23

533 43 8
                                    

Robine

Zenuwachtig zit ik op mijn kamertje. Ik kreeg vanmorgen van Levi te horen dat er vandaag een man zou komen, genaamd Finn. Een oudere man.

Ik wil hier niet meer zijn. Ik wil terug naar Luke, naar Niall, naar Julia, naar Zoëlla, naar Alyssa, naar Lou, naar Louis, naar Liam. Ik hoef niet verder te gaan, ik wil gewoon terug naar iedereen.

'Finn is er. Gedraag je', Levi stapt mijn kamer in en ik knik langzaam. Ik kijk naar de grond en hoor voetstappen op de krakende, houten vloer van mijn kamertje. 'Ik laat jullie wel alleen. Doe rustig met haar, we hebben haar vandaag nog vaker nodig.'

De deur gaat dicht en ik hoor het slot omdraaien. Ik durf niet op te kijken. Ik ben bang voor elke man hier.

'Robine?' Geschrokken kijk ik op.

'Paul?! Wat doe jij hier?!' Hij legt zijn hand snel over mijn mond en ik mompel wat tegen zijn hand aan.

'Stt, ik kom je hieruit halen.' Hij haalt zijn hand weg en komt voor me zitten. 'Ze mogen niet weten dat je me kent. Oké?' Ik knik langzaam.

'Ik wil niet dat je me zo ziet', begin ik zacht te snikken. 'Ik wil niet dat niemand me zo ziet. Ik wil hier weg!' Paul slaat zijn armen beschermend en troostend om me heen en ik begin harder te snikken.

'Shh, ik ga je hier uit halen, beloofd.' Ik knik langzaam.

'Weten de anderen dat je hier bent?' Paul knikt. 'Hoe wist je überhaupt waar ik was?'

'Je mobiel zond een signaal uit en dat ben ik gevolgd. Zo kon ik ontdekken waar je zat.' Ik knik begrijpend.

'Hoe ga je me hier uit halen?' Paul laat me los.

'Ik zeg dat je geweldig was en dat ik je een dag wil huren. Dat betekent dat je een dag bij de koper blijft, in huis. Dan neem ik je mee naar de jongens en ja, dan ben je veilig.' Ik knik.

'Dat is best een goed plan. Maar wat als Levi erachter komt waar ik ben en me weer ontvoert?'

'Je krijgt een nieuwe mobiel van de jongens, we zorgen dat hij ons nummer niet krijgt en we vliegen morgen over naar Italië.' Ik knik.

'Maar hij heeft mijn mobiel.' Paul haalt zijn schouders op.

'Na een paar keer de code verkeerd ingevoerd te hebben, vergrendeld hij zichzelf.' Ik knik weer. 'Ik neem morgen ook wel wat kleding mee voor je.' Ik zucht opgelucht.

'Dankje, Paul!' Ik vlieg hem om de hals en hoor hem lachen.

'Geen probleem, Robine.'

with you *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu