Louis pov.
Ma trezesc din cauza razelor de soare care imi mangaie fața. De ce nu am tras draperiile?
Oftez si ma ridic lenes din pat. Chiar imi place aici. Si Harry este atat de dragut cu mine. Cred ca am fost foarte foarte apropiati.
Dar ceva nu este in regula cu el. Ceva il intristeaza..
Imi alung gandurile cand apa dusului este destul de calda. Intru in dus si iar ma afund in idei si ganduri.
Azi ma duc la ea. Era asa de frumoasa, asa de inocenta. Are un zambet minunat si ochii ei caprui iti inmoaie inima. Ma simt atat de atras de ea dar parca ceva lipseste. Un lucru foarte important.
Imi dau seama ca am stat destul de mult in baie si ma decid sa ies. Ma duc spre dulap si imi aleg hainele pe ziua de azi. Dar am o mica problema..
Nu mai stau pe ganduri sa ma indrept spre camera lui Harry.
- Harry? Spun si nu aud niciun sunet. Bat la usa si primesc acelasi raspuns, nimic. Deschid usa si nu il vad pe Harry.Ma duc spre bucatarie si il gasesc facand micul dejun.
- Neata, Harry! Pot sa te intreb ceva? Ii spun si ma asez la masa.
- Desigur ca po.. Spune si se opreste cand isi intoarce privirea spre mine.Harry pov.
Jesus, are doar un fucking prosop pe el. O, doamne! Ok, Hazz! Calmeaza-te.. Nu iti pierde mintile si fii calm. Nu sari pe el!
-Esti ok? Ma intreaba si eu imi iau privirea de pe el si o mut in pamant.
- Da, sunt bine... Ce ai vrut sa ma intrebi? Schimb repede subiectul.
- Ce zii e azi? Adica, trebuie sa mergem la scoala? Ma intreaba si eu chicotesc.
- Azi este joi dar nu mergem la scoala pentru ca.. pai, trebuie sa te recreezi si... Deci azi nu mergem. Incerc sa ii explic.
- Aha.. Eu ma duc atunci la farmacie. Imi spune si roseste.
- De ce? Am uitat sa iau vreun medicament? Ma duc eu daca este ceva.. Spun si stiu de ce vrea sa mearga si incerc sa il opresc.
- Nu, ma duc eu. Ma duc la ea. Cand am auzit de aia am cezut ca o sa omor pe cineva in bataie la cati nervi am acum.Incerc sa nu cedez si aprob. Louis iese din bucatarie dupa ce imi zambeste.
- Nu mananci? Strig dupa el.
-Nu imi e foame! Striga inapoi.Deci, Harry, se pare ca mananci singur in timp ce inima ta plange...
Louis pov.
Ma duc vesel inapoi in camera si ma pun pe ales haine. Trebuie sa arat perfect. Imi iau niste jeans negrii si un tricou rosu. Nu,nu e bine. Scot din dulap o pareche de pantaloni albastrii si o camasa alba. Nup, nici tinuta asta nu e buna.
Oftez si ma arunc in pat. Poate asta e un semn sa nu ma duc. Nuu! Doar daca nu imi gasesc niste haine,nu inseamna ca nu trebuie sa merg.
- Hei, esti gata? Ma intreaba Harry cu o voce stinsa in timp ce intra in camera.
- Nu.. Chiar nu stiu cu ce sa ma imbrac. Ma smiorcai si el chicoteste.
- Bun, ce avem aici. Spune si se uita in dulap. Pai, ai putea lua astia si asta. Te incalti cu niste Converse si parul dezordonat. Spune Harry cu mana pe sold. Este atat de dragut.
Iau jeansii albastrii si tricoul negru de la Harry si ii soptesc un multumesc. Ma duc in baie si ma pregatesc dar parul nu imi iese.
- Harry? Ma poti ajuta cu parul? Il intreb si chicoteste.Intra in baie si vine spre mine cu un zambet mic. Ia gelul de dus si incepe sa isi plimbe mana prin parul meu. Este atat de concenrtat. Nu imi pot lua ochii de la ochii lui.
