını tutarak krem kutusunu eline aldı ve yukarı baktı.

"Güzel bayan bu sizin mi ?"

Ella kahkahasını engel olamayarak başını salladı. Az önce ağlamış ,şimdi ise guluyordu. Ella bunu garipseyerek "Özür dilerim ,Luke."

Luke başını sallayarak tekrar bahçesi ile ilgilenmeye başladı. Meyve ve sebze bahçesi tamamı ile ona aitti.
Ella mutfağa girerek etrafına bakındı. Masada ki küçük kek dilimlerini görünce ağzına atarak çiğnemeye başladı. Kaç günden beri buradan kaçmaya çalışıyordu ama maalesef ya Hill ya da onun adamları buna engel oluyordu. Hatta bir keresinde bıçak çaldığı için Hill ,bütün keskin aletleri toplatarak biryere göndermişti.

Ella'nın dikkatini karşıdan gelen üç kişi dikkatini çekti. Koşar adım yukarı çıkarak odasına girdi ve odada bulunan büyük balkona çıktı.
"Tanrım. Paul !"

Paul sesin geldiği yere bakınca kalbi heyecandan ve mutluluktan küt küt atmaya başladı.
"El." diye fısıldayarak hem güldü hem de ağlamaya başladı. Evan yukarı bakınca sevdiği kadının güzel suratını gorunce mutluluk duygusu ile eve doğru koşmaya başladı. Alix de arkasından gitmişti. Paul ve Ella birbirlerine bakarak ağlıyorlardı. Ella ağzını kapatarak zıplamaya başladı. Zaman kaybetmeden hemen aşağı inerek bahçeye çıktı.
Etrafına bakınca bir sürü adam ya ona doğru ya da kardeşinin geldiği tarafa doğru koşuyorlardı.
Zaman geçmeden bir adam Ella'nın elini kavramıştı ama Ella bacağını kaldırarak kafasına tekme attı ve adamı düşürdü.
Bahçenin büyük kapısına var gücüyle koşmaya başladı. Buradan kurtulması gerekiyordu. Bir adam belinde tutunca Ella çığlığı bastı. Kollarını ileri geri savurarak adamın yüzüne vurdu. Adam kollarını gevşetmişti ama gene de bir işe yaramamıştı. Ella adamın kafasını tutarak aşağı doğru çekti. Adam acı ile inleyerek avcıyı serbest bıraktı. Ella ard ardına adamın kafasına vurarak onu bayılttı. Kardeşine baktığında bahçeye gelmişti bile. Ona doğru koşarak kucağına atladı. Paul kardeşinin güzel kokusunu içine çekerek onu öpmeye başladı.
Paul kendinden uzaklaştırarak ellerini yanaklarına koydu "Tanrım sen iyi misin ? Ella o adam sana birşey yaptı mı ?"

Ella tam cevap vereceği sırada biri onu belinden tutarak dudaklarına yapıştı. Evan büyük bir açlık ile kadının dudaklarını emmeye başladı. Ella ona hemen karşılık vererek ellerini saçlarına daldırdı. Uzun bir öpüşmeden sonra Evan kaslı kollarını beline doladı.

"Buradan gidelim hadi !"

Paul'un sesi ile birbirlerinden ayrılarak koşmaya başladılar. Tam kapıdan çıkacakları sırada Ella ,Hill'i görünce durdu. Paul ona bakarak baktığı yere baktı ve soluğu kardeşinin yanında aldı. Tam arkasına geçerek Evan'a baktı. Evan da Ella'nın arkasına geçerek tip tip Hill'e bakmaya başladılar. Hill üzgünce Ella'ya bakarak kafasını salladı.

"Birlikte intikamımızı alabilirdik."
Hill'in sesi güçsüz ve acınası çıkmıştı. Ella gözlerini sımsıkı kapatarak açtı ve onun tapılası yeşil gözlerine baktı.
"Üzgünüm."

"Bana üzgün olduğunu söyleme ! Ben sana bağlandım. Hiçbir yere gitmiyorsun Ella Carter !"

Ella bunu duyar duymaz koşarak Hill'e koşmaya başladı. Paul şaşkınca kardeşinin yaptığı salaklığa baktı.
"Tanrım Ella ne halt ediyorsun ?!"

Ella onu duymazdan gelerek tam Hill'in karşısına geçti. Hill ,Ella'nın ayaklarının dibine diz çökerek bacaklarını tuttu.
"Lütfen ,hep birlikte intikam alabiliriz."

Ella eğilerek ayaklarının altında ona yalvaran 'lidere' baktı. Tek elini yanağına koyarak okşadı.
"Hill bizimle gel."

Hill şaşırarak ona baktı.
"Ama ben burayı nasıl bırakırım. Avcılık kuralları ne olucak ?"

Ard ardına bir sürü soru sıraladı. Ella iki eliyle yanaklarını kavrayarak onu sarstı.
"Bizimle gel ! Birlikte intikam alırız."
Hill bir müddet düşünerek başını olumlu sallayarak ayağa kalktı. Ella da ayağa kalkarak kardeşine döndü. Paul onu anlayarak lidere baktı.
"Güçlü ekibe hoşgeldin ,ufaklık."
Evan ise nefret dolu bakışlarını lidere yollayarak hızlıca Ella'nın elini tutup onu peşinden sürükledi. Alix de bir bakış atarak gulumsedi ve Paul'un peşinden gitmeye başladı. Hill yaptığı şeyden pişmanlık duymayacaktı. Çünkü bu yapacağı şeyi Ella ile birlikte yapacaktı.

***

Ella ve Paul yatağın ortasına oturarak birbirlerine bakıyorlardı. Paul elini yavaşça saçlarından geçirerek ensesini tuttu ve göğsüne yasladı.
"Sana birşey olucak diye çok korktum."

Ella kafasını kaldırarak ikizine baktı. Bir süre birbirlerine daha bakıp ,sarıldıktan sonra "O adamın neyine güveniyorsun ?"

Ella başını kaşıyarak "Kötü bir insan olsa beni ilk günden Kelly'nin eline verirdi. Ya da beni kolay kolay öldürebilirdi. Ama bana yardım etti. İlgilendi. Ve onun annesini de Kelly öldürmüş-"

"Dur ,dur ! Ne ! Annesinin katili ile birlikte mi çalışıyor ?"

Ella hızlıca eliyle kardeşinin ağzını kapattı.
"Şşşt ! Sessiz ol. Planın parçası. Kelly onun bildiğini bilmiyormuş."

"Gene de çok saçma."

Ella bıkkın bir tavırla kardeşine bakınca Paul gülerek ona sarıldı.
"Ben Hill'e baksam iyi olucak."

Ella kapıdan çıkacağı sırada kardeşi "Evan'ın yanına git."
Kafasını sallayarak Hill'in odasına girdi. Lider yatağın ucunda oturarak öylece yere bakıyordu. Bakışlarını kadına çevirerek içten bir gülümseme yolladı. Ella kapıya dayanarak kollarını göğsünde birleştirdi.
"Birseye ihtiyacın olursa ,söylemen yeterli."

"Sana birşey anlatmam lazım."

Avcı yanına giderek oturdu. Hill bağdaş kurarak yatağın ortasına oturdu ve kadına bakarak derin bir nefes aldı.
"Hani mutfağa giderken koridor vardı. Bir kısmı aynalıydı. Neden böyle olduğunu sormustun ?"

Ella heyecanlanarak kafasını salladı.
"Söyleyecek misin ?"

Hill gülerek kafasını olumsuz anlamda salladı. Ella elinin altındaki yastığı alarak liderin kafasına vurdu. Hill büyük bir kahkaha patlatarak Ella'ya baktı.
"Simdi sırası değil ,avcı."

"İyi geceler sana ,lider."

Hill gülerek yatmaya çalıştı. Ella gözlerini devirerek yorganı liderin ustune örterek gülümsedi ve odadan çıktı. Koridorun sonunda Evan'ı görünce yerinde sıçrayarak "Tanrım. Ne yapıyorsun sen orada ?"

Evan gülerek kadının elini tuttu ve odasına çekerek ,kapıyı kilitledi.

AVCI KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin