Robine
'Waar is je mobiel?' vraagt Levi als hij me tegen de muur drukt. Ik snak naar adem en kijk hem bang aan. 'Nou?!'
'Die... heb ik laten vallen in de auto', lieg ik snel. Levi begint te lachen en streelt mijn wang met zijn hand.
'Je liegt. Ik zie het in je ogen, babe.' Ik slik en voel mijn borst snel op en neer gaan. 'Je bent bang.' Ik knik langzaam en kijk langs hem heen. 'Waar is je mobiel? Als je het me eerlijk verteld, is er niks om bang voor te zijn. Als je het niet doet, zul je de consequenties moeten aanvaarden.'
Zijn handen glijden naar mijn heup en zijn vingers glippen de rokband in. Ik hap naar adem en slik dan. 'Je gaat sowieso wat met me doen, dus waarom zou ik het wel zeggen?'
Levi's ogen worden donker en hij laat een hand onder mijn rokje glijden. 'Luister, babe.' Zijn vinger glipt onder mijn slipje en ik hap weer naar adem. 'Als je het niet zegt, bind ik je vast en bewerk ik je mooie lichaampje met mijn zweep. Als je het wel zegt, hoeft dat allemaal niet te gebeuren.' Hij streelt mijn gevoelige plekje en ik bijt op mijn lip. 'Aan jou de keuze.'
Ik slik en haal diep adem. Ik vertrouw mijn stem niet in deze situaties. 'Ik zeg het je niet.' Levi's ogen worden weer donker en hij grijpt me vast aan mijn bovenarm, waarna hij me meetrekt naar het bed en me er in volle vaart opgooit.
'Slechte keuze.' Hij loopt naar de deur en doet hem op slot. De sleutel stopt hij in zijn broekzak en hij loopt naar de kledingkast.
'Eens zien, dit touw is sterk genoeg. En deze zweep zal wel goed genoeg zijn. Hmm, met condoom of zonder?' Hij is even stil. 'Agh, laten we eens gek doen en het zonder condoom doen!' Hij draait zich grijnzend naar me om en stapt op me af met een touw.
Bang kruip ik naar achteren, tot ik met mijn rug tegen de bedrand aanstoot. Levi grijnst breder en kruipt op het bed.
Snel gaat hij op mijn benen zitten, zodat ik niet weg kan komen en hij pakt de rand van het shirtje beet. In één beweging trekt hij het omhoog.
Daarna pakt hij mijn pols en bindt het touw er strak omheen. Ik kerm zachtjes van de pijn en Levi lacht.
'Al spijt van je keuze?' Ik knik, met tranen in mijn ogen en voel dat hij mijn andere pols vastbindt aan de ene pols en die beiden vastbindt aan het hoofdeinde. Hij draait mijn lichaam in een keer om, zodat ik op mijn buik op het matras lig.
Ik voel het rokje uitgaan en druk mijn benen tegen elkaar. Hij drukt ze weer uit elkaar en bindt mijn ene been vast aan de ene paal van het bed en mijn andere been aan de andere paal.
Ik tril van angst als ik hem weer naar de kast hoor lopen.
Een paar minuten later duikt het matras iets in en voel ik zijn vingers over mijn ontblootte bovenbenen glijden. Ik tril nog erger en voel dan het zweepje over mijn linkerbeen glijden.
'Klaar voor, babe?' Ik schudt mijn hoofd. 'Jammer dan. Ik sla 5 keer en ik wil dat je meetelt.'
De zweep komt op mijn rug en ik schreeuw het uit van de pijn. 'Tellen!'
'1', snik ik zacht.
'2.'
'3.'
'4.'
'5.' Ik huil hard, maar zonder geluid te maken. Ik hoor hem weer naar de kast lopen en voel even later weer het matras indeuken.
'Als je nu zegt waar het is, ga ik je niet neuken.' Ik voel iets kouds op mijn rug en zucht opgelucht. 'Tenminste, nog niet.'
Hij maakt mijn benen los en daarna mijn armen. Ik draai me voorzichtig om en ga langzaam overeind zitten. Levi trekt een wenkbrauw omhoog en steekt zijn hand uit.
Ik grijp onder mijn kussen en voel al snel mijn mobiel in mijn handen. Zuchtend geef ik hem aan Levi, die triomfantelijk grijnst.
'Brave meid.'
Update! Heb geen zin om te slapen.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
with you *2
Hayran KurguRobine en Luke maken het goed samen. Ze zijn inmiddels al 1 jaar bij elkaar, en houden nog steeds zielsveel van elkaar. Wat als er weer dingen gebeuren? Wat als de vader van Serena dingen doet met Serena? Wat als Levi weer terugkeert en wraak wil? ...