20 (XL)

558 40 11
                                    

Luke

'Echt een geweldig publiek!' zegt Calum als we langs de jongens van One Direction lopen. Ze knikken.

We lopen richting de kleedkamers, waar alle vriendinnetjes zitten, behalve Robine. Fronsend kijk ik rond.

'Waar is Robine?' Julia, Alyssa, Zoëlla en Lou kijken rond en halen dan hun schouders op.

'Ze was naar de wc', begint Alyssa.

'En dat was een uur geleden', maakt Julia haar zin af. Ze kijken elkaar aan en kijken dan ongerust terug.

'Wat?!' roep ik uit. Ik ren de gang door, richting de meidenwc.

'Robine?!' Ik open alle deuren, maar ze is er niet. Ik ren weer de gang op en draai rond.

'Robine?!' Ik zak neer op de grond en zet mijn handen in mijn haren.

'Luke, gaat het?' Ik voel een hand op mijn schouder en schudt verslagen mijn hoofd.

'Nee. Julia, dit is mijn fout. Ik had er moeten zijn. Ik had haar moeten redden!' Julia knielt voor me neer en pakt mijn gezicht vast, zodat ik haar wel móet aankijken.

'Nee, Luke. Luister, dit is niet jouw fout! Het had overal kunnen gebeuren, op welk tijdstip dan ook! Je kan er niet altijd voor haar zijn, snap je?' Ik knik langzaam. 'Heb je al geprobeerd te bellen?' Ik schudt mijn hoofd.

'Ik probeer het wel.' Julia staat op en pakt haar mobiel. Ze tikt wat in en houdt haar mobiel dan voor zich. 'Hij staat op de speaker.'

Hij gaat een paar keer over en dan wordt er opgenomen.

'Hey, Julia. Wat is er?' Iets klopt er niet. Robine klinkt... gespannen.

'Robine, waar ben je?!' Julia verheft haar stem. 'Ben je oké?!'

'Rustig, Julia.' Er klinkt wat geluid op de achtergrond. 'Ik... uhm... ging even naar buiten om een luchtje te scheppen.'

Julia kijkt me vragend aan en ik schudt mijn hoofd. Dit kan niet. Er is íets.

'Robine, waar ben je? We komen je halen?'

'Nee, Luke! Dat hoeft niet!' zegt Robine meteen in paniek.

'Robine, vertel wat er aan de hand is. We kunnen je helpen.' Het is even stil en ik hoor de gejaagde adem van Robine.

Hier is echt iets mis.

'Luke. Lev...' Ik hoor een klap en dan een piep.

'Robine?!' Ik pak Julia's mobiel en bel Robine een paar keer terug. Ze neemt niet meer op.

'Fuck!' Ik geef de mobiel terug aan Julia en loop weer naar de kleedkamer.

'En? Heb je haar gevonden?' Lou, Zoëlla en Alyssa kijken me vragend aan en ik schudt mijn hoofd.

'Levi', zeg ik kort. Iedereen fronst, behalve Lou. Lou brengt haar hand naar haar mond en kijk me hoofdschuddend en geschrokken aan.

'Nee! Dat meen je niet! Niet alweer!' Ik kijk naar beneden en voel een traan naar beneden vallen.

Robine

'Au!' Ik draai mijn hoofd weg, in de hoop de klap te ontwijken. Het lukt niet en zijn hand komt weer op mijn wang terecht. 'Stop!'

'Vieze vuile slet!' Weer vliegt zijn hand op me af en ik duik in elkaar.

'Levi, laat je haar heel? We hebben haar nog nodig.' Ik werp een blik op de bestuurder en duik weer in elkaar.

'Kan me niks schelen! Die vuile hoer heeft ons verraden! Nu weet dat vriendje dat ik het ben.' Weer vliegt zijn hand op me af en ik probeer hem jammerend tegen te houden.

'Stop, alsjeblieft!' Ik kijk hem smekend aan en hij begint te lachen.

'Nee.'

Ik houdt weer zijn hand tegen en kijk hem vol angst aan.

'Alsjeblieft, ik doe alles wat je wilt!' Levi kijkt me verrast aan en trekt me ruw naar hem toe.

'Alles, babe?' Ik slik en knik langzaam. Levi grijnst en brengt zijn lippen naar mijn nek.

'Ik heb je gemist, babe', mompeld hij tegen mijn nek en ik tril over mijn hele lichaam. 'Zeg dat je me ook gemist hebt.'

'I-ik heb je o-ook gemist.' De auto stopt en Levi trekt me mee de auto uit.

We zijn op een grote lege vlakte aangekomen, waar alleen maar één groot huis staat. Er staat een groot zwembad naast het huis, waar meisjes naakt inzwemmen met een aantal jongens naast het zwembad, sommige met en anderen zonder zwembroek.

Ik kijk bang rond en voel een hand op mijn heup. Ik kijk opzij en zie Levi grijnzend naar me kijken.

'Kom maar, babe. Dan kan je je omkleden.' Hij trekt me mee naar binnen en dan de trap op. We komen in een hal met allemaal deuren en aan het einde nog een trap.

Levi trekt me mee naar de andere trap en trekt me mee naar boven. Uiteindelijk staan we voor een deur, die Levi opent.

Er komt een klein, blauw kamertje in beeld met een twee-persoonsbed en een kledingkast. Er is een deur, waar hoogstwaarschijnlijk een badkamer achter zit.

'Zoek maar een leuk setje uit. Over vijf minuten ben ik terug. En oh wee, als je dan niet omgekleedt bent, dan ga ik je omkleden.' Levi verlaat de kamer en ik vlucht naar de kledingkast.

Mijn mond valt open als ik de inhoud van de kast zie.

Ik zie aan twee horizontale buizen allemaal setjes lingerie en korte rokjes, jurkjes en shirtjes hangen. Ook hangen er een paar korte broekjes tussen.

Achter al die setjes staan allemaal zweepjes en op de bodem van de kast liggen allemaal touwen en handboeien. Ik trek de laatjes open en zie allemaal condooms liggen met smaakjes. In het andere laatje hetzelfde, maar dan zonder smaakjes.

Ik leg mijn mobiel onder mijn kussen, zodat ik die kan gebruiken om hulp in te schakelen. Ik pak snel een setje lingerie met een shirtje en een rokje en sprint de badkamer in.

Snel kleed ik me om en dan hoor ik iemand mijn kamer binnenstappen. De badkamerdeur vliegt open en snel trek ik mijn rokje omhoog. Levi staart me grijnzend aan en ik slik.

Hij stapt dichterbij en laat zijn hand langs mijn lichaam gaan. 'Je hebt nog steeds die prachtige vormen.' Zijn blik wordt donker en ik stap bang achteruit.

'Mooi.'

Wow, dit hoofdstuk is qua verhaal precies 1000 woorden.

Love you all xxx wondergirl101

with you *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu