Louis pov.Intram in club si simt cum mirosul de tigari si bautura imi ineaca simturile.
A trebuit eu sa ii accept oferta iubitei mele. Dar, merit putina distractie, nu? Sa scap putin de griji si sa ma relaxez.
Mergem spre bar. Eleanor se aseaza pe scaunul inalt si eu ii copiez gestul. Comanda doua bauturi si imi inmaneaza una mie.
Dau shot-ul peste cap si simt cum bautura imi arde gatul. Ce am baut? Se pare ca lui Ell ii place si mai comanda doua.
-Nu mai vreau. Ii indepartez paharul si ea se incrunta.
-Haide,Lou! Am venit aici sa ne distram si sa dansam si sa bem. Relaxeaza-te.Cuvintele ei ma pun pe ganduri. Are dreptate. Iau paharul si procedez la fel ca si cu primul. Am aceeasi senzatie cand lichidul imi aluneca pe gat.
-Oh, doamne! Ador melodia asta! Exclama Eleanor si se ridica de pe scaun. Imi ia mana si ma trage dupa ea pe ringul de dans.
Mai apuc un pahar si il beau si pe acesta, incepand sa dansez.
Take me down into your paradise
Don't be scared cause i am your body type
Just somethig that we wanna try
Cause you and i
We're cool for the summer.
Atmosfera se incinge si decid ca este cazul sa ma racoresc. Ma duc spre bar, cu Ell dupa mine si mai comand doua bauturi.
Dau shot-ul peste cap dar Eleanor refuza paharul asa ca il beau eu. Mai comand unul si in beau si pe acesta.
-Louis, cred ca ar trebuii sa te opresti. Imi spune Ell si ma ia de maini.
-Ai zis ca ne vom distra, deci asta fac. Vreau sa uit macar o noapte de griji,de amnezie, de tot. Vreau sa fiu liber. Ii soptesc si ma dau un shot peste cap.Deja incaperea se misca si ametesc. Toti parca sunt asa de fericiti. Si eu vreau sa fiu fericit.
-Vreau sa fiu fericit, Ell. Ma trezesc vorbind.Eleanor ofteaza.
-Esti beat, Louis. Constata si eu imi dau ochii peste cap. Regret gestul pentru ca ametesc mai tare.
-Hai acasa. Imi spune Ell si ma taraste la un taxi fara raspunsul meu.Nici nu imi dau seama ca am ajuns acasa. Merg in living si ma trantesc pe canapea. Eleanor procedeaza la fel, asezandu-se langa mine.
Imi intorc privire si dau de ochii ei fermecatori. Cred ca dorinta se poate citi pe chipul meu.
-Te vreau, Ell. Ii soptesc si ii pot auzii inima batand cu putere. Ma napustesc asupra buzelor ei, gemand in sarut.Cobor cu saruturile pe gatul ei si il musc, lasandu-i semne pe pielea ei fina.
-Eleanor, te vreau asa de tare. Marai contra buzelor eu.
-Si eu te vreau, Louis. Ii aud glasul tremurand.
-La dracu, Eleanor! Ma exciti. O iau de pe canape si ea isi plaseaza picioarele in jurul taliei mele. Urc spre dormitoare si cu putin noroc, am reusit sa urc scarile fara sa cad.Ajungem in camera mea si o las usor pe pat. Sarutul inceput pe hol este intrerupt din cauza lipsei de aer.
Mainile sale imi ridica tricoul si il dau peste cap. Eu ii deschid fermoarul rochiei si o inlatur. Ahh, dantela neagra.
O priveam pofticios in timp ce ea imi dadea jos blugii.
-Esti sigura ca vrei sa facem asta? O intreb, gafaind.Eu aproba printr-o scurta miscare a capului. Ma trage spre ea si inversam locurile. Acum ea este deasupra si imi saruta gatul. Doamne, ce imi face fata asta?
Imi strecor mainile la capsele sutienului ei si le desfac. O sarut flamand si ma rotesc, eu fiind peste ea, din nou. Ii inlatur ultimul obiect vestimentar si la fel face si ea cu boxerii mei. Caut in sertar pliculetul magic.
Incerc sa desfac tampenia asta dar nu reusesc. Chiar asa de beat sunt?
