Hát, igen,amint látszik ez nem egy rész.
Nem akartam ilyen vélemény kifejtős részekkel "szennyezni" ezt a történetet, de sajnálom, ha valakit zavar ez a bejegyzés.Ezt muszáj vagyok kiírni magamból.
Emberek
...
Ne már.
Én szó szerint szégyellem néha, hogy ember vagyok.
Komolyan képesek az emberek ilyen mélyre süllyedni?
Komolyan?Én nem tudom, mit érezhet az az ember, aki megfogja magát, gondol egyet, és csinál egy profilt, ahol próbálkozik megalázni egy-egy írót.
Komolyan, az ilyen mit érez?
Mi a célja ezzel?
Neki ettől miért jobb?Basszus,
Imádom ezt az oldalt, de komolyan.
Amikor megtaláltam a wattpadet, olyan érzésem volt, hogy 'Na végre, egy oldal, ahol mindenki békében van mindenkivel, és megosszuk az irományainkat, és véleményt adunk. Milyen jó, hogy itt segítenek az emberek egymás fejlődésében!'Hát, elszóltam magam.
A rossz emberek mindenhol ott vannak.
Mindenhol.
És nem értem őket.
Nagyon nem tudom megérteni azt, amit az ilyenek művelnek.
Általában a normális, velem egykorú embereket sem értem meg (nem bunkó célból, hanem.. Khm, furcsa emberke vagyokxd) nem hogy a normálatlan idiótákat.Valaki elkezd írni.
Hát, igen, a kezdet a legnehezebb.
Senki sem egyből profi, sőt, szinte biztos, hogy az első történetünk nem fog olyan 'hűdewaaaaa' stílusúra sikerülni.
Fejlődés.
Mind fejlődünk.
És írni csodálatos érzés, tehát aki eddig nem kezdett el írni, én csak bíztatni tudom, mert ez egy olyan dolog, hogy ebben csak fejlődni lehet.De.
Na, itt van a hiba.
Mi az, hogy egy pofátlan ember gondol egyet, és próbálja lehordani azt, amit más ír?
Ő jobbat ír?
Lehet.
Lehet, hogy jobbat ír.
De akkor ő nem volt esetleg kezdő?Okay, ha már van olyan pofátlan, hogy csinál egy ilyen profilt.
Miért nem ad inkább kultúráltan megfogalmazott építő kritikát?Ez.. Ez az emberiség legalja, hogy valaki képes idáig süllyedni.
Aki pedig emiatt feladná az írást, mert sok embernél láttam ilyen kiírást, bár nem hiszem, hogy ezt a bejegyzést esetleg látják, de...
Ne. Ne adja fel senki ilyesmi miatt.
Mert rengeteget lehet fejlődni.
Mert írni jó.
Mert olyankor azt csinálsz a szereplőkkel, amit akarsz, és az történik, amit te akarsz hogy történjen. És ez nagyon jót tesz nekünk, és olvasni is jó az ilyeneket.Emberek, segíteni kéne egymáson, nem pedig utálói oldalakat csinálni, és ott beletiporni mások lelkébe. Ez szerintem annyira de annyira szánalmas, de komolyan.
Nem tudom megérteni az ilyen utálókat.
Rendben, persze... Előfordul, hogy nem tetszik valakinek az, amit olvas, de...
Ha én olvasok valamit, és nagyon nem tetszik:kilépek onnan.
Ennyi.
Igaz, hogy milyen egyszerű?
Nem kezdek el utáló oldalt csinálni, és kiírogatni hogy ilyen meg olyan szar.
Mert, basszus, emberek vagyunk.
Más az ízlésünk, és ez így van rendben.
Más a véleményünk, de... Akkor sem kéne végigsérteni azt, ami nem tetszik.Persze, a saját véleményünket el lehet mondani, le is lehet írni: kultúráltan, építő kritikaként.
Nem értem az ilyen embereket.
Nagyon nem...Ha valaki , aki ezt olvassa, kapott ilyen utálói szart, vagy esetleg volt ember, aki lehordta őt.
Legyen büszke magára.
Mert akkor valamit baromi jól csináltál, és aki próbál végigsérteni, az irigy, és bántja az, hogy olyan vagy amilyen te vagy.
Semmi, ismétlem semmi féleképpen sem szabad ilyen nyomorult emberek miatt feladni!Huh.
Végül, csak annyit szerettem volna ezzel a bejegyzéssel elérni, hogy... Hogy ha valaki ezt esetleg elolvassa, aki átélt egy hasonló utálónyomorék jelenlétét, az... Az tudja meg, hogy nem érdemes feladni, mert az ilyen ember nem ember.
Nem ember az, aki csak lehordani tudja a másikat.
Tudom, nem egy nagyon jól megfogalmazott, és motivációs szöveg, de ebben a pillanatban most ennyi telik tőlem. Visszaolvasva sem valami 'hú, ez aztán a motiváció' szöveg, sőt, egyáltalán nem az, de ennyi telik tőlem.Akit pedig ez a bejegyzés esetleg zavar, öhm, akkor bocsánat.
Csak tényleg muszáj voltam már leírni, mert engem is zavart az, hogy mennyien fel akarják adni pár unatkozó nyomorult miatt.Minden ember a maga módján különleges, tehát, nem kéne lehordani egymást.
:)