Bridget
-Már értem.-nevetett Calum.
Furcsán néztem rá, mert csak úgy a semmiből ezt kijelenti. De hogy ezzel mit akarna mondani, fogalmam sincs.-Mit is?-kérdeztem rá se nézve.
Rá se akartam nézni.-Hogy Luke miért lett gyenge.-mondta már kissé komolyra váltva a szót.
Gyenge?-Miért lett gyenge?-kérdeztem tőle a kezemet birizgálva.
-Miattad. Megváltoztattad őt.-nézett rám.
Én erősen a földre figyeltem, de még ígyis éreztem Calum tekintetét magamon. Kicsit kényelmetlenül éreztem magam.
Fogalmam sem volt, mit tudtam volna erre válaszolni.-Hol lehet Luke?-kérdeztem témát váltva.
Kicseszettül aggódok érte.
És mi van, ha valami hülyeséget csinált?
Sosem tudnám megbocsájtani magamnak.-Szerintem otthon döglik full másnaposan.-nevetgélt Calum.
Nevetgél?
Mi olyan rohadt vicces azon, hogy Luke szarrá itta a fejét?
-Menjünk oda.-jelentettem ki, picit gyorsabban sétálva.
-Hé, nyugi csajszi. Szerinted hova tartunk?-röhögött.
Vettem egy nagy levegőt, és próbáltam lenyugtatni magam. Nem szabad stresszelnem. Most az a fontos, hogy higgadt maradjak, és találjuk meg azt a nyomorékot.
Annyira hiányzik.
Annyira aggódok érte.
Annyira féltem.-Milyen messze van még?-kérdeztem.
-Jó hír, látod azt a szép házacskát?-mutogatott Calum két házzal arrébb.
-Persze.-bólintottam.
-Nah, ott lakik a hős Rómeócskád.-mosolygott rám Cal.
Azonnal én is elmosolyodtam, és futni kezdtem a ház felé.
Minnél hamarabb látni akartam Lukeot, és minnél hamarabb mellette akartam lenni.
Más nem is számított.
Calum persze kiabált, hogy lassítsak, és hogy várjam meg, de ezekre a kijelentéseire csak gyorsabban kezdtem el futni.Már a ház előtt álltam, Calum pedig utol is ért.
-Kopogj.-lihegett Calum.
Csak nem elfáradt a kegyetlen gyilkos?Hangosan kopogni kezdtem, majd egy nő nyitott ajtót.
-Csá, Luke?-kérdezte Calum.
'Csá?' Ez komoly?
Így köszön egy nőnek?-Te vagy Bridget?-nézett rám a nő, mintha meg sem hallotta volna Calum kérdését.
Félve bólintottam egyet.-Gyertek be.-nyitotta ki jobban az ajtót, majd mindketten besétáltunk rajta.
Calum azonnal a kanapéra vetette magát.
-Kértek valamit inni?-kérdezte mosolyogva a nő.
-Kólát!-nevetett Calum.
-Bridget?-fordult felém.
Megráztam a fejem.
-Ó, milyen illedelmetlen vagyok. A nevem Liz. Luke anyukája.-nyújtotta felém a kezét udvariasan.
Feszülten megráztam a kezét, majd halkan kinyögtem, hogy az én nevem Bridget, amit már tudott is, szóval felesleges volt.-Luke?-kérdeztem aggódva.
Liz rámmosolygott.-Alszik.-válaszolta.
-Fent, rögtön balra, első ajtó.-mutogatott Calum az említett helyre.