benim olmani istiyorum

4.4K 82 1
                                    

Barış
-evet. Demisti. Sevdigim kadin sonunda benimdi. Egilim dudaklarina buse birakmistim. Ve sarilmistim. Burnumu saclarina gömüp onun o kokusunu cigerlerime doldurmustum.  Bir süre öyle kaldiktan sonra ondan ayrilip mavilerine baktım. Mutluydu. Sonunda onu mutlu edebilmistim. Daha fazlasini hak ediyordu. Bu gece en mutlu çift olacaktık.
- kumsal. Dedim
-efendim. Diye fisildamisti. Gozyaslarinin ustunden öpüp
-benim olmani istiyorum kumsal. Sonsuza kadar.
- ben seninim barış. Hep senin kalacağım. Dediginde onu kendime daha da cok cekerek bedenlerimizin bir bütün olmasini sağladım. Elbisesi cok kisaydi ve bacaklarını ortaya seriyordu. Onu kendime cektigim icin dahada açılmış ve tam kalcasinin orda duruyordu. Dudaklarina yaklasip alt dudagini disledim. Agzindan ufak bir inleme cikmisti. Beni deli ediyordu.

Kumsal
Bana evlenme teklifi etmisti. EVLENME TEKLIFI. Su an acayip hissediyordum. Cok garip bir duyguydu. Dudaklarini dudaklarimdan ayirdiginda bir eli bacagimdayken diger eli tekrar fermuarimi bulmustu. Yavaşça fermuari indirmis ve tamamen elbiseyi çıkarmıştı. Su an sadece ic camasirlarimla duruyordum. Gözleri parliyor ve bedenimde geziniyordu. Ellerimi basimin üstünde birlestirip minderin ustune yatirmisti. Bacaklarimi ayırarak bedenini yaslamisti. Ellerim titriyordu. Gogsunde birlestirerek gömleğinin düğmelerini acmaya baslamistim. Bu duygu anlatilmaz birseydi. Midemde kelebekler ucuyordu. Korkuyordum. Cok istiyordum ama istemiyordum. Gömleğini cikardiktan sonra elim pantalonunun dugmesine gitmişti. Elimi tutarak izin vermemisti.
-gecemize yukarda devam edelim mi bebeğim. Diyip ellerini bacaklarimin arasindan geçirip kucagina almıştı. Yukari cikip agagiyla odanin kapisini açmıştı. Çıplak sirtim buz gibi yatakla birlesince titremistim. Barış ustume çıkarak tekrar dudaklarimi o tapilasi dudaklariyla bulusturup sömurmeye baslamisti. Dili dilime deyip tezat oluştururken inlemelerimi durduramiyordum. Ellerimi kaslarinin üzerinde gezdirdikten sonra tekrar pantalonuna götürmüştüm. Fermuari acarken elime sertlik gelmisti. Hissettigim an bir garip olmustum. Kalbim bogazimda atmaya devam ediyordu. Pantolununu cikardiktan sonra sadece boxer iyla kalmisti. Boynumu emerken elleri sutyenimin kopçasina gitmisti. Bir cirpida hem kilotumu hem sutyenimi çıkarmıştı. Su an çırılçıplak karsisinda duruyordum. Gozleri adeta kirmizi görmüş boga gibiydi. Alev saciyor bi an önce parcalamak isteyen aslan gibi hiriltili nefes alıyordu. Kizligima baski yapan erkekliginden anladigim kadariyla yeterince azmisti. Diliyle boynumdan göğsüme dogru inen bir yol çizmişti. Islanmistim. Bu benim icin ilkti ve dokunsa boşalacakmis gibi hissediyordum. Surtunmeye baslamisti ve bir eli gogus ucumla oynarken diger göğsümü dislerinin arasında eziyet cektiriyordu. Dayanamiyordum. Ellerim carsafla butun olmustu resmen. Nefesim kesiliyor kipirdayamiyordum. Kulagima dogru yaklaşıp fisildamisti
- hazir misin bebeğim. Demişti. Kafami sallamakla yetinip onu izlemeye davam etmistim. Hafifce ustumden kalkarak boxerini cikarmisti. Karsimdaki manzaraya baktikca bir garip oluyordum. Bakireligimi bu gece sevdigim adama veriyordum. Jacksonla bile bu kadar yakinlasmamistik. Zevkten titriyordum. Bir an önce onu hissetmek istiyordum. Yuzundeki carrpik gülümseme yuzune yayildikca bana daha da yaklaşmıştı. Ilk once yarisini soksada birden icime gitmisti.  Buzdan satoyu inletek cigligimi atarken gelgitleri hizlaniyordu. Bacaklarimi beline doladiktan sonra tirnaklarimi sırtına geciriyordum. Nefes nefese kalmistim. Kasiklarimdaki sanci cok farkliydi. Hem cok acitiyor hem zevkten dört kose olmami sagliyordu. Inlemelerim odayi doldururken goguslerimi sıkiyor dudaklarimi somuruyordu. Ilkim oldugu icin erken gelmistim. Erkekligini çıkarıp vajinama dogru egilmisti. Tum siviyi emerek dil darbeleriyle kendimden gecmemi sağlıyordu.
- sira bende. Diyip kikirdamistim. Yataktan destek alarak onu altima almıştım. Gogus ucunu disleyerek dudaklarina egildim. Erkekliginin ustune oturup surtunmeye başlamıştım. Daha sonra elime alip beceriksizce ileri geri hareket ettiriyordum. Geldigini anladigimda agzima aldim. Ilk basta tereddut etsemde tiksinmiyordum. Igrenmiyordum ve tum siviyi iciyordum. Nefes nefese yüzüne  baktım ve gulumsedim.
- beni deli ediyorsun. Mahvediyorsun. Ölduruyorsun kizim sen beni.  Diyip tekrar dizginleri ele geçirmişti.

Sabah uyandigimda yanimda yatıyordu. Buz gibi olmuştum. Yere düşen yorgani üstümüze örttugumde dün gece olanlar aklima gelmişti. Ister istemez gülüp barışa sokulmustum. Bana gore  daha sicakti. Sıkı sıkı sarilip onu izlemeye başladım. Uzun kirpikleri elmcik kemiklerini golgeliyordu. Dagilmis saclari pembe tapilasi dudaklari. Yeni cikmaya baslamis sakallari. Tam anlamiyla allah üsenmemis fazladan fazladan vermisti. Ellerimi saclarinda gezdirdikten sonra dudadklarina küçük bir buse kondurdum. Bu hareketimle tek gozunu uykulu bir sekilde açmıştı. Hemen gozlerimi kapatarak uyumus numarasi yapmaya baslamistim.

YAKISIKLI PATRONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin