epiloog

549 39 6
                                    

Robine

'Jongens, kijk eens wie ik bij me heb.' Paul loopt de hotelkamer in en ik volg hem een paar seconden later.

Calum kijkt als eerste op en rent naar me toe.

'Robine!' Ik voel zijn armen om me heen en lach.

'Hey.' De rest rent ook naar me toe en een paar seconden later sta ik midden in een groepsknuffel. 'Jongens, adem.'

'Uhm, guys. We zijn niet alleen.' De jongens en meiden laten me los en kijken allemaal naar Jessica, die een beetje onzeker en bang om zich heen kijkt.

'Wie is dat?' Luke slaat zijn armen van achteren om me heen en ik verstijf kort.

'Dit is Jessica. We kwamen er net achter dat ze bij ons in de kofferbak lag. Ze was meegereist om een poging te doen om daar te ontsnappen', legt Paul uit. De jongens knikken kort.

'Laten we haar maar bij ons houden. Hier is ze veiliger dan bij dat gekkenhuis.' Louis stapt naar voren en steekt zijn hand uit. 'Louis Tomlinson.' Jessica glimlacht kort naar hem.

'Jessica Black.' De rest stelt zich ook voor en dan kijk ik nog eens goed om me heen.

'Waar is pap?' Ik kijk de jongens vragend aan en ze kijken allemaal snel weg of naar de grond.

'Zoëlla? Alyssa? Julia? Lou?' De meiden zuchten.

'In zijn kamer', begint Alyssa.

'Sinds jij ontvoerd bent, is hij er niet meer uitgekomen', vervolgt Julia.

'Zelfs niet toen ik aanbood om hem te troosten. Hij heeft zichzelf opgesloten in zijn kamer', maakt Zoëlla het verhaal af.

'Ik ga wel even langs.' Ik loop richting de slaapkamers en bijt op mijn lip.

'Welke kamer?'

'De linker', hoor ik een stem achter me. Ik draai me geschrokken om en grijp naar mijn borst.

'Luke, laat me niet zo schrikken!' Luke kijkt me schuldig aan.

'Sorry. Ik dacht, ik help wel even.' Ik glimlach naar hem en kijk hem dankbaar aan.

'Dank je.' Luke pakt mijn hand en knijpt er zacht in. Hij kijkt me bemoedigend aan en knikt kort naar de deur.

Ik klop op de deur. 'Niall, ben je daar?' Het gesnik, wat me nog niet was opgevallen, stopt en ik wacht gespannen af.

'R-Robine?' Ik breek bij het horen van zijn stem. 'Nee, nee. Dit kan niet! Ik hallucineer!'

'Niall, Robine is hier echt. Je hallucineert niet.' Na een paar minuten stilte hoor ik voetstappen naar de deur komen en dan een klik.

De deur gaat langzaam open en een bleke, dunne en bedroefde Niall komt tevoorschijn. In zijn roodbehuilde ogen zie je hoop glinsteren, naast heel veel vreugde.

'Robine!' Ik voel zijn armen om me heen en begin zacht te snikken in zijn shirt. 'Ik ben zo blij dat ik je weer veilig in mijn armen kan houden!'

En zo hoort het. Veilig in de armen van degenen die je liefhebt. Veilig bij je familie. Veilig bij je vrienden.

Die avond vlogen ze allemaal over naar Amerika. Ze belden de politie en lieten Levi oppakken.

Levi en zijn bende zijn opgepakt en hebben levenslang gekregen.

Robine en Luke gingen uiteindelijk samenwonen.

Jessica en Louis kregen na een paar maanden nadat Robine en Jessica veilig waren.

Alyssa en Liam hebben een paar maanden later bekend gemaakt dat ze eigenlijk al een poosje aan het daten waren.

Niall en Zoëlla kregen na een poosje ook een relatie.

Serena heeft samen met Robine een platencontract aangeboden gekregen en nu zijn de zusjes beroemd als duo genaamd: Zissie's.

The end.

with you *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu