barış...? devam1

3.2K 145 3
                                    

- gitmeliyiz. Dedi. Daha nereye gidecektik. Bitmemismiydi.
- beni buraya kim kilitledi.
- durumlar çok karışık sana anlatamam. Su an gitmeliyiz. Demişti
- neden ya neden. Neden bana hiçbirşey anlatmiyorsun. Aklımda bir sürü soru işaretleri var. Soru soruyorum hiç cevap vermiyorsun. Gecenin bir yarisi beni evimden zorla aliyorsun daha sonra gözümü burda açıyorum kapı kilitli. Sana soruyorum cevap vermiyorsun! Bağırıyordum. Artık birilerine bağırmak istemiyordum. Yaşamak bile istemiyordum.
- yeniden baslamayalim istersen. Hadi burdan gitmemiz gerekiyor. Diyordu. Hep aynı şeyler ayni seyler. Su an sirasimiydi bilmiyorum ama bu sefer dediği herseyi yapmiyacaktim.
- kumsal gel. Kumsal defol git. Kumsal sen kimsin. Kumsal seni seviyorum. Kumsal şöyle yap. Kumsal böyle yap. Ben neyim ya! Senin keyfinin Kahya simiyim.
- sana hiç sırası değil dedim!! Hadi gidiyoruz. Diyip kolumdan tuttuğu gibi merdivenlerden asagi indirmeye başladı. Heryer sigara dumaniydi. Aglamam ve sigara dumaninin etkisiyle gittikce tikaniyordum.
- yavaş ya-ya-vaş ol. Demiştim. Sesim kısık kısık çıkıyordu. Saolsun beyfendi kolumdan tuttuğu gibi sürüklemeye başlamıştı. Ona yetişmek icin adimlarimi hizlandiriyordum. Birazdan bayilip gidecektim. Heryer siyah lacivert ti ve icerisi sigara dumanına bulanmış bir yerdi. Daha çok bar tarzi biryerdi. Sonunda dışarı çıkmıştık. Oksijenle bulusan cigerlerim mutluluktan dans etmeye başlamıştı. O kadar dı yani. Ama mutluluklari uzun suremiyordu. Çünkü nefes almaya halim kalmamıştı. Siyah lüks arabanin önünde durmustu. Önüme geçerek ellerini yanagima götürüp baş parmaklarıyla Yanaklarimi oksamisti. Bu halleri herşeyi unutmami sağlıyordu.
- Su an değil tamam mı. Sevgilim. Şimdi uslu kız ol ve sözümü dinle. Seni bu karanlık hayattan cikarmama az kaldı. Demişti. Yavaş gel biraz zalımın oğlu kalbim dayanmiyor. Bana ' sevgilim' demişti. Daha once meleğim prensesim filan da demişti ama bu biraz farklıydı. Içimi huzurla kapliyordu. On, on beş dakika önce bağıran ben şimdi yine herseyi kabul ediyordum. Kafamı salladim. Ve arabaya geçtim.

Sizi bekletmemek icin aklıma geldiginde kisa kısa yaziyorum.
Bölüm kısa oldugu icin sınır az. Sınır vote : 7

YAKISIKLI PATRONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin