22

524 39 3
                                    

Robine

'Waarom doe je dit?' vraag ik als ik bij Levi op schoot zit. Zijn handen strelen voorzichtig mijn rug en hij heeft me dicht tegen zich aangedrukt.

'Wat?' Ik kijk om me heen.

'Dit.' Levi haalt zijn schouders op.

'Tja, als je niet luistert moet ik je straffen.' Ik schudt geïrriteerd mijn hoofd.

'Dat bedoel ik niet. Waarom doe je dit alles? Waarom ben je zo wreed?!' Levi draait me om op zijn schoot, zodat ik aan elke zijde van hem één been heb en hem aankijk.

'Omdat ik dit lekker vind.' Ik zucht. 'Jij bent lekker.'

'Vieze pedo', mompel ik, wat me een harde klap oplevert.

'Heeft je pappie je niet geleerd dat je zulke dingen niet mag zeggen?' Ik bal mijn handen tot vuisten.

'Laat Niall erbuiten', sis ik naar hem.

'Oh, wat zal je vriendje hier wel niet van zeggen? Hoe heette hij? Luke Hemmings?'

'Laat Luke erbuiten, vieze klote pedofiel dat je bent!' Ik haal naar hem uit, maar hij pakt razendsnel mijn polsen vast en drukt me achterover op het matras. 'Laat me los, klootzak!'

'Tut tut tut, niet zo'n grote mond,jongedame.' Ik probeer hem met al mijn krachten van me af te duwen, wat niet lukt.

'Levi!' Een klop op de deur laat me opschrikken en Levi kruipt van me af. 'Is ze al klaar?'

Levi doet de deur open en er komt een vieze 40-jarige man naar binnen. Hij grijnst naar me en ik slik bang.

'Ja, kom straks maar betalen. En pas op, ze heeft een paar wonden op haar rug.' Levi loopt de kamer uit en geeft de sleutel aan de man.

Ik kruip bang naar achteren en rol mezelf op in een bolletje. 'Zo, en wat is jouw naam, schattepattatje?' Ik trek een vies gezicht om die naam.

'Robine Horan.' Ik voel zijn hand op mijn knie en trek meteen mijn been weg. 'Blijf van me af, freak!'

'Ze moeten je beter opvoeden!' Ik krijg een klap in mijn gezicht en hoor de man lachen. 'Opstaan.'

Snel doe ik wat hij zegt en hij loopt naar een stoel die in de kamer staat, waar hij op gaat zitten.

'Doe een lapdance voor me.' Twijfelend blijf ik staan. 'Nu!'

Hij drukt op een knopje en opeens gaat er muziek aan. Snel doe ik weer wat hij zegt en begin voor hem te bewegen.

-

Ik voel me vies, gebruikt, vernederd.

De man, die nu overigens weg is, liet het niet alleen bij een lapdance. Hij dwong me hem uit te kleden en toen op zijn blote schoot te zitten. Hij gleedt bij me naar binnen en bleef maar doorstoten. Ik dacht dat er geen einde meer aankwam.

Een klopje op de deur laat me in elkaar duiken en ik begin zacht te snikken.

'Laat me met rust, alsjeblieft!' Ik voel een hand op mijn schouder en krijg meteen overal kippenvel.

'Goed gedaan, schatje. 320 euro,na één klant. Ik ben trots op je.'

Levi.

'Laat me alsjeblieft gaan', snik ik.

Sorry, ik doe jullie teveel aan.

Love you all xxx wondergirl101

with you *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu