N/A: Pregatiti servetelele si cand citit partea de dupa stelutele alea ascultati Little Things sau They Don't Know About Us... Nu am putut alege.
Harry pov.
Ma rdic din pat la auzul alarmei. Ieri am mai stat cu Louis si mama si am glumit si am pregatit cina. Louis a plecat spre casa lui, dar am stabilit ca ne vom vedea la scoala.
Dupa ce imi fac un dus revigorant si rutina de dimineata, ma indrept spre dulap. Imi iau o pereche de blugi negri si o camasa alba. De data asta renunt la ploverele mele dar imi iau o cravata neagra. Imi iau niste vans si ma duc spre bucatarie.
- Neatza, Harry! Ma saluta mama.
- Neatza, mama! Unde este Olivia?
- Am lasat-o in curte sa isi faca treburile. Imi explica ea.
- Aa, ok atunci. Eu plec la scoala. Paa! Ii spun dar ma opreste.
- Nu vrei sa mananci?
- Nu imi e foame. Si cu asta ies pe usa si vad o masina neagra in fața casei.
Este Louis.
- Hei, love! Spune si iese din masina.
- Louis! Strig si ii sar in brate.
- Si mie mi-a fost dor de tine, honey. Acuma hai la scoala ca intarziem. Imi spune si ma saruta scurt.
Ne urcam in masina si pornim spre scoala.
Ajungem repede la scoala avand in vedere viteza cu care a condus Louis. Pentru el a fost distractiv, dar eu am pupat pamantul cand am ajuns la destinatie. Nu ca nu as fii avut incredere in el dar mie nu imi place viteza..deloc. Cand eram in mafie, eu doar priveam cursele de masini. Eu eram mai mult pe partea de hacker sau criminal. Mie dor de asta...
In fine. Am intrat in scoala tinandu-ne de mana si am putut observa cateva priviri uimite, unele dezgustate si altele amuzate.
Cand sa mergem la vestiare, prima ora fiind sport, ne-am intalnit cu echipa de fotbal.
- Hei, Styles! Ce mai face proiectul la istorie? Ma intreaba Adam.
- Adam, nu mi-ai dat nici un proiect de facut si nici nu am avut istorie zilele astea. Replichez eu cu un aer de superioritate.
- Eu imi amintesc foarte limpede ca ti-am inmanat-o ieri. Spune si se apropie de mine cu pumnul inclestat.
- Si eu imi amintesc foarte bine cum tu si prietenii tai ati mancat bataie de la...tobele va rog: mine! Zic cu un oarecare amuzament in voce.
Il vad pe Adam rosu la fața si se apropie de mine sa ma loveasca in timp ce pe Louis il imobilizeza ceilalti pampalai.
- De data asta nu o sa te bat ca se pare ca nu iti inveti lectia dar o sa dau mai tare. Sa vorbim despre noul nostru cuplu Louis si Harry. Spune in batjocora.
- Termina, Adam! Il ameninta Louis.
- Nici nu am inceput, honey. Ii spune Adam. Vai cat il urasc pe tipul asta.
- Deci, dupa cum spuneam, acest nou cuplu minunat este subiectul nostru din aceasta zi, doamnelor si domnilor. Nu va dati seama cat de penibili sunteti? Nu va dati seama ca va faceti de ras? Cum poti ca crezi ca aceste orientari fucking sexuale nu sunt dezgustatoare? Louis, draga, m-ai dezamagit. Nu este mai bine sa futi o fata dotata si sa ii auzi gemetele? Nu este mai bine sa ii tragi cate una peste fund si sa o auzi scancind? Ha? Sunteti penibili! Rade Adam de noi acompaniat de ceilalti.
Eu am lacrimi in ochi si simt cum nu mai le pot tine. Ma uit la Louis si cand il vad, mi se rupe inima. Stiam ca vom intalni astfel de persoane dar am crezut ca le putem face fața.
- Eu nu sunt un badaran si un porc ca tine sa ii fac unei fete asemenea lucruri. Spui de noi ca suntem penibili dar uita-te la tine. Ai violat o fata, Adam. Acum prietenii tai ti-au aflat secretul. Oops! Spune Louis si se smuceste din stransoarea gorilelor alora.
- Louis, sincer chiar nu imi pasa de ce am facut. Macar eu am orientati corecte. Spune Adam si pleaca impreuna cu ceilalti.
- Harry? Esti ok? Ma intreaba Louis ingrijorat.
- Nu... Spun si izbucnesc in plans la pieptul lui Louis. Stiam ca asa va fii, stiam ca asa se va intampla. Suspin eu.
- Hei, nu mai plange! Nu meriti sa plangi dupa spusele unui dobitoc.
-Ai draptate! Spun si imi sterg lacrimile cu dosul palmei. Hai in clasa.*****
Ziua de azi nu a fost chiar asa de rea. Nu s-a mai intamplat nimic. Acum stau cu Louis intins pe iarba din curtea casei mele.
- Louis? Spun incet.
- Da, Harry? Imi raspunde el si se ridica in capul oaselor.
- Ma tot gandesc la ce a spus nenorocitul ala. Poate ar trebui sa pastram distanta. Spun si ma ridic si eu si acum stam fața in fața.
- Poftim? Harry? Cum poti sa gandesti asa? Daca facem asta ii vom da satisfactie si nu va fii mai bine. Spune el foarte revoltat si temator.
- Stiu, Louis! Dar Adam nu va fii ultimul care spune asta despre NOI. Imi e frica de ce va urma si m-am saturat sa plang in perina in fiecare seara. Ii spun cu lacrimi in ochi.
- Harry... Ofteaza si apoi spune : Nu mi-as putea imagina o lume fara tine. Nu as putea sa traiesc fara sa iti simt gustul buzelor. Nu as putea sa nu te simt alaturi de mine. Te rog, Harry! Nu fa asta. Spune Louis si o lacrima i se prelinge pe obraz.
-Louis, te rog! Nu plang... Nu am sa renunt la noi si nu am sa stric aceste mici momente pe care le facem zi de zi. Stii ca te iubesc si ca intotdeauna te voi iubii. Macar la scoala sa fim mai distanti. Ne vom trimite SMS-uri si vom sta impreuna la cantina si in pauze dar vom fii mai distanti. Ii explic incercand sa nu plang.
- Stii foarte bine unde ajunge asta, Harry! Spune Louis incet.
- Nu, Lou. Nu ne vom desparti sau ceva de genul! Louis, nu o sa renunt niciodata la persoana care m-a facut cel mai fericit si m-a facut sa simt chestii pe care le simt. Nu am sa renunt niciodata la tine, Bearboo.N/A: Suspans:))) Cum vi s-a parut? Stiu..scurt! Dar fac tot posibilul sa scriu cat mai mult si sper ca ati observat spatiile dintre paragrafe. Am pus spatiile ca sa para mai mult.:)))
CITEȘTI
I'm here for you
Fanfiction"O sa te iubesc pentru totdeauna, insa acum a venit momentul in care trebuie sa ne luam ramas bun. Sper ca nu vei uita ca am avut totul. Imi va fi dor de tine. Adio, Louis William Tomlinson. Toata dragostea. H" "I'm here for you". "You were there f...