Bridget
Tudtam.
Tudtam, hogy Lukenak van egy másik oldala. Egy békés, nyugodt oldala.
És most itt vagyok.
Vele.
Ez az első alkalom, hogy nem félek attól, hogy megölhet.
Az a Luke most eltűnt.
Helyette egy aranyos srác ül a padon mellettem, és csak beszélgetünk, miközben a távolban lévő várost nézzük.-Köszönöm Luke.-mosolyogtam rá.
-Mit?
-Ezt. Hogy megmutattad.-vigyorogtam szélesebben.
-Hát. Nincs mit.-mosolygott vissza rám. Istenem, valójában nagyon gyönyörű mosolya van.
-Hogy hogy nem tudja Calum?-kérdeztem. Sóhajtott egyet, majd kissé felém fordult.
-Calum folyton azt várja el tőlem, hogy azt csináljam, amit ő mond. Szabályokat alkot, és elvárja, hogy betarsam.-mondta kissé lehangoltan.
-Miért hagyod?-kérdeztem.
-Mert igaza van. Azért hagyom, mert felelőtlen vagyok. Ő pedig felelősség teljes.-mondta megvonva a vállát.
-Egyszóval, ide menekülsz előle.-állapítottam meg. Elég jó ember ismerő vagyok.
-Igen! Pontosan! Csak nem tudtam hogy kifejezni magam.-nézett rám csodálkozva.
Akaratlanul is elmosolyodtam a tekintete miatt.
Olyan kedvesnek tűnik.
Vajon ez meddig tart?Neki dőltem a vállának, és csak csendben figyeltük a várost, majd nem sokra rá a naplementét, és ahogy felkapcsolják a lámpákat.
Egész végig csendben voltunk, de nem volt kínos. Sőt, csodálatos volt.-Mennünk kéne.-szólaltam végül meg.
-Rendben.-mosolygott, majd felállt, és elindultunk.
Nevettünk.
A semmin.
Nevettünk a semmin.
Vagy épp egymáson. Vagy a helyzeten.
Csak úgy magunktól nevettünk.-Luke, mégis miért nevetünk?-kérdeztem.
-Nem tudom.-mondta.
-Hideg van.-jelentettem ki inkább magamnak, mint neki.
-Siessünk akkor.-mondta, majd gyorsított a tempón.
Én pedig amilyen béna vagyok...elestem.
Luke hangos nevetésben tört ki.-Segítenél?-kérdeztem sértődve.
-Jólvan na!-nevetett, majd oda nyújtotta felém a kezét.
Segített felállni, majd leporoltam magam.-Béna vagy.-nevetett rajtam.
-Tudom.-nevettem én is.
-Bridget...-szólt.
-Hm?-néztem rá.
-Még koszos vagy.-jelentette ki.
-Hol?-kérdeztem meglepődve, ugyanis meggyőződtem róla, hogy alaposan leporoltam magam a kezemmel.
-Itt!-mondta, majd elkezdte a hátsómat leporoni, mire én hirtelen arrébb ugrottam.
-Luke!-emeltem fel a hangom.
-Jó. Bocsi!-emelte fel mindkét kezét nevetve, egy pimasz mosollyal az arcán.
-Gonosz vagy.
-Tudod, ez semmi.-kacsintott rám, mire nekem a pulzusom az egekbe szökött, és az arcom vörösen égett.
És ezt ő is észre vette, ezért egy aprót nevetett.-Nem akartalak zavarba hozni.-nevetett.
-Ne..nem! Nem! Dehogy iiiiis.-tiltakoztam elcsukló hangon.