Tej nocy nie mogłam zasnąć,gdy odsłoniłam turkusowe rolety w pokoju ciotki,zauważyłam że ciągle jest noc.
-Co jest?!-Krzyknęłam przerażona gdy spojrzałam na ścianę na której był czarny tunel przy moim łóżku.Ciekawa ja oczywiście zajrzałam do wielkiej czarnej dziury.Nagle usłyszałam głos jakby dochodził ze ściany na której znajdował się tunel.Mówił do mnie.
-Nie wchodź do tunelu!-A zanim rozniosło się echo.
-Dlaczego?Kim ty jesteś?-Spytałam.
-Nazywam się Edward,jestem duchem-Odpowiedział.
-Miło mi cię poznać,ja jestem Kai-Odparłam.
-Mam dla ciebie ważną wiadomość-Powiedział szeptem Edward.
-Jaką?-Spytałam.
- Uważaj na Jacoba,podsłuchałem ich rozmowę i wiem,że planuje coś okrutnego wobec ciebie-Odpowiedział jeszcze ciszej niż poprzednio.
-A wiesz z kim on rozmawiał?-Zapytałam.
-Nie,ale wiem jedno...-Odparł ponuro
-Co?-Spytałam przerażona.
-Jacob jest wampirem-Odpowiedział tak cicho że ledwo go usłyszałam.
-Co?!Ale jak to możliwe?!-Chciało mi się płakać.
-Ciszej,nikt nie może wiedzieć,że rozmawialiśmy,ja już muszę iść żegnaj-Powiedział.Po czy zniknął on oraz tunel za nim.
Tego dnia nie potrafiłam się skupić w szkole,nie dawała mi spokoju myśl,że chłopak w którym się zakochałam jest znienawidzonym krwiopijcą!!!
CZYTASZ
Wampir i ja
VampiriNa świecie panują mroczne czasy każdy walczy o przetrwanie.Nazywam się Kai mam 16 lat mieszkam w Sydney razem z młodszą siostrą Katy i tatą.