sarhoş olmak istiyorum

5.1K 190 5
                                    

Siyah mavi led isiklarla aydinlatilan bir yere gelmistik. İçerisi daha çok sigara ve içki içilen kötü bir yere benziyordu. Tanimadigin bir adamla neden dışarı çıkarsın ki.
- burasimi. Dedim yüzüne bakarak.
- ne var begenemedin mi. Mis gibi yer. Dedi. Ne olmuştu buna sabah yardimsever kahraman akşam kötü adam mi oluyordu.
- hayir begenmemek değil ama ne biliyim sey yani.
- hadi çok konusmada biraz eglenelim. Demişti. Sesinde kötü bir ima yoktu ya da ben farkedememistim. Zaten tipinden de ben kötü çocuğum bana bulasma der gibi bir hava vardı. Kafami sallayarak barmenin olduğu kısma yürüdük. Kokteyl alarak tek dikiste bitirmistim. Bugün sarhoş olmak istiyordum. Kendimi arabanin önüne atıp uyandigimda karsimda jacksonu görmek. Bana ayrilmadigi soylemesını ve her zaman yanimda olduğunu tekrar hissetmek. Bir bardak bira almıştım. Köpüklü biramdan aldigim her yudumda daha da iyi hissediyordum.
- çok hizlisin bu kaçıncı bardak. Diye soran Bugranin yüzüne baktım. Elimle dördü isaret etmistim. Gulumsemisti.
- migdemizi bozmak istemeyiz heralde bu yüzden biraz daha yavaş. diyerek önüne döndü. Alkolle aram pek iyi sayilmazdi. Ruh hali degisken olan bugraya baktım. Biseyler söylüyordu ama onu duyamiyordum. Cok gurultuluydu ve alkol bütün bedenimi ele geçirmişti. Altı bardağın sonunda sarhoş olmuştum. Simdi geriye kalan sadece kendimk arabanin önüne atip jacksonu beklemekti. Ayağa kalkıp çıkışa doğru gidiyordum. Arkamdan buğra geliyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
- bir sorun mu var kumsal. Eğer iyi degilsen seni eve birakiyim. Demişti. Dengemi saglayamiyordum. Bunu fark etmis olacak ki kolunu belime yerlestirdi.
- eve gitmek istemiyorum. Demistim. Sesim titremisti.
- sahile gitmek istermisin ?

Kisa bölümler fakat diğer bölümleri daha uzun yazacağım

YAKISIKLI PATRONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin