POV Rachel
"Je zag eruit als een hoer en je tong zat wat in zijn mond te roeren" flipte mam uit. "Mam, ik ben verliefd op hem. Waarom mag ik niet gelukkig zijn?" Vroeg ik. "Rachel, hij breekt je hart" zei pap. "Zou ik nooit doen" zei Luke en kwam achter me staan en sloeg zijn armen om me heen. "Je kijkt naar haar alsof ze een lustobject is" zei pap. "Fuck it, kom Luke. We gaan inpakken" zei ik."Ik ga nog even douchen, deze douche is echt heel chill" zei Luke. "M-mag ik misschien m-mee?" Vroeg ik. Hij keek om. "Weet je het zeker?" Vroeg hij. "Ik bedoel, het is een grote stap van 7 naar 8". "Luke, ben jij er klaar voor? Je bent zo onzeker" zei ik. Eerlijk gezegd was ik heel bang. Bang dat hij me lelijk vond. Bang dat zijn junior echt heel groot was. Bang voor zijn onzekerheid tegenover mij.
De gedachte dat ik hem naakt ga zien en hij mij, maakt me heel bang. "Baby?" Vroeg hij. Ik keek hem aan in zijn bezorgde blauwe ogen. "Ga je mee?" Vroeg hij. Ik knikte en de zenuwknoop in mijn maag werd alleen maar groter.
We stonden tegenover elkaar in de badkamer. "Wat moet ik doen?" Vroeg ik. "We gaan elkaar uitkleden en gewoon knuffelen onder de douche". Hij glimlachte naar me. Hij zette zijn snapback af en liep naar me toe. Hij sloot de deur. "Doe je armen omhoog, schatje" zei hij. Ik deed dat en hij trok mijn shirt over mijn hoofd.
Hij likte over zijn lippen. Ik trok aan de onderkant van zijn shirt. Ik zag zijn v-lines. Damn, dat zag er goed uit. Ik trok zijn shirt uit en keek naar zijn lekker gespierde buikje. Hij keek een beetje onzeker. "Niet doen, je bent fucking perfect" zei ik en streelde zijn spieren. Ik keek hem aan. Hij glimlachte en ritste mijn broek los. Hij trok hem langzaam omlaag. Hij slikte hoorbaar.
"J-je bent z-zo mooi" zei hij. Ik ritste zijn broek uit. Zijn boxershort zag er goed uit. Ik zag de contouren van zijn vriend een beetje, wat mijn maag liet kriebelen. "Ik ben een beetje bang" zei ik. Hij legde een hand op mijn schouder. "Ik ga wel eerst" zei hij en trok zonder enige waarschuwing zijn boxershort naar beneden. Ik keek maar naar boven, want ik wist niet waar ik moest kijken.
"Ben je oke?" Vroeg hij en duwde mijn kin omhoog zodat ik hem kon aankijken. "Mag ik?" Vroeg hij. Ik knikte. Hij liet de BH bandjes van mijn schouders afglijden. En maakte zonder enkele moeite mijn BH slotje los. Hij viel op de grond. Ik sloeg mijn armen over mijn borst. "Niet doen" zei hij. Hij pakte voorzichtig mijn polsen vast en trok ze voor mijn borst weg.
"Je bent prachtig" zei hij. Ik schaamde me heel erg. "Schaam je niet, baby" zei hij en duwde mijn kin weer omhoog. Hij drukte langzaam zijn lippen op de mijne. Hij schoof mijn ondergoed naar beneden. Hij bekeek me van boven tot beneden wat me liet blozen. Ik keek naar beneden. Maar ik vergat dat hij ook helemaal naakt was. Ik schrok van zijn lengte. Ik slikte hardop. "Gaat het?" Vroeg Luke.
"Hij is huge" zei ik zacht. "Het komt goed, Baby" zei hij lief. Hij zette de douche aan. "Baby? Wat zijn dat?" Vroeg hij en z'n stem brak. Ik durfde hem niet aan te kijken. "Wanneer?" Vroeg hij. "Toen jij je zo kut voelde" zei ik. "Waarom doe jij je dan pijn?" Vroeg hij. "Omdat ik het haat om je pijn te zien hebben" zei ik. "Maak je geen zorgen om mij" zei hij en stapte onder de douche. "Ik maak me wel zorgen" zei ik en stapte naast hem.
"Ik haat het zo erg dat je me zo moest zien" zei hij en sloeg zijn armen om me heen. "In goede en slechte tijden, Lukey" zei ik. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk omdat ik zijn vriend tegen mijn rug voelde. "Baby, dit voelt koud aan, bereid je voor" zei hij. Ik voelde een koud goedje op mijn schouder. En hij masseerde mijn schouders, nek en rug. "Mmm Luke, dit voelt fijn" zei ik.
Ik deed wat shampoo op mijn hand en smeerde het in zijn haar. Hij moest een stukje bukken omdat ik te klein was. Zijn haar stond in een hanenkam omhoog. Hij spoelde het uit en deed hetzelfde bij mij. Hij sloeg zijn armen om me heen. En gaf me een kusje op mijn wang. Ik draaide me om en sloeg mijn armen ook om hem heen. "Ik hou van je" zei Luke. "Ik hou van je" zei ik terug. Ik luisterde naar zijn rustige hartslag.
Na het douchen droogden we elkaar af. Ik kleedde me aan en keek wat Luke aan het doen was. Hij had een wit goedje op zijn gezicht. "Scheren, baby" glimlachte hij. Hij pakte zijn zwarte scheermesje, en ging een aantal keren over zijn gezicht. Hij kleedde zich ook aan en we pakten onze spullen.
"Bedankt voor alles, mevrouw" zei Luke en gaf haar een hand. "Noem me Rose, Luke" zei ze vriendelijk. "Als er ooit nog eens iets is, je kunt me bellen, Luke" zei Rose. Ik gaf haar een knuffel en nam afscheid van mijn nichtjes en neefjes en Luka. "Ik bel snel beloofd" zei ik tegen Rose en we liepen de deur uit. Mam en pap krijgen geen afscheid.
We stapten in de bus. "Baby? We hebben nog twee nachten, zullen we een hotelletje pakken?" Vroeg Luke. Ik knikte en ging tegen hem aan liggen. De bus zette ons er uit bij Plaza. "Nee, echt. Dat gebeurt niet" zei ik. "Heb al geboekt voor ons" zei hij hees en zette een kusje in mijn nek.
We liepen zwijgend de trap op. "Luke, dit is teveel" zei ik toen ik de kamer zag. "Niks is teveel voor mijn meisje" zei Luke. "Luke? Ik wil het eigenlijk wel bekend maken" zei ik zacht.
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanfictionDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...