ilanı aşk

4.6K 173 2
                                    

- seni seviyorum prenses. Diye tekrarlamisti. Suan duyduklarim dogrumuydu. Patronum dedigim adam beni sevdigini mi söylüyordu.
- ama. Ama daha tanisali nerdeyse bir birbuçuk ay oldu.
- kumsal ben sana ilk gordugumde aşık oldum. Senin o gozlerine. Beğenmiş tavirlarina. Herseyine aşık oldum. Demisti. Ağzım açık dinliyordum. Bende hoslanmiyor degildim ama degiskan tavırları ne diyecegimi yani
- bende seni seviyorum premsim. Demistim. Hayır hayir bunu ben dememistim. Bilinçaltım benden once davranıp onu sevdiğimi söylemişti. Pisman miydim? Simdilik değil. Ya sonumuz jackson gibi olursa. Ya onada guvenip beni sırtımdan bicaklarsa. Bütün bunlardan arinmami düşüncelerimden siyrilmami dudaklarima degen dudaklar sağlamıştı. Dudaklari dudaklarima degerken yanaklarima kan pompalaniyordu. Nefes alamiyordum. Daha doğrusu nefes almayi birakmistim. Gözlerimin içi yaniyordu. Biran sıcak bakmıştı. Hala birseyleri idrak etmeye calisiyordum. Dudaklarimi aralamistim. Dilinin dilime degmesiyle agzimdan ufak inleme çıkmıştı. Bu durumda ne kadar utansamda su an dusunemiyordum sanki ilk defa opusuyormus gibi tecrubesizce cirpiniyordum. Dudaklarini dudaklarimdan ayirdiginda nefesini hala yuzumde hissediyordum. Gogsum inip kalkiyordu. Nefesim hala duzene girmis değildi. Yüzümü somineye doğru cevirerek ona bakmamaya calisiyordum. Çünkü şu an çok utaniyordum.

Kisa bir bolum sizi daha fazla bekletmek istemedim devamini simdi yaziyorum...

YAKISIKLI PATRONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin