capitolul 11

404 32 7
                                    


Louis pov.

Azi este luni. Urasc zilele de luni. Ma ridic din patul lui Harry si observ ca sunt singur in camera. Poate a mers la bucatarie.

Ma hotarasc sa fac un dus si ma indrept spre baie. Cand am intrat, am auzit apa curgand. O,doamne! Am intrat peste Harry. Vreau sa ies din baie dar imaginea din fața mea nu ma lasa.

Picurii de apa se scurg incet pe corpul lui si muschii ii sunt relaxati. Parul lui carliontat este acum ud si drept. Pot observa cu usurinta abdomenul lui bine lucrat si miile de tatuaje. Daca mai stau mult aici o sa am un orgasm.

Sunt trezit din fanteziile mele de catre vocea lui Harry.
- Iti place ce vezi? Ma intreaba pe un ton pervers.
- Scuze..am ...eu..am..am vrut..sa fac un dus...si...si scuze... Asta este tot ce reusesc sa scot pe gura.

Ies din baie si il aud pe Harry razand. Apoi il aud spunand :
- Nu vrei sa vii si tu?
- Harold, intarziem la scoala. Ii spun si cred ca sunt ma rosu decat o rosie.
-Bine, bine. Dar tu pierzi! Imi replica.

Imi dau ochii peste cap si ma duc la bucatarie. Observ ca este ora 7:15. Harry ar trebuii sa se grabeasca cu dusul. La ora 9:00 incep cursurile.

Pana ce termina printesa, eu ma pun sa fac un mic dejun. Briose. Ador briosele. Imi scot ingredientele si incep sa fac briose cu cioco.

Intre timp, aud pasi pe hol si doua maini ma imbratiseaza pe la spate.
- Ce bine miroase.. Mormaie Harry.
- Te ocupi tu de briose, te rog? Eu ma duc sa fac si eu un dus. Spun si cand ma intorc, Harry are doar un prosop atarnandu-i de talie. O.M.G.
-Daca nu te imbraci, o sa sar pe tine. Spun fara sa imi dau seama ce am scos pe gura.
- Nu m-ar deranja. Ranjeste pervers.
- Tu, doar ai grija de briose. Spun si il sarut scurt inainte sa plec in camera lui.

Dupa un dus de 5 minute, ma imbrac cu skinny-jeans negrii si un tricou rosu. In picioare mi-am luat niste tenesi si am mers la Harry cu ambele ghiozdane.

Cand am intrat in bucatarie, Harry era imbracat cu niste pantaloni scurti.
- Asa mergi la scoala? Il intreb razand.
- Da,asta este noua moda. Tu nu te uiti la stiri? Imi intoarce moneda si izbucnim in ras.

Am mancat si ne-am baut cafeaua. Harry si-a luat skinny-jeans ca ai mei si o camasa alba. S-a incaltat cu niste Vans si si-a luat ochelarii. Am mers la masina mea si ne-am indraptat spre inchisoare.

Am intrat in scoala si nu ne mai tineam de mana. Asta doare dar am cazut de acord ca asa este mai bine.

Prima ora o avem impreuna si celelalte nu. Ne indreptam spre ora de engleza si intram in incapere. Era cea mai mare galagie. Zici ca se batea cineva.

Tot tambalaul sa terminat cand profa a intrat pe usa. Ora a incepurt dar eu eram pe alta lume. Ma uitam la Harry care isi nota ce spunea profesoara.

Este atat de frumos. Ochelarii ii mai cadeau de pe nas si cu o miscare scurta ii ridica. Carliontii ii impiedica vederea si ii pune dupa ureche. Cum poate fii atat de perfect fara sa se straduiasca. Ma inebuneste doar prin lucrurile mici pe care le face.

Clopotelul suna si elevii pleaca din clasa. Raman doar eu si Harry care isi strange cartile.
- Vii? Ma scoate ingerul meu din vise.
- Da, acum. Spun si imi iau ghiozdanul.

Mergem la dulapuri si ne scoatem cartile pentru urmatoarea ora.
- Ce ora ai acum? Ma intreaba.
- Mate.. tu?
- Franceza... Mai vrea sa imi spuna ceva dar este intrerupt de clopotel.

Imi face cu mana si se indeparteaza. Ma duc si eu la clasa mea, oftand.

Doamne, greu trece ora. Asa au trecut toate, defapt. Nu l-am mai vazut pe Harry. Mie dor de el chiar daca acum 3 ore ne-am luat la revedere.

Merg plictisit pe hol. Cred ca o sa chiulesc de la ultimele ore. Cand, imi ridic privirea, il vad pe Harry mergand in baie. Nu astept si alerg dupa el.

Intra in incapere si merge spre oglinda.
- Harry! Spun respirand greu.
- Lou, ce s-a intamplat? Ma intreaba dar nu ii raspund. Imi zdrobesc buzele de ale lui si incep nu sarut plin de dor si iubire.
- Louis, stii ca este riscant sa facem asta. Ma cearta dupa ce ne departam din sarut.
-Dar, mi-a fost dor de tine. Ii spun si fac o fața de cațeluş plouat.

Ma priveste si isi da ochii peste cap. Imi prinde fața in mainile lui si ma saruta pasional.
- Hai sa plecam! M-am plictisit. Ii soptesc.
- Mbine.. Ofteaza si iesim din baie.

Acest este al doilea chiul pe care il comit cu Harry. Mergem spre iesire si ne strecuram afara. Ajungem la acelasi gard unde Harry si-a rupt ploverul. Chicotesc la amintirea aceasta.

Sarim gardul cu usurinta si ne indreptam spre Starbucks.
- Unde ai fost toata ziua? Il intreb referindu-ma la orele pe care nu le-am petrecut cu el.
- Pai, am avut ore. Imi spune ezitand. Imi dau seama ca minte.
- Harry? Ce s-a intamplat? Spun suspicios.
- Nimic. Nu s-a intamplat nimic... Spune incet si ofteaza.
- Nu sunt prost si imi dau seama ca ceva nu este in regula asa ca nu te presez si te las pe tine sa imi zici cand vrei tu. Ii spun si il privesc in ochii.

Ofteaza si apoi incepe:
- Louis, nu pot sa iti spun asta. Va fii un impact prea mare si nu pot risca sa te indepartezi de mine. Daca promiti ca nu imi vei intoarce spatele,o sa iti pun. Ii fac semn ca sunt de acord si el continua: Bine, atunci. Pai, il stii pe Adam. Normal ca il stii,in fine. El are niste poze cu noi sarutandu-ne si cel mai grav are poze cu mine si armele mele. Nu pot risca sa se afle secretul mafiei,Lou. Mafia este tot ce mi-a ramas de la fratele meu si este foarte important pentru mine. Azi eu nu am fost la scoala, defapt. Am plecat la sediu sa reintru in gasca si am preluat controlul. Nu stiu de unde are Adam poze cu armele dar il banuiesc pe fostul capitan de mafie. Este mai complicat si vreau sa iti spun sa intelegi si nici sa nu te sperii. Cred ca stii regulile mafiei, daca aflii ori te alaturi ori mori. Cum Adam stie o parte din secret, trebuie sa ii fac felul. Nu pleca de langa mine, Lou! Poate ma consideri un criminal si un monstru. Asta sunt defapt si am ucis multe suflete dar te rog nu ma parasi. Nu am sa iti fac rau niciodata, Bearboo. Spune Harry si o lacrima ii se prelinge pe obraz.

Nu pot sa cred. Stiam ca Harry se ocupa cu asa ceva dar nu mi-am imaginat niciodata sa omoare pe cineva. Adam e mort. El l-a omorat. Stau la masa cu un criminal. Dar, il iubesc prea mult sa il las.
- Harry, si daca ai omori un camin intreg, eu tot te-as iubii. Da, m-ai luat prin surprindere si nu pot sa cred ca l-ai omorat pe Adam. Dar esti criminalul meu. Spun si il sarut scurt pe buze.

Carliontatul zambeste si imi sopteste un multumesc. As face orice pentru el. L-as accepta oricum. Il iubesc si nu o sa ii dau drumul niciodata.
-Te iubesc, Harry!
- Te iubesc, Louis!


N/A: Va fost dor de mine? Stiu, am facut un capitol naspa si scurt. M-am bazat pe capitolul asta pe faptul ca iubirea dintre ei invinge orice obstacol. O sa inceapa si actiune. Asteptati doar. Kisses :)

I'm here for you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum