Po odkryciu okropnej prawdy o ukochanym szukałam różnych sposobów aby zapomnieć o ostatnich wydarzeniach,ale nie udawało się.W końcu pomyślałam,że porozmawiam z nim na spokojnie.Wiedziałam że to ogromne ryzyko,bo jeżeli dowie się że znam całą prawdę to mnie zabije.Ale jest też nadzieja że Edward się mylił i może on wcale nie jest wampirem tylko zwykłym nastolatkiem jak ja.A jeżeli nie?Takie zastanawianie się a co jeżeli...Nic mi nie da trzeba wziąć się w garść i porozmawiać.Podeszłam do Jacoba.
-Mam pytanie-Odparłam.
-Jakie?-Spytał.
-Czy ty jesteś wampirem?-Wykrztusiłam to z siebie.
Jacob zamilkł jakby go zamurowało.
-Sssskąd ten pppomysł?-Wyjąkał przerażony.
-Odpowiedz-Starałam się dowiedzieć jak najwięcej.
-Skąd wiesz?-Dopytywał się.
-Nieważne-Odparłam,nie chcąc zdradzić Edwarda.
Jego oczy z niebieskich zmieniły się na czerwone, widać było jego ostre kły.Domyślałam się,że mnie zabije ale on przytulił mnie mocno i wyszeptał mi do ucha.
-Kocham cię,nie zostawiaj mnie,bez ciebie nie dam sobie rady-Wymamrotał przez łzy w oczach.
-Ale z czym sobie nie dasz rady?-Spytałam.
-Próbuję walczyć z poczuciem pokusy do zabijania ale nie mam kontaktu z żadnymi ludźmi i nie daje sobie rady z tym wszystkim-Odpowiedział płacząc.
-Ale co jeżeli mnie też zabijesz?Nawet nie chcąc tego robić?-Powiedziałam ze smutkiem.
-Ty jesteś wyjątkowa nie miałbym prawa zabić jedynej osoby która może mi pomóc-Zaczął płakać jeszcze głośniej i tulił mnie z całych sił.
-Pomogę ci,będziemy dalej razem,nie miałabym serca zostawiać cię w takiej trudnej sytuacji-Rzekłam również płacząc.
CZYTASZ
Wampir i ja
VampirosNa świecie panują mroczne czasy każdy walczy o przetrwanie.Nazywam się Kai mam 16 lat mieszkam w Sydney razem z młodszą siostrą Katy i tatą.