Louis pov.Sper ca o sa iasa bine intalnirea improvizata. Am mari emoti si sper sa nu o dau in bara. Haide, Louis! Poti sa o faci!
Intru in farmacie si merg spre caserie. Ea nu este acolo.
- Buna ziua! O caut pe fata de ieri. Ii explic doamnei.
- Eleanor? Numai ce a plecat. Merge acasa cu autobusul. Poate o prinzi din urma. Imi spune si imi face cu ochiul.Ii multumesc si ies din farmacie. Am inceput sa fug apoi m-am oprit. Unde este statia de autobuz?
Ma intorc inapoi in magazin si intreb farmacista. Ea chicoteste si imi explica pe unde trebuie sa merg. Ii multumesc din nou si o iau la fuga.
Ma apropii de statie si observ o fata cu parul saten. Ea este. Inima incepe sa imi bata foarte repede. Ma apropii de ea si ii pun mana pe umar. Ea se intoarce tresarind si zambeste cand ma vede.
Are cel mai perfect zambet. Defapt, Harry are cel mai perfect zambet. Oare ce face acum? Sper ca e bine.
- Hei! Ii spun dupa ce ma dezmeticesc.
- Hei! Louis, nu? Ma intreaba si vocea ei ma imi face pielea de gaina. Imi stie numele. Stie cum ma cheama. Oh, doamne.
- Da, eu sunt Louis. Eleanor, nu? Chicotesc.Ea da din cap si rade. Ce frumoasa este!
- Vii la o cafea? O intreb ezitand.
- Desigur, dar eu nu beau cafea. Eu sunt cu ceaiurile. Afirma si eu incep sa zambesc
- Nu cred, la fel sunt si eu. O vad chicotind si ma ia de brat.
- Atunci hai la un ceai! Exclama si ne indreptam cu pasi repezi catre o cafenea.Pe drum, am vorbit tot felul de lucruri si avem multe in comun. Cand m-a intrebat de viata mea, eu i-am explicat de accident si de pierderea mea temporara a memoriei.
- Oh, imi pare rau. A spus uitandu-se la mine cu compatimire.
- Nu este vina ta. Am chicotit.
- Nu, dar am adus vorba si intelegi, trebuia sa tac. Of, eu si curiozitatea mea. Hai sa mergem la masa de langa geam. A schimbat subiectul "subtil".Eu doar am ras. In scurt timp, o chelnerita ne-a luat comanda.
- Deci, iti place ceaiul de lamaie? Ma intreaba si ridica din sprancene.
- Da, este preferatul meu. Tu si ceaiul de menta va intelegeti bine, nu? Spun si ii imit gestul.Ea zambi. Este atat de frumoasa cand zambeste. De fapt, ea este frumoasa tot timpul. Sunt acesti ochi patrunzatori si buzele care parca te implora sa le saruti. Este felul ei de a fii. Cred ca m-am indragostit.
Se asterne o liniste ciudata intre noi. Stam si ne uitam unul in ochii celuilalt. Fara sa imi dau seama, ma apropii de ea si ea de mine. Doar cativa centimetrii ne despart.
Buzele noastre se lipesc si un sarut pasional a inceput. Ceva nu este bine. Tot felul de imagini mi se deruleaza in cap. Saruturi, Harry.. Nu mai inteleg nimic. Incerc sa descifrez imaginile dar nu reusesc.
Ne despartim din sarut si ne unim fruntile. Este asa de frumoasa. Ma pierd in ochii ei patrunzatori dar nu pot uita flashback-urile ce le-am avut acum cateva secunde.
Incerc sa ma concentrez pe intalnire si alung gandurile. Mainile noastre sunt impreunate. Cred ca simt ceva pentru Ell. Dar, nu stiu... Ceva nu este bine. Off, Louis! Iar te adancesti in ganduri! Ai o intalnire cu cea mai frumoasa si sexy fata si tu te gandesti ca ceva nu e bine!
Trec peste cearta subconstientului meu si ii spun lui Eleanor:
-Vii la o plimbare?
-Desigur. Spune si se ridica de pe scaun. Eu las banii pe masa si o iau de mana pe Ell.*****
Ne plimbam de ceva vreme si cred ca ar fii cazul sa mergem acasa.
-Ar trebuii sa mergem. Imi spune si eu zambesc.
-La asta ma gandeam si eu. Ea chicoteste si imi zice:
-Geniile gandesc la fel, nu? Am inceput sa radem. Cred ca as putea sa o ascult razand toata viata.Dupa ce ne-am potolit chicotele, am sunt la taxi. Nu am asteptat mult si vad farurile masinii. Parcand langa noi, ii deschid usa lui Ell si intram in autovehicul.
Ne asezam pe bancheta din spate si imi lipesc capul de geam. Oare ce face Harry? Poate se uita la un film. Poate este cu o fata. Sper ca este bine.
Ii simt mana lui Eleanor pe mana mea. Imi mut privirea spre ochii ei perfecti si o gasesc zambind. Imi impleticesc degetele cu ale ei si ii zambesc inapoi, trimitandu-i un pupic prin aer. Ea se preface ca il prinde. Este atat de amuzanta.
Masina se opreste si ii inmanez banii taximetristului.
-A fost dragut. Spune Ell si eu dau din cap in semn aprobator. Lou, asta este casa mea. Arata catre o casa cu etaj destul de mare.
-Ai o casa frumoasa. Exclam inca privind casa.
-Mersi, nu vrei sa ramai peste noapte? Ma intreaba si stau pe ganduri.
-Ar trebuii sa plec si eu acasa. Ma asteapta Harry. O vad cum zambetul ii piere.
-Ok, atunci ne vedem cand ne vedem. Imi spune si vine catre mine, sarutandu-ma pe obraz.Ne salutam si o iau pe o poteca intunecata. Merg pana ajung la o statie de autobuz. Este aceeasi in care am gasit-o pe Ell. Nu sunt departe de casa.
Ma descurc si ajung acasa in siguranta.
-Harry, sunt acasa! Strig dar nu aud niciun raspuns. Harry? Mai tip o data si primesc aceeasi liniste. Ciudat..Poate doarme. Ma duc sa verific camera sa si nu il vad acolo. Ceva nu este bine. Il caut la mine in camera si nici acolo nu e. Ma duc catre usa baii si bat usor.
-Harry, esti aici? Intreb dar nu aud raspunsul.Deschid incet si ma uit inauntru. Socul ma cuprinde cand il vad inecat. Panica se instaleaza in corpul meu si fug sper Harry, ridicandu-l la suprafata.
Este palid si rece.
-Te rog nu murii. Nu ma lasa cand am mai mare nevoie de tine! Harry, trezeste-te! Il scutur si simt cum lacrimile mi se scurg pe obraji. Nu ma lasa,Harry! Am-am nevoie de tine, Harry!Ne stiind ce sa mai fac, iau telefonul si sun ambulanta. Cu vocea tremurand, ii explic doamnei de la capatul firului ce se intampla si in mai putin de doua minute, aud sirena ambulantei.
N/A: Stiu, scurt! Imi cer mii de scuze ca am postat atat de tarziu dar am avut cea mai grea sapt. Voi cum o mai duceti? Daca va plictisiti si vreti sa vorbiti cu cineva, sunt aici. Sper ca v-a placut capitolul si o sa incerc sa pun next sapt viitoare.
Scuze de greseli. Kisses.
CITEȘTI
I'm here for you
Fanfic"O sa te iubesc pentru totdeauna, insa acum a venit momentul in care trebuie sa ne luam ramas bun. Sper ca nu vei uita ca am avut totul. Imi va fi dor de tine. Adio, Louis William Tomlinson. Toata dragostea. H" "I'm here for you". "You were there f...