Oke, nu komt het dan. Het officiële einde van With you en daarmee gelijk het einde van de adopted by Niall Horan-serie.
Toen ik het vervolg begon, dacht ik dat ik het wel net zo leuk zou vinden als het eerste boek. Dat bleek dus niet zo te zijn. Ik had veel minder lezers en motivatie dan op het eerste boek. Daardoor liep ik behoorlijk vast.
Ook hielp het niet echt om rollen te kiezen, of tenminste, niet meteen zoveel. Dan voel je je verplicht om die rol erin te doen, want je hebt het uiteindelijk toch beloofd.
Maar goed, van alle fouten leer je, toch? Nu heb ik dus geleerd dat je niet per se een vervolg moet maken, behalve als je echt zeker weet dat het goed gelezen zal worden. En dat je het jezelf niet moeilijker moet maken door rollen uit te delen.
Maar ja. Nu dus hét echte einde. Er komt geen vervolg.
Ik hoop jullie toch vermaakt te hebben met mijn boek en jullie weer te zien bij andere boeken van mij.
In het speciaal wil ik @lynny01 bedanken. Door haar kreeg ik elke keer zin om verder te schrijven. Door haar reacties moest ik vaak zo hard lachen, dat ik zowat de klas uitgestuurd ben haha.
Dus, thanks Lynn, voor al je toffe reacties! We spreken elkaar sowieso nog wel :)
Lees btw ook even haar boeken. Vooral zijn broer, de badboy. Dat boek is gewoon awesome!
Nou, dit is het dan. Na de epiloog en het dankwoord te hebben geplaatst, zal ik op de knop voor voltooid klikken. Dan is het officieel afgerond voor altijd.
Super bedankt voor het lezen van de hele serie.
Love you all xxx wondergirl101
P.s. je kan altijd met me praten over iets wat je dwarszit. Of als je vragen of tips hebt voor een boek natuurlijk. ;)
JE LEEST
with you *2
FanfikceRobine en Luke maken het goed samen. Ze zijn inmiddels al 1 jaar bij elkaar, en houden nog steeds zielsveel van elkaar. Wat als er weer dingen gebeuren? Wat als de vader van Serena dingen doet met Serena? Wat als Levi weer terugkeert en wraak wil? ...