HOLY SHIT! ANGGAP ITU MATTHEW YA!! ^^
---------------------
JUSTIN'S POV
Aku pergi ke meja informasi untuk memastikan bahwa stacy ada di ruangannya.
"Excuse me, is sta- i mean doctor veronica in her room right now?"tanyaku.
"Yes she is..."jawab suster tersebut.
"Thank you"kataku dengan lembut.
Akupun pergi ke ruangan stacy, dan melihat ada stacy sedang merapihkan file-filenya.
"Morning"sapaku.
"Hey"sapa stacy tanpa melihat wajahku.
"Are you busy this noon?"tanyaku
"Yes, i have a lunch with my fi-friend"
"Okay.. At least, are you free tonight?"tanyaku
"Justin...."stacypun menghembuskan nafasnya.
"Just.. Take care of selena. I'm nothing for you but a mistake"kata stacy. Sambil berdiri dan melihatku.
Mata stacy sembab, terlihat dia habis menangis. Stacy kenapa?
"Its for your career justin. Oh and i'm sure you have a rehearsals today. Go rehearsals and focus on your concert tomorrow"kata stacy. Stacy memanh benar aku ada latihan untuk konser ku besok.
"But, day after tomorrow i will go to amsterdam and germany and after that london. I might be so busy stacy and its so hard to see you now"kataku sambil dengan nada sedih.
"Justin, selena is more important than me! She is carrying your child!!!"bentak stacy.
"Its not 100 percent that she is carrying my child!"kataku.
"And you will marry selena right?"tanyanya
"I-dont know..."jawabku.
"We cant be together like we were"kata stacy. "Plus... I'm engaged"lanjut stacy.
"Wait up?! Engaged?!?! How come?"bentakku.
"Our relationship was a disaster! And i dont want to caused by ruining your career"kata stacy. "Because i-i'm moving on"lanjut stacy. Aku tau kalau dia berbohong. Aku bisa liat dari tatapan matanya.
"Hell no! You- engaged?!"aku menggeram frustasi.
"You changed me into a better person. With you, i can mostly enjoying myself"aku pun meneteskan airmata. "And you engaged..."lanjutku.
"Its okay if you ignoring me like this! Fine! If you want me to marry selena and take care of her and her child, its fine!!"teriakku. Aku ga tau kenapa aku jadi emosi gini.
Mungkin, aku harus pergi dari kehidupan stacy. Akupun pergi dari ruangan stacy dan menutup pintu dengan kencang.
FUCK!!!! Stacy tunangan!!! Fuck fuck!!! What to do!!!
Shit!
What happened to me?!
I'm moving on stacy.
------------------------
SCOOTER'S POV
"I want to marry justin after he finished his tour"kata selena.
"Hell no! I will never agree for your marriage anymore! Since i knew that is not justin's child that you carrying!!"bentakku sambil menunjuk ke perut selena.
"I dont fucking care! Other wise, i will ruin your career scooter"ucap selena dengan nada mengancam.
"Oh like i care"akupun membalas dengan santai.
"Just arrange my mariage soon!"teriak selena.
"What am i supposed to do?! I'm sick!"teriakku.
"You are fucking weak!" Teriak selena. Selenapun mengeluarkan pisau kecil dari tasnya, kemudian dia tertawa evil.
"If you refused what i said, i'm gonna let you feel the worst pain"lanjutnya.
"Like you dare!"teriakku. Saat selena berjalan satu sampe dua langkah mendekatiku,
Tiba-tiba justin datang dengan ekspresi muka marah.
"Selena, i should go to the rehearsals"kata justin.
"Lets go." Justinpun menarik selena keluar dan menutup pintu kamarku dengan kencang.
Something bad must be happened
-------------------
STACY'S POV
Yatuhan, apa yang telah aku lakukan... Kenapa aku bohong tentang perasaanku ke justin! Aku belum tunangan. Why am i so so stupid?!?!
"Shit!!!!"guramku. Akupun bangun dari kursiku dan pulanh ke rumah. Yup, pulang ke rumah.
Hari ini, aku kerja hanya setengah hari. Karna, hatiku sedang tidak enak. Aku takut kerjaku malah tidak benar kalau aku memaksakan.
"I'm homee"teriakku sambil membuka pintu.
"Why you are back so early?"tanya manuel yang sedangmemakan boxer.
"Why you are so sweaty?"tanyaku.
"You know its men stuff"jawab manuel dengan nada tengilnya.
"Wow! I didnt realized that you have those abs!"kataku sambil menunjukan tangaku ke dadanya manuel.
"Body work out is my favorite thing, after boxing"kata manuel. "Hey, i saw you on news"lanjut manuel.
Akupun terkejut mendengar kalimat manuel.
"What is it?"tanyaku.
"That you were went out with justin"kata manuel dengan nada biasa aja.
Akupun duduk di sofa, kemudian manuel mengikutiku dan diduk di sebelahku.
"Manuel... I want to marry with matthew soon"kataku sambil menundukkan badan.
"What?!?!?!"teriak manuel.
"I really want to marry matthew"kataku.
"Seriously?!?!?!"
"Absolutely"ucapku dengan lemas.
----------------
JUSTIN'S POV
Aku dan selena sedang makan siang di sebuah restoran italia. Aku memikirkan apa yanh sudah terjadi. Stacy sudah tunangan, dan akupun harus move on.
Aku rapuh, aku ga nyangka kalau hubungan kita berdua itu sangat cepat seperti kilat.
"Babe?"suara selena membangunkanku dari lamunan. "You ok?"tanyanya.
"Sel..."akupun menghela nafas panjangku.
"Will you marry me?"tanyaku.
------------------
WHAT DO YOU THINK?
VOTE +20 SUPAYA LANJUT!
Xoxo💕
YOU ARE READING
You make me dirty (Justin Bieber)
FanfictionFOLLOW BEFORE READING BECAUSE SOME CHAPTER ARE PRIVATE:) This book is telling you about a young girl who lived in New York. But she was born in Indonesia actually. Her name is stacy. She is half of latin and indonesia and she is 18 years old. She i...