Eleanor imi ia plucul din mana si il desface cu dintii, punandu-l pe membrul meu. In tot acest timp, ea ma priveste fix in ochi.
Nu mai astept si incep sa o sarut. Ii desfac picioarele si intru in ea bland si incet. Nu vreau sa o ranesc.
Ma misc usor, facand miscari de dute-vino si marind viteza la fiecare partundere.
-L-Louis! Imi geme numele si simt ca sunt pe cale sa imi dau drumul.Mai savarsesc cateva miscari si placerea ne napusteste pe amandoi, avungand la punctul culminant.
Ma trantesc pe pat si imi dau prezervativul jos. Doar suspinele si gafaielile noastre se aud in incapere.
-Dracu, Eleanor! Trebuie sa o facem mai des. Ii spun si o aud chicotind.
Ochii mei se inchid usor si adorm cu gandul la Harry. Stai, ce? Harry? Oh,doamne..sper ca e bine.
****dimineata****
Simt buzele catifelate ale iubitei mele pe gatul meu si ma trezesc cu un marait. Saruturile ei urca pana ajunge la buzele mele si ma saruta pasional..
-Mhh..Imi place modul acesta de trezire. Ii soptesc cu o voce ragusita.Ea rade si imi spune:
-Haide, trezeste-te. E aproape 12 dupa amiaza.Oftez si ma ridic din pat. Ametiala ma cuprinde si simt cum pamantul imi aluneca de sub picioare. Ma trantesc inapoi in pat si o vad pe Ell ingrijorata.
-Sunt bine, scumpo. Este doar mahmureala asta. Imi poti aduce o pastila, te rog?Eleanor se conformeaza si imi da un pahar cu apa si o pastila. Inghit medicamentul si merg spre baie cu gandul de a face un dus.
Eleanor pov.
Louis pleaca in baie si aud apa curgand semn ca face un dus.
Seara precedenta a fost magica dar Louis ma ingrijoreaza. In timpul somnului repeta un nume.
Nu stiu daca sa fiu geloasa sau sa ma panichez. Adica poate doar a visat ceva sau..nu stiu.
Chiar as vrea sa stiu cine este acea persoana si ce legatura are cu Louis. In fine,am sa il intreb cand iese din dus.
Il mai auzeam repetand acest nume. Uneori suspinandu-l in somn.
Poate este doar un amic sau poate o ruda. Cand am venit aici prima data, mi-a prezentat casa si mi-a spus ca locuieste cu amicul sau.
Cand mi-a spus numele lui, ochii ii sclipeau si zambetul i s-a marit instantaneu. Cred ca nu este doar o simpla cunostinta pentru el.
Stiu ca il vizita si merge la el zilnic, la spital. Uneori mi se rupe inima cand il vad venind de la spital. Este atat de obosit dar dimineata urmatore o ia de la capat.
Nu stiu de unde atata energie are Louis dar are un scop precis. Chiar tine la amicul lui.
Aud apa oprindu-se si dupa cateva minute, il vad pe Lou imbracat si gata de plecare.
-Unde mergi? Il intreb si il vad cum ma fixeaza cu privirea.
-Merg la spital, Ell. Te duc acasa acum. Imi spune dur si imi face semn cu mana sa il urmez.Cum am spus, chiar tine si il iubeste pe Harry.
___________________________________
N/A: Heiii! Craciun Fericit cu intarziere. Imi cer mii de scuze ca am postat si eu dupa cateva milenii si pentru posibilele greseli pe care le veti intalni pe parcursul lecturarii dar viata este grea la tara. De acum in colo, am sa va pun intrebari referitoare la capitol. Btw, cum vii se pare noua coperta? M-am chinuit sa o fac si sunt mandra de ea.
-Ce credeti ca v-a face Taylor in continuare?
-Ce credeti ca va gasi Louis cand merge la spital?
Astept pareri. Kisess.
CITEȘTI
I'm here for you
Fanfic"O sa te iubesc pentru totdeauna, insa acum a venit momentul in care trebuie sa ne luam ramas bun. Sper ca nu vei uita ca am avut totul. Imi va fi dor de tine. Adio, Louis William Tomlinson. Toata dragostea. H" "I'm here for you". "You were there f...