POV Luke
Toen ik wakker werd, lag Rachel nog steeds naast me. Ze sliep met haar mond open. Ik aaide door haar haren. Opeens verliet een zachte 'Luke' haar lippen. Ze kreunde mijn naam. Ze kreunde in haar slaap en ik glimlachte naar het beeld. Ze is zo lekker. Ik zou haar zo kunnen pakken tegen een muur. Meerdere kreunen verlieten haar lippen. Ze duwde haar onderlichaam tegen me aan. Damn. Mijn broek begon strakker te zitten. Waarom is ze ook zo fk lekker? Ik wed dat ze heel strak is.Mijn gedachten waren niet meer op orde. Ik had zoveel gore gedachten. Haar lippen om mijn harde lul heen. Zij die me goed en hard rijdt op een stoel. Ik kon het niet meer en stopte mijn hand in mijn boxer. Ik voelde de schacht rechtovereind staan. Ik wikkelde mijn vingers om mijn kloppende lul heen en begon lichtjes mijn vingers te bewegen. Mijn andere hand kneep zacht in mijn ballen. Een ongecontroleerde kreun verliet mijn lippen. Mijn vingers gingen steeds sneller bewegen en ik hapte naar adem. Dit voelt geweldig. Ik kneep in mijn ballen en voelde mijn goedje mijn eikel verlaten. Ik hijgde uit en keek opzij. Rachel slaapt nog steeds.
Ik liep naar de badkamer en zag er heel slecht uit. Baard, vettig haar en cum op mn wang. Ik scheerde me en waste mijn gezicht en ruimde mijn vieze boxershort op. Het cum dreef eruit. Getver, altijd als je jezelf rukt in bed, leg er een goddamn handdoek onder. Ik ruimde de rest van de rommel op en stapte onder de douche.
Ik ben dus uit mijn band getrapt. Ik zag het scheermesje liggen. Ik greep ernaar. Als ik het nu onder de douche doe, ziet niemand het toch? Fuck it. Ik zette het mesje op mijn arm en trok het in een keer naar achteren. Bloeddruppels welden op uit mijn arm en de warme stralen van het water spoelden het weg. "OOHH LUKE!" Hoorde ik vanuit de slaapkamer, waarna mijn vriend weer verstijfde. Ronde twee onder de douche.
Ik kleedde me aan en maakte Rachel wakker. "Goeiemorgen" zei ik en gaf haar een kusje op haar lippen. "Hmm goeiemorgen" zei ze en rekte zich uit. "Heb je leuk gedroomd?" Vroeg ik. Haar ogen werden groot. "H-heb je gehoord?" Vroeg ze. Ik knikte. Ik vertelde maar niet dat ik mezelf erop had afgetrokken.
POV Rachel
Luke was zo lekker in mijn droom. Hij gebruikte zijn tong overal op me. Ik liep naar beneden om te douchen. Ik voelde dat ik nogal nat was. Ik wilde het wel eens proberen, Amelia zegt dat het oplucht. Ik ontdeed me van mijn kleding. Ik stapte onder de douche en liet mijn hand naar beneden glijden. Ik stopte voorzichtig een vinger in me. Mijn duim ging over mijn clit en ik beeldde me in dat het Luke's tong was. Langzaam begon ik in en uit te bewegen. Een aantal kreunen verlieten mijn lippen. Amelia had gelijk, dit voelt zo verlossend. Mijn duim draaide langzame rondjes over mijn clit wat me op mijn lip liet bijten. "Hmm fack Luke" kreunde ik zacht. Luke zit met zijn hoofd tussen mijn benen en verwendt me met zijn hemelse tong.Na het douchen kwam ik Luke tegemoet. Hij knipoogde. Ik begin steeds meer zin in hem te krijgen. Ik weet dat hij klaar is om alles te doen met me. Maar hij wilt op mij wachten wat ik heel erg lief vind. Samen gingen we ontbijten en liepen we naar het sportveld. "Rachel, ik heb je vanmorgen gehoord en ik wil graag de volgende les doen als je wilt" zei hij en gaf me een kus.
Ik knikte. "Dirty Talk" popte op in mijn hoofd. Omg Luke die vies praat. Dat lijkt me zo hot. Ik beet op mijn lip en keek naar hem. Hij is een fucking sexgod. Ik keek naar hoe hij zijn training deed. Hij rende een aantal rondjes en na ieder rondje kneep hij in mijn billen. Ik keek naar zijn push ups en mocht op zijn rug gaan zitten. Hij deed sit ups. Hij was zo lekker. Maar bij de squats kreeg ik het heet.
Hij stak zijn kont naar achteren zodat ik goed zicht had. Ik wilde erin knijpen en bijten. Hij zag me staren en grijnsde. "Goeie kont heb ik eah?" Vroeg hij en knipoogde. Ik knikte en besloot ook te gaan sporten.
We gingen samen afdouchen en toen qas het netflix tijd. We zetten film aan en knuffelden in bed. Hij was zo lekker warm en lief en zacht en mooi en knap en sexy en vooral ontzettend schattig. Ik keek naar hem. Hij keek geconentreerd naar de film. Ik grijnsde. Ik trok zijn sweatpants uit
Zijn boxer was veel te sexy om ongezien te laten.Hij masseerde mijn schouders een heetje tijdens de film. Ik kneep een beetje in zijn benen. Hij begon een beetje onrustig te bewegen en pakte zijn telefoon. Hij stuurde een foto naar iemand.
Mijn telefoon piepte. Luke. Ik opende de foto. Luke had zijn ding in zijn hand. 'Fack baby, i want you so bad' stond erbij. Ik slikte. Ik had ook een soort zelfde foto gemaakt. Ik stuurde hem die. "Fack die lekkere borsten wil ik altijd wel zien" zei hij. Ik grijnsde. "Baby, wil je na de film de les doen?" Vroeg hij en ik knikte.
Ik kon me de rest van de film niet concentreren. Luke tekende allemaal figuurtjes met zijn vinger op mijn onderbuik en het maakte me opgewonden. Ik kreunde zachtjes en duwde mijn kont tegen hem aan. Hij kreunde zacht. Hij kneep zacht in mijn borsten. Ik kneep in ijn bijna volledig harde lul. "Facking tease" gromde hij. Hij zette zijn tanden in mijn oorlel. "Dont tease daddy" fluisterde hij. Oh nee Luke heeft een daddy kink. Dat is niet zo'n fijn nieuws voor mij. Hij gaat me dan slaan als ik iets fout doe.
We keken geduldig de film af. Luke zette de tv uit en ging in kleermakers zit voor me zitten. "Talk Dirty to me" grijnsde hij. Ik begon het melodietje van Jason Derulo te neurien wat hem irriteerde. "Hoe?" Vroeg ik.
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanfictionDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...