capitolul 2

670 64 1
                                    

   Ziua de azi nu a fost chiar asa de rea pe cat de ciudata. Nimeni nu mi-a luat apararea vreodata. Azi la pranz s-a intamplat miracolul.
    Ma indreptam spre cantina cand un grup de baieti m-au oprit pe hol.
   - Hei, Styles! Cum merg exercitile din tema pe care ti-am dat-o sa mi-o faci? Ma intraba unul dintre badarani cu un ranjet pe fața.
   - Dar nu mi-ai dat nicio tema... Ma uit nedumerit la el.
    - Deci nu ai facut-o! Exclama un alt badaran din grup.
     Nu am avut timp nici sa gandesc sau sa fac un pas. Am incasat un pumn in fața de la un alt badaran. Nu a durat mult si toti s-au napustit asupra mea cu pumni si picioare. Dar de ce? Ce am facut asa de rau incat sa iau bataie de fiecare data cand acesti...acesti..nici nu stiu cum sa ii numesc. Clar omeni nu sunt.
    La scurt timp dupa mini atacul asta, am auzit un strigat.
    - Lasati-l in pace, prostilor! Era el. El ma apara. El e aici pentru mine. De cand l-am vazut m-am indragostit de el. Nu..nu sunt gay. Defapt sunt bisexual. Dar el mi-a furat inima.
    - Ooo, domnul Louis! Vrei sa dai si tu un pumn? Rade un nesimtit din gasca de tampiti.
    - Lasa-l, Justin! Plecati pana nu va impart si voua cateva palme, sa stiti cum se simte Harry. A spus ingerul din fața mea.
    - Gata, boss! Hai sa mergem baieti! Se retrage Justin, parca.
    - Esti bine? Ma intraba acest miracol.
   - Da..nu. Incep si tusesc din cauza durerilor abdominale. Voi fii, intotdeauna sunt. Spun apoi, cu ochii la pantofii mei. Off! Din cauza animalelor acum pantofii sunt prafuiti.
   - Vrei sa te duc la cabinet? Zice Louis ingrijorat. Vai cat de mult il iubesc!
   - Nu. Spun zambindu-i. Mersi, Louis! Nimeni nu m-a ajutat vreodata. Ii multumesc sincer.
   - Hei, nu plange. Ok? Hai, capul sus! Spune ingerul meu pazitor. Nici nu mi-am dat seama ca o lacrima se prelinge pe obrazul meu.
    Ne-am indreptat spre sala de clasa si toata ziua a stat cu mine. Doar cu mine. Oare simte la fel? Poate se comperta frumos ca sa ma injunghie pe la spate... Sau vrea sa ii fac temele... Nu, nu, el nu este asa! El are un suflet bun, are acel ceva ce nimeni nu are! De asta il iubesc! Il iubesc pentru ce este el. As vrea sa ii spun dar imi este prea frica. Nu cred ca are aceeasi inclinatie sexuala ca mine. L-am mai vazut cu fete din clasa noastra sarutandu-se. O sa ii zic candva.. Cand o sa am destul curaj...

N/A : Capitol nou!! Yeeiii. Multumesc ca imi cititi cartea. Sperca va placut capitolul.

I'm here for you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum