xlukehemmingsmydrugx heeft dit hoofdstuk geschreven. I luv it babe. Thankyou...
POV Rachel
Ik knikte. "Je hoort de volgende keer wel van me" zei ik en ging naar Engels. We moesten in groepjes vertellen over ons leven. En bij geschiedenis moesten we het hele uur luisteren naar een verhaal over de tweede wereldoorlog. Wel interressant. Daarna ging ik met Amelia, Amber, Rikki, Sophie en Jenna buiten zitten. Wij waren meiden van 15 en 16 en ik was 17. We hielpen Amber van 12. Het was echt heel zielig voor haar. We gingen buiten zitten omdat het buitenuur was. Ze vertelde ons wat er precies gebeurd was. We schrokken wel. Een meisje van 12 jaar, zo erg misbruikt. Ze zit hier omdat ze haar vader heeft gestoken, maar dat is zijn eigen schuld. We zaten er tot zes uur te praten. Daarna ging ik weer naar de slaapzaal.Luke5SOS: mijn skypenaam is Luke_Is_A_Penguin_Hemmings, tot morgen babe x
Rachel_5SOS: tot morgen Lukeyy x
Ik pakte mijn tas in. Ik kreeg nog een Whatsappje van Luka. "Heb je echt contact met Luke Hemmings, hij is bae" schreef ze. Ik stuurde screenshots. "OMG, ik ben jaloers, hij is zo knap" zei ze. "En echt heel erg lief" zei ik. "Ik ga morgen skypen". "Is het de echte? Of jah dat zie je morgen op skype wel" zei ze. "Hij zegt van wel" zei ik. "Veel plezier op skype xxx" zei ze en ging offline.
Ohja, de wifi ging eruit. Alweer. Ik zuchtte en ging kijken tussen mijn spullen. Ik pakte mijn laptop. En sloot die aan. Ik logde me in op skype. Ik keek wat ik aantrok. Ik pakte me een zwart simpel topje en een lichte skinny jeans. Ik pakte mijn tas in. Nederlands, Wiskunde, Duits en CKV. Ik trok mijn roze overhemd weer aan. Ik gleed onder de dekens. Ik viel in slaap.
De volgende ochtend ging ik douchen. De warme stralen gleden langs mijn lichaam. Ik had een bericht van Luke.
Luke5SOS: heyhey, goodmorning sunshine. Hoelaat wil je skypen? X
Rachel_5SOS: ehm, zes uur fso?
Luke5SOS: is goed, tot dan, kan niet wachten x
Ik kleedde me aan. En ging naar de ontbijtzaal. Ik pakte me een gebakken eitje en een boterham met gebakken ontbijtspek. Ik at het rustig op en ging naar Nederlands. De leraar gaf ons een tekst die we moesten maken. Er zat een Luke in het verhaal. Ik droomde weg en nadat de bel ging ik met Amelia naar wiskunde.
We zaten de hele les te kwebbelen. De leraar verwijderde ons. We moesten naar de directrice. "Sorry mevrouw, we waren inderdaad erg vervelend" zei ik. Amelia moest naar een kamertje met de grote baas praten. Daarna kwam ze grijnzend terug. "Heel makkelijk" zei ze. Ik moest naar binnen. "Hallo Rachel" zei hij. "Hallo meneer" zei ik gespeeld beleefd. "Rachel, het is pas je eerste waarschuwing" zei de man. "Ja?" Vroeg ik. "Bij twee waarschuwingen krijg je straf" zei hij.
Ik verliet het kantoor weer. "Amber?" Vroeg ik. Amber lag op de grond, bewusteloos. Anita kwam gelijk aangerend. "AMBER, WORDT EENS WAKKER" zei ik en tikte op haar wang. En keek naar haar polsen. Er werd een ambulance gebeld. Ik berichtte Luke dat het iets later werd. Amelia snikte zachtjes. Haar zusje. Ik wist niet dat het zusjes waren. "Amelia, ben jij ook misbruikt?" Vroeg ik. Ze knikte zachtjes. "Ik was zwanger van hem" huilde ze. "Het is doodgegaan". Ik gaf haar een knuffel. "Je bent verdomme 15" schold ik. Ze snikte. Ik troostte haar. Nadat ze getroost was zei ik: "Amelia, kom om half 7 naar mijn kamer, ik ga skypen met Luke". Amelia knikte. "Tot zo" zei ze.
Ik startte skype op. Ik werd gelijk gebeld. Luke! Ik pakte op. "Wacht heel even" schreeuwde ik. Ik trok mijn zwarte topje aan. Ik vond mijn broek niet en pakte een grijze jogginsbroek. Ik zette mijn cam aan. Ik zag een blonde jongen zitten. "Je bent het echt" zei ik. Hij haalde een hand door zijn haar. Dat zag er wel leuk uit. "Oke, dit is awkward" zei ik. Ik zag hem knikken. "Je bent mooi, Rachel" zei hij. Ik bloosde.
Na een halfuurtje werd mijn scherm opeens donker. "Waarom is mijn scherm donker?" Vroeg ik. "Dan moet je de stekker even opnieuw insteken" zei Luke en legde zijn mobiel weer weg. Ik leunde een beetje naar voren en haalde de stekker eruit en stak hem opnieuw in. Ik keek hem aan. Hij grijnsde als een idioot. Ik trok mijn topje een beetje omhoog. "Ja die had je" zei hij. "En een lekkere ook nog". Ik bloosde. "Luke" zuchtte ik. "Rachel" zei hij.
"Hoelang skypen we nu al?" Vroeg hij. "Een halfuur ofzo" zei ik. "Serieus?" Vroeg hij. Ik knikte. Er werd bij mij op de deur geklopt. "Ja?" Vroeg ik. Amelia kwam binnen. Een beetje verlegen. "Hi Amelia" zei Luke en zwaaide. Ik had alles aan hem verteld in dat halfuur. Amelia kwam een beetje verlegen naar me toe. We skypten nog een uurtje en toen ging de wifi uit. "Dag Luke, ik vond het echt gezellig" zei ik. Luke zwaaide en de verbinding viel weg.
"OMG, ik heb me toch zo'n blunder gemaakt" zei ik. "Vertel meis" zei Amelia. "De stekker zat niet goed in het stopcontact. Ik leunde iets naar voren en stak hem opnieuw erin. Hij zei dat ik inkijk had, en een lekkere ook nog. Wat moet ik nu?" Vroeg ik. "Waarom zou het me niks verbazen als hij daar met een boner zat net?" Vroeg Amelia lachend. Ik schoot in de lach. "Luke is een schatje" zei ze. Ze ging weer weg. Ik zette mijn 4G even aan.
Rachel_5SOS: ik vond het heel gezellig x
Luke5SOS: ik ook ;) lekkere inkijk x
Rachel_5SOS: fuck u Luke gn x
Luke5SOS: graag babe gn x
Ik zette hem weer uit en ging me omkleden. Ik pakte mijn tas in. Duits, Wiskunde, Engels en Muziek. Ik viel in slaap. Ik droomde over Luke. Waarom? Omdat hij leuk is.
De volgende ochtend stond ik op. Ik douchte. Amber was nog steeds weg. Ik pakte een boterham met jam. Lekker gezond. Ik ging naar Duits. Hier was ik goed in. Na Duits had ik Wiskunde, waar ik toch niks van snap. En daarna had ik Engels. Iedereen moest 3 minuten in het Engels vertellen zonder uh te zeggen. Het lukte me redelijk. Als laatste had weer muziek. Die man riep me bij zich. "Drie van de vier hebben het gehoord" zei de man. Ik knikte.
Ik ging lunchen met Amelia. We hadden het over Amber. "Verkracht worden, doet pijn, heel erg pijn, lichamelijk en geestelijk" zei ze. "Ik kon drie dagen niet lopen" zei ze. "Vertel eens" zei ik. "Twee weken nadat ik verkracht was, kwam ik erachter dat ik zwanger was. Ik was helemaal in paniek. Totdat ik opeens na drie weken erge buikpijn kreeg. Het kwam eruit. Mijn kindje was dood. Ik was er kapot van. Het was niet van degene waarvan ik hield, maar het blijft mijn kindje" vertelde ze. "Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt" zei ik zacht. Ik schaamde me heel erg. "Wat bedoel je?" Vroeg ze. "Ik heb nog nooit gezoend of 'het' gedaan" zei ik.
A/N
Ik heb twee rollen Dextro op en voel me een stuiterbal. Stuiter de stuiter xx
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanfictionDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...