1. Boarding School

13.5K 130 40
                                    

xlukehemmingsmydrugx challenge accepted. Ze heeft me gezegd dat ik moest gaan schrijven. Zij is veel beter. Maar ik wilde dit doen. Heb best wel veel en leuke ideeen van haar gekregen. Hoop dat jullie het leuk vinden xxx. Lees haar boeken x

POV Rachel
Ik pakte zuchtend mijn koffer in op zolder, mijn slaapkamer. Ik moest naar een 'kostschool'. Omdat ik slecht gedrag vertoonde. Tegenover leraren, mijn ouders en andere mensen in mijn omgeving, behalve mijn zusje Luka. "Rachel, schiet eens op, we gaan eten" zei mam. "Damn you, woman" fluisterde ik in mezelf. Een 17-jarige is meestal opstandig, toch? EN een 17-jarige hoort niet op een kostschool. Nee. Ik ben de enige 17-jarige die naar een kostschool moet. "Kotsschool" mompelde ik. Ik ontgrendelde mijn mobiel.

Samkeee❤ mijn beste vriendin had me een berichtje gestuurd. "Rach, ik ga je missen, morgenvroeg kom ik afscheid nemen. Zodra je bezoek mag, kom ik je opzoeken, dat beloof ik xSammie". Ze is echt de beste vriendin die iemand maar kon hebben. Ik zette het liedje Long Way Home op van een of andere muziekgroep. Ik liep naar beneden. "Oordoppen uit" zei pap geirriteerd. Zuchtend rukte ik mijn oortjes uit en gooide ze op tafel. Mijn zusje, Luka, lachte me uit. Ik at zwijgend mijn eten op. Daarna ging ik naar mijn kamer. Ik pakte de brochure van 'kostschool' Good Girls. "Wij maken van bad girls, good girls". Tuurlijk.

"Regels:
1. Na 8 uur gaat de wifi uit!
2. Liefde en seksuele handelingen zijn verboden! Streng verboden!
3. Na 10 uur zit iedereen in zijn eigen kamer! Wordt gecontroleerd!
4. Je volgt vier uur school per dag, maandag tot en met vrijdag.
5. Als je iets fout gedaan hebt, krijg je straf!
6. Messen, pillen, flesjes. Alles wat illegaal is, moet je inleveren bij aankomst.
7. Contact met de buitenwereld is toegestaan, totdat het te ver gaat.
8. Bezoek mag alleen op zondag, van 15'00 tot 19'00 uur.
9. Niet vechten of op andere manieren ruzie maken.
10. Volg de instructies van de agenten.
Volg deze regels, en er zal niks met je gebeuren. Hoe beter je je gedraagt, hoe eerder je wordt vrijgelaten" las ik hardop in mezelf.

Ik mocht mijn mobiel meenemen. Yes. Ik zette Long Way Home weer op. Het is mijn favoriete nummer. Alleen heb ik geen idee wie het zingt. Een of andere band volgens mij. Ik ging mijn make up inpakken. Alleen mijn make up voor morgen nog niet. Ik pakte al mijn kleren in. En toen deed ik mijn slaapshirt aan. Een roze oversized overhemd. Van mijn vader. Ik appte Sam nog even. "Hey Sam, ik stuur je de regels voor de gevangenis even door xRachel" stuurde ik. Ik keek een kort filmpje. Er werd in gezoend. Oh ja, een 17-jarige hoort geen maagd te zijn.

Ik gleed onder de dekens en viel al snel in slaap. De volgende dag kleedde ik me aan in het duffe uniform van school. Kort wit rokje. Met zwart collegevest met een getal voor en achterop. Ik had 96. En voor daaronder een lichtgrijs shirt. Ik pakte mij adidas super stars en trok ze aan. Ik vlocht mijn haar, deed mijn make-up, poetste mijn tanden. Allemaal binnen het liedje Amnesia dat 4 minuten duurde ongeveer. Van dezelfde band volgens mij.

Ik liep naar beneden. Luka vond dat het uniform leuk stond. Ikzelf vond het opzicht niet vreselijk. Ik at een kom yoghurt. Ik deed de deur open en Sam kwam binnen. Eigenlijk heette ze Samantha, iedereen noemt haar Sam. "Meisiee, ik ga je zo missen" zei ze en gaf me een knuffel. "We blijven appen, bellen" zei ik. "Altijd, en alles" was onze spreuk. Altijd blijven we contact houden, en alles vertellen we aan elkaar. Tot nu toe is het goed gelukt. We gaven elkaar een dikke knuffel. We stapten in de auto. Mam en Luka kwamen doei zeggen. Ik hou van Luka, ze is mijn little sissie, ze is alles voor me, als iets gebeurt met haar, dan wordt ik verdrietig of boos. Soms is ze irritant, maar ze is zo lief. "Dag Rachel" zei ze en gaf me een knuffel. "Blijven appen" zei ik. Ze knikte. Ik zwaaide naar mam. Nog een keer keek ik om naar het huis. Dit zou ik over een jaar pas weer zien. Dag huis. Dag bewoonde wereld.

Na een uur rijden zette ik mijn internet aan. Ik zocht op wie Long Way Home zong. Een band, 5 Seconds Of Summer. Uit Australië. Ze zijn niet zo bekend. Maar wel knap. Mijn voorkeur ging uit naar de blonde jongen met de kuif en een zwart ringetje in zijn lip. Ik zocht hun namen op. "Luke Hemmings" bleek hij te heten. "Ashton Irwin, Calum Hood, Michael Clifford" waren de andere. Ik keek wat rond. "Luke is pas 18" zei ik tegen mezelf. Pap hoorde me toch niet meer aan. De jongens waren dus niet veel ouder dan ik. Naja, ze zijn toch te knap voor zo iemand als ik.

Ik heb bruin haar en blauwe ogen. Een kleine neus en normale roze lippen. Ik was 1.60, echt super klein. En ik was erg dun. Maar had wel Cup D. Veel jongens zeiden dat ik knap was, maar dat geloofde ik niet. "Take me back to the middle of nowhere" zong Luke in mijn oordopjes. We zaten midden op de autoweg. Ik keek of ze Twitter hadden. JA! Luke5SOS, Ashton5SOS, Calum5SOS en Michael5SOS. Ik volgde ze allevier. En hun gezamelijke pagina. Ik kreeg een followback van Luke! OMG. Ik zag opeens een bord langs de weg. Good Girls, 10 kilometer. Bah.

Na een paar minuten zag ik een groot gebouw, dat overal bovenuit torende. "Kamp Good Girls, for Bad Girls". Het was angstaanjagend groot. Met grote ijzeren hekken en prikkeldraad. Er zaten meiden jonger dan ik te praten. Mijn vader parkeerde de auto. Ik pakte mijn koffer en tassen. We liepen door het poortje dat niet afging. Ik moest mijn koffer op de lopende band zetten. En mijn tassen ook.

Ik moest buiten wachten toen mijn vader en de directrice gingen praten. Een ander meisje zat naast me. Ze was amper 12. "Gaat het?" Vroeg ik. "J-ja" stotterde ze. "Wat is je naam?" Vroeg ik. "Amber" zei ze. "Hoi Amber, ik ben Rachel, je bent echt nog heel jong hè?" Vroeg ik. "12 jaar" zei ze. "Amber, kom even binnen" zei een jonge vrouw. "Hi, ik ben Anita" zei ze. "Rachel" zei ik. "Rachel, je krijgt nu een rondleiding" zei pap en gaf me een zoen op mijn wang. "Hou je taai meisje" zei hij en ging weg. Een vrouw kwam naar buiten. "Ik ben Emma, maar voor jouw mevrouw de directrice" zei ze vriendelijk.

A/N
Luke is bae oke? Haha. I love you babesss xxx. Is het leuk tot nu toe?

✖Sexlessons Ft L.H✖Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu