Louis
Luke stormt kwaad op me af. Snel stappen de jongens en Robine voor me, ter bescherming.
'Luke, calm down', zegt Robine, terwijl ze haar hand op zijn borst legt en zijn schouder pakt met haar andere hand.
Luke duwt haar van hem af en Robine valt op de grond van de plotselinge kracht.
'What the fuck, Luke!' roept Niall uit en hij sprint naar Robine, die geschrokken naar Luke kijkt.
Luke daarentegen blijft gewoon op me afstormen. Hij duwt Harry en Liam aan de kant en grijpt me dan bij mijn kraag.
Ik kreun als hij me tegen de muur duwt en me omhooghoudt.
'Luke, laat hem los!' gilt Robine. Ze staat op, rent naar Luke en probeert hem van me af te trekken, wat niet lukt.
'Luke, laat los', zegt Liam rustig, terwijl hij langzaam naar Luke loopt en dan ook begint te trekken.
Hoe kan Liam verdomme rustig blijven?!
'Luke, alsjeblieft!' roept Robine met tranende ogen.
'Je moet met je tengels van míjn meisje afblijven!' Hij laat me los en ik val op de grond.
Luke loopt naar Robine, slaat zijn arm om haar heup en trekt haar naar hem toe. Robine duwt hem van haar af.
'Blijf van me af! Je hebt Louis pijn gedaan! Wat denk je wel niet, lul?!' Ze duwt hem op de grond en Luke kijkt verbaasd en geschrokken naar hoe Robine naar me toe komt.
'Gaat het, Louis?' vraagt ze bezorgd. Ik knik langzaam.
'Ja, het gaat wel.' Ik sta langzaam op, met hulp van Robine en Liam. Ze helpen me naar de bank, ook al kan ik zelf prima lopen.
'Kan je wel optreden?' Ik knik heftig.
'Ja, natuurlijk! Ik heb alleen een beetje pijn van de klap op de grond. Verder niks. Ik kan heus wel optreden.' Liam knikt langzaam en loopt naar Luke toe, die nog steeds op de grond ligt. Robine kijkt kwaad richting Luke en ik sla een arm om haar heen.
Liam
Ik kniel bij Luke neer. Hij kijkt me bang aan.
'Wat kom je doen?' Ik trek hem overeind en duw hem dan naar buiten.
'Praten.' Ik trek de deur achter me dicht en blijf er voor staan. 'Wat was dat nou, Luke?'
'Wie zegt dat ik met jou wil praten?!' Hij stapt naar voren en ik duw hem tegen de muur. Hij briest van woede.
'Jij gaat nu praten! Wat is er aan de hand met je, gast? Waarom ben je zo boos op Louis en wil je zo graag vechten?' Hij kijkt me kwaad aan.
'Dat zijn jouw zaken niet!' Hij probeert los te komen, wat niet lukt omdat ik hem stevig vast houd.
'Jawel. Louis is mijn band mate en beste vriend. Jij bent ook mijn beste vriend. So, what's wrong?'
Luke zucht diep. 'Met het interview ging Robine bij Louis op schoot zitten, omdat er geen plek meer was. Louis sloeg zijn armen van achteren om haar heen.' Ik zucht en kijk hem aan met een blik die zegt: "meen je dat nou?"
'Serieus? Je weet dat Louis en Robine goede vrienden zijn, toch?' Luke knikt langzaam en kijkt dan naar beneden.
'Sorry, Liam', zegt hij zacht. Ik laat hem los en stap naar achteren.
'Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen Louis.' Hij knikt weer en we lopen de kamer weer in.
Sorry dat ik zo weinig update! Echt sorry! Ik had gewoon voor andere boeken meer inspiratie en wist niet hoe ik de ruzie van Louis en Luke moest beschrijven.
Ik zal zo snel mogelijk proberen te updaten.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
with you *2
FanfictionRobine en Luke maken het goed samen. Ze zijn inmiddels al 1 jaar bij elkaar, en houden nog steeds zielsveel van elkaar. Wat als er weer dingen gebeuren? Wat als de vader van Serena dingen doet met Serena? Wat als Levi weer terugkeert en wraak wil? ...