Chapter 38 : Bullshit

2K 106 5
                                    

JUSTIN'S POV

"NO WAY SCOOTER! I DONT WANT TO MARRY SELENA!" Teriakku.

"But you have too... Otherwise, it will ruin your career..."kata scooter.

"I'd rather be died than i should marry her"kataku.

"Its your fucking child that she carrying justin!"kata scooter bentak.

"How did you know its my child?!!"bentakku. Scooter hanya bisa diam tanpa sepatah katapun.

"I want a test. If the baby was born, i'm gonna take a test. If its my child, i'll marry her. But, if its not.. I will fucking hate her.."ucapku. "I want to be single. I want to spread rumours that me and selena is break up"lanjutku.

"YOU CANT!"teriak scooter.

"WHAT?!?!?! OF COURSE I CAN!! "Teriakku. "YOU ARE MY FUCKING MANAGER NOT MY FUCKING FATHER!!"lanjutku.

"JUST SHUT YOUR MOUTH UP!"teriak scooter.

"FUCK YOU! YOU ARE NOT HELPING ME AS A MANAGER! I HATE YOU!! ARGH!! HATE YOU!!"akupun lari dan menutup pintu kamar dengan kencang.

Time flies so fast
10pm.

Aku terbangun dari tidurku, dan memikirkan apa yang harus aku lakukan untuk kebaikkan ku? Nikah sama selena?? Atau tinggalkan karir ku???

Aku ga mau stacy di benci sama belieberku cuman gara-gara aku memilih keegoisan aku di bandingan kebahagiaan beliebers. Mungkin, jalan yang tepat adalah bahwa aku akan menikahi selena yang katanya sedang mengandung anakku.

Aku bakal tunangan dengan selena dan menikahinya setelah anakknya lahir. Dan membuktikan bahwa itu anakku atau bukan.

Aku pun kembali tidur dan ingin melupakan semua kebullshittan yang aku alami hari ini.
----------------------
STACY'S POV

"Morning papaaa"sapaku sambil mencium pipi papa.

"Morning dear. So, hows your day?"tanya papa sambil mengoleskan selai di rotinya.

"Greattt"jawabku sambil dududk di kursi untuk sarapan

"Honey, how old are youuu?"tanya papa sambil memberikan segelas susu putih kepadaku.

"19"jawabku dengan bingung sambil mengambil susu yang papa kasih dan aku letakkan di sampingku.

"Good.. "Kata papa, aku pun mengoleskan selai ke rotiku dan memakannya "So, have you planning about marriage?"tanya papa tiba-tiba. Aku terkejut dengan pertanyaan papa kepadaku. Aku tersedak makanan yang aku makan sekarang dan akupun langsung minum susu.

"Its way too soon"jawabku. "Around 23, maybe"lanjutku

"So, i've planned this. That you will marry son of my friend."kata papa. Aku terkejut mendengarnya.

"What the fu-dgee!!"guramku.

"Its the best for your future sweetheart"kaya papa.

"No papa.. I want to choose whom i want to marry with!"tolakku.

"Well, you can get knowing rach other if you want to. The feeling will created by itself. So, dont rush. Take it easy"kata papa.

"No!!"tolakku.

"Hey whats going on?"teriak manuel yang baru datang menghampiri kita.

"Nothing!"teriakku.

"Its okay honey, if you dont want to marry who i choosed for you, its okay"kata papa sambil tersenyum.

"I didnt mean to hurt you papa.. I just... Its just too soon for me to think about mariage"jelasku.

"No problem sweetheart, we can discuss it later."kata papa sambil tersenyum.

----------------------
"I'm sorry, i cant. My daughter didnt allow me"kata papa di telepon. Aku tidak sengaja lewat kamar papa saat aku ingi ke atas.

"Well, you can take over my company.. Yes, diamond company."kata papa dengan nada sedih. Aku terkejut mendengarnya.

Papa, menyerahkan perusahaan berlian ke orang cuman gara-gara aku tidak ingin menikah dengan lelaki yang papa inginkan? Apa yang terjadi?!

"I will sign the paper tomorrow"kata papa. Akupun diam membeku di depan kamar papa tanpa sepatah kata.

Papa pun keluar dari kamarnya, papa melihatku dengan nada kaget bercampur dngan sedih.

"Papaaaa..."ucapku dengan gemeteran.

"Stacy.. We need to talk. And please call manuel too"kata papa sambil jalan menuju ruang tamu. Akupun teriak memanggil manuel dan kita berduapun duduk di samping papa di sofa.

"Manuel... I think we will bankrupt."kata papa.

"What?!?"teriak manuel.

"Listen, someone wants to ruin my career, my family and my life, this guy really jello on me because, i had everything that he dont. Because he wants to own the diamond enterpies, and he gave me a chance that i should marry his son with stacy. But stacy denied it. So, thats why i decided to give him our enterpise, i will resign the certificate and give enterpise to him"kata papa. Kita semua terkejut mendengar cerita papa. Jadi, taruhannya adalah aku.

"This guy was my brother"lanjut papa.

"Was?"tanyaku.

"Yes, he was my brother. Old brother. He is very bad and dangerous. Because, he is a little psyco. Not little but much. While, i'm a good one. He was liked your mother, but your mother fallen for me. And i finished my university, while he was wating his time with drunk and drugs. And, thats why i kept you in mexico manuel, and stacy i let you stayed in New york and LA. Thats because he is looking for you. He will kidnap you for no reason!"kata papa. Aku dan manuel pun mendengarkan semua yang papa ucapkan dan aku cerna baik-baik.

"And, now why you were here because he found out that you both in separate ways so he can easily kidnapp you. And i brought you here to keep you both save but he found out too."kata papa sambil mengeluarkan air mata.

"I'm too old to handle this, i should give what he wants"kata papa sambil menghapuskan airmatanya,

"I will marry his son"kataku tanpa berpikir panjang. Aku ga tega liat papa nangis, orang yang selama ini tersenyu di depanku tetapi ternyata dia menyimpan beban yang sangat berat.

"The hell you cant stacy!!"teriak manuel. "He is so dangerous"lanjut manuel.

"I wont let anything happen to papa or this whole family thing!"ucapku teriak. "If, anything bad happened i would felt guilty as hell!"lanjutku.

"Please, tell him that i want to marry his son."ucapku. "But, when i'm 20"kataku.

"Are you sure honey?"tanya papa yang kurang yakin dengan pernyataanku.

Am i sure?

"Positie"kataku

--------------------

WOHOOOO SO EXCITED!!

VOTE +25 BARU LANJUT!!

Xoxo😘

You make me dirty (Justin Bieber)Where stories live. Discover now