- Eu iti spuneam Hazza sau carliontatul? Il intreb din senin.
- Da, incepi sa iti amintesti chestii Lou... Dar eu cum iti spuneam?
- Amm.. Stau putin si ma gandesc apoi o imagine neclara mi se deruleaza in minte. Aud ca un ecou numele si il rostesc tare. Bearboo, eu sunt Bearboo, nu-i asa? Ii zic si vad o sclipire in ochii lui.Sunt tras intr-o imbratisare calda. Nu stiu de ce, dar simt ca mi-a lipsit imbratisarile lui. Sunt asa de perfecte si de...tipice lui Harry.
- Ok,cam atat cu parul. Esti gata. Spune dupa ce ne despartim din imbratisare si se uita la parul meu.
- Mersi, Hazza! Ii multumesc si ies din camera. Ma duc sa ma incalt si sunt gata de plecare.Ma uit o data in spate si il vad pe Harry uitandu-se la mine.
- Pa, carliontatule! Il salut si deschid usa.
- Pa, Lou... Spune si forteaza un zambet. Ma incrunt si ies suspicios din casa.Farmacista visurilor mele, vin!
Harry pov.
A plecat. S-a dus sa o vada pe ea. O lacrima mi se prelinge pe obraz si altele o urmeaza.
Merg plangand catre baie. Pornesc apa si las cada sa se umple. Privesc apa cum isi mareste volumul. Ma dezbrac incet si ma afund in apa.
Daca nu isi va mai aminti si daca nu o sa ma mai iubesca vreodatat. Poate o sa fie mai fericit cu ea. Poate il va face sa zambeasc cum am facut-o si eu. Ii va oferii placere si dragoste. Poate vor avea o familie.
Eu nu mai am niciun rost aici. Am sa merg la scoala si o sa il vad cu ea tinandu-se de mana si sarutandu-se.
O sa ma doara atat de tare. Cred ca ar fi mai bine sa pun capat si sa il las sa isi traiasca viata. Nu cred ca ar suferi daca as pleca. Nici nu isi mai aminteste de mine si asa o sa treaca mai usor peste moartea unui prieten. Un simplu prieten.
Ma las in jos in apa. Inchid ochii si simt cum sunt acoperit de apa. Stau putin si simt ca nu mai am aer. Incep sa ametesc si imaginea mi se incetoseaza.
Mintea mea imi prezinta tot felul de amintiri. Imi vad viata in fata ochiilor. Ii vad pe cei din mafie, pe mama, pe tata. Imi amintesc de momentele cu mine si Lou. Ce amintiri frumoase.
Dupa toate aceste flashback-uri, imi amintesc de Edward. Incurand voi fi cu el. Jocurile din copilarie mi se plimba prin cap. E ca si cum le-am trait ieri.Toate imaginile s-au sters si acum ma aflu intr-o camera alba. Ce dracu? Am murit?
Ma plimb prin incapere si deodata ma opresc. Am facut o prostie. M-am gandit doar la mine. M-am gandit doar la suferinta mea. Ce o sa faca mama cand va afla ca i-a mai murit un copil.
Chiar daca Louis nu o sa isi mai aminteasca, trebuie sa fiu acolo pentru el. Trebuie sa ii fiu alaturi. Sunt un egoist, prost. Asa as vrea sa dau timpul inapoi dar, ma tem ca este prea tarziu.
Inima inceteaza sa imi bata si simt cum corpul meu cade in intuneric. Mi-am curmat suferinta dar am trimis-o altora.
Si acum nu mai pot face nimic.
N/A: Deci plang. Aveti grija, nimic nu este ceea ce pare. Sper ca va placut capitolul si scuze pentru greseli. O sa incerc sa pun nextul cat mai repede. Kisses.
CITEȘTI
I'm here for you
Fanfiction"O sa te iubesc pentru totdeauna, insa acum a venit momentul in care trebuie sa ne luam ramas bun. Sper ca nu vei uita ca am avut totul. Imi va fi dor de tine. Adio, Louis William Tomlinson. Toata dragostea. H" "I'm here for you". "You were there f...