"-Είναι θέμα χρόνου να πεθάνουμε από τη πείνα, το ψωμί που φέρνεις δε φτάνει και για τους τρεις μας,πρέπει να βρεις άλλη δουλειά."είπε ή Ρωξάνη στον Ρόμπερτ
Ο Ρόμπερτ ο οποίος μόλις γυρίσε από τη δουλειά κουρασμένος και εξαθλιωμένος δεν άντεχε να ακούει τη γυναίκα του να λέει αυτά τα λόγια τον χτυπούσαν στη καρδιά.Δούλευε ως ταμίας σε ένα σουπερμάρκετ αλλά ο μισθος που έπαιρνε δεν έφτανε για να συντηρεί την οικογένεια του και για αυτό είχε πιάσει δουλειά και ως καθαριστής σε ένα πολυκατάστημα,προσπαθώντας να δώσει στην οικογένεια του ότι καλύτερο μπορούσε.Κάθε φορά που έβλεπε τη Ρωξάνη θυμόταν τη μέρα που τη ειδε για πρώτη φορα. Ψηλή αδύνατη με μακριά ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια ήταν σαν αγγελος,την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα, εκείνη δούλευε σε μπαρ και εκείνος σπουδαζε στη πληροφορικη,παρατησε ομως τις σπουδές του για να μεινει με τον αγγελο του που και εκεινη τοσο πολυ αγαπουσε.Με το πέρασμα του χρόνου εκείνη άρχισε να γίνεται όλο και πιο ψυχρή,μια διαφορετική Ρωξανη αλλά ή ομορφιά της παρεμεινε, σε αντίθεση με τον Ρόμπερτ ο οποίος παρόλο που ήταν 30 έμοιαζε με 40.Η κούραση φαινοταν στο πρόσωπο του αλλά ήταν χαρούμενος γιατί έβλεπε τη γυναίκα του και το νεογνό γιο του κάθε φορά που ερχόταν από τη δουλεια.Δεν ήθελε να δουλεύει ή γυναίκα του γιατί δεν ήθελε να τη κουράσει, ηλπηζε πως θα ξαναεμφανιζοταν ο άγγελος που χάθηκε...
"-Προσπαθώ να κάνω τα πάντα για εσένα και τον Τζεεις γλυκιά μου αλλά δυστυχώς ο μισθος δε αυξάνεται και είμαι τυχερός που ακόμα έχω δουλειά" είπε ο Ρόμπερτ και πήγε να χαιδεψει το χέρι της γυναίκας του.
Εκείνη όμως το τράβηξε,αυτό ποναγε στον Ρόμπερτ που πλέον μετά από 6χρονια γάμου δεν την αναγνώριζε..
"-Πως πιστεύεις πως θα μεγαλώσουμε αυτό το μωρό,σε τι συνθήκες το φεραμε;εσύ φταις εσύ επεμενες πως ένα παιδί θα με κάνει να ασχολούμαι με κάτι,αλλά αντίθετα είναι βάρος!" είπε ή Ρωξάνη και εκείνη την ώρα ο Τζεεις έκλαιγε.
"-Τι το κοιτάς;εσύ δε ήθελες παιδί;κρατά το!" ακούστηκε να λέει ή Ρωξάνη καθώς πήγε στο δωμάτιο της και έκλεισε απότομα τη πόρτα.Και ο Ρόμπερτ έμεινε εκεί παίρνοντας τον Τζεεις στην αγκαλιά του και κοιτώντας τη πόρτα περιμένοντας τη Ρωξάνη που πραγματικά ερωτεύτηκε...
BINABASA MO ANG
Teach Me How
Teen FictionO Jace ήταν ένα μοναχοπαίδι,είχε μια πολύ σκληρή παιδική ηλικία,ποτέ δε γνώρισε τη τρυφερή αγάπη μιας οικογένειας και αυτό γιατί αφότου γεννήθηκε ,ή μαμά του του φερόταν σαν να μην υπήρχε ποτέ για εκείνη και ο πατερας αναγκαζοταν να κανει πολλες δου...