12

635 48 2
                                    

Harry

Die avond na het concert lopen we de chill-kamer in en ploffen we vermoeid neer op de bank. We hebben nu nog een aantal Meet and Greet's en dan kunnen we naar huis.

'Klaar voor?' Iedereen kreunt en schudt zijn hoofd.

'Paul, laat ons even. We hebben zo'n 3 en een half uur op een podium gesprongen. Gun ons even wat rust', kreun ik en haal een hand door mijn haar.

Paul knikt begrijpend. 'Goed dan. Over een kwartier laat ik de meisjes binnen voor de Meet and Greet. Zorg dat jullie klaar zijn.' Iedereen zucht en knikt.

Paul verlaat de kamer en we blijven met z'n tienen over.

'Louis, het spijt me', zegt Luke na een tijdje stilte. Louis negeert hem en Robine kijkt Luke boos aan.

'Je verpest alles, Luke!' Luke kijkt naar de grond.

'Ik weet het. Ik had het gewoon niet moeten doen. Het is gewoon... Ik was een beetje jaloers denk ik.' Iedereen kijkt hem fronsend aan.

'Een beetje?!' roept Louis geïrriteerd uit. Luke knikt langzaam en kijkt op, zijn ogen vol met spijt en tranen.

'Het spijt me echt heel heel erg, Louis. Ik kon er gewoon niet tegen dat jij bij het interview je armen om Robine heen sloeg.'

'Wat een slap excuus!' roept Robine kwaad uit. Ze staat op en geeft Luke een klap. 'Wat ben jij een lul, zeg! Je valt Louis aan en komt dan met zo'n slap excuus?! Wow, dit is laag! Zelfs voor jou!' Robine stampt de kamer uit en Niall staat meteen op.

'Ik kalmeer haar wel.' Niall rent de kamer uit en Serena kijkt bang om zich heen.

'Niall?!' Louis slaat voorzichtig zijn armen om haar heen en je ziet haar verstijven. Ze trilt over haar hele lichaam.

'Rustig maar, Serena. Niall komt zo terug. En Louis doet je niks', kalmeert Liam haar.

'Nee, ik zal je nooit aanvallen, zoals Luke bij mij deed', voegt Louis toe. Luke zucht geïrriteerd.

'Please, Louis! Ik heb toch gezegt dat het me spijt?!' Louis kijkt Luke kwaad aan.

'Je hebt Robine pijn gedaan! Denk je dat we je dat zomaar vergeven?!'

'Lou, rustig', zeg ik tegen Louis. Ik leg een hand op zijn schouder, die hij meteen wegduwt.

'Nee, Harry! Ik ben niet rustig! Die lul heeft Robine pijn gedaan en denkt dat ik hem vergeef!' Hij kijkt Luke indringend aan, die bang slikt. 'Robine is als een zusje voor me. Breek haar en ik breek jou.'

Op dat moment komt Paul de kamer binnen, met Niall en Robine achter hem aan. Robine's ogen zijn rood van het huilen.

'Jongens, de Meet and Greet's komen.' Paul loopt weer weg en de gang wordt gevuld met gegil.

Ik kijk naar de deur en zie een groep meisjes naar binnen rennen. Één meisje met blond haar met blauw aan de onderkant en blauw/groene ogen met bruin bij de pupil, trekt mijn aandacht.

We blijven elkaar even aanstaren en dan sta ik op en loop naar haar toe. Hoe dichterbij ik kom, hoe zenuwachtiger ik wordt.

Inmiddels sta ik voor haar en steek ik mijn hand uit, die ze meteen schudt. Een tinteling gaat door mijn lichaam bij haar zachte aanraking en ik bijt op mijn lip.

'Harry Styles.'

'Julia.'

Julia is in the story! Woehoe! Nog maar twee rollen die ik moet verwerken in het boek.

Love you all xxx wondergirl101

with you *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu