POV Rachel
"Les 5 is sweetspots" zei hij. "Is dat zo'n kusje in je nek?" Vroeg ik. Hij knikte. "Je begint met zachte kleine kusjes in mijn nek te geven. Er zitten bepaalde plekken in je nek die erg gevoelig zijn" zei hij. Ik werd rood. "Je merkt het meteen als er een kusje geplaatst is. Als je hem hebt gevonden, zuig je erop totdat er een paarse vlek ontstaan is" zei hij. "Ik wil het wel proberen" zei ik zelfverzekerd. Ik duwde hem achterover op zijn bed en ging op zijn buik zitten. "Start with soft kisses" zei hij. Ik drukte mijn lippen zacht in zijn nek. Ik gaf kleine zachte kusjes in zijn nek. Ik kwam aan bij zijn rechteroor. Hij spande zijn lichaam aan en greep mijn heupen vast. Ik grijnsde in zijn nek. Ik zette mijn lippen op zijn huid en begon zachtjes te zuigen en een beetje te likken. Ik zag langzaam een paarse vlek ontstaan. Ik blies eroverheen. "O gosh" zuchtte hij. Ik ging weer verder naar de andere kant. Op zijn kaaklijn zat er ook eentje. Hij trok me steeds dichter naar zich toe. Zijn ademhaling werd wat zwaarder. Zijn hele nek zat onder de paarse vlekjes. "Nu ben jij" zei hij en rolde ons om. Hij begon bij mijn rechteroor. "Ze zitten goed verstopt, baby" fluisterde hij. Bij een plekje kreeg ik kippevel. "Hebbes" grijnsde hij. Hij zette zijn lippen op mijn huid en ik voelde dat hij begon te zuigen. Een tintelend gevoel overspoelde me. Een zachte kreun verliet mijn lippen. Ik sloeg een hand voor mijn mond. "Wat doe je?" Vroeg hij. "Geniet gewoon, het is heel normaal" zei hij en ging verder. Ik merkte dat mijn ademhaling zwaarder werd. Er zaten verschillende vlekjes in mijn nek. Hij zette me voor de spiegel. "Nu ziet iedereen dat je van mij bent" grijnsde hij. "Zullen we gaan slapen?" Vroeg ik. Hij knikte. We gingen naast elkaar liggen. Hij sloeg een arm om me heen. "Luke?" Vroeg ik. "Mmm, wat is er?" Vroeg hij slaperig. "Sliep je?" Vroeg ik. "Niet echt" zei hij. "De fans haten me" zei ik. "Helemaal niet" zei Luke en knipte een lichtje aan. "Je huilt, Rachel" zei hij en wreef over mijn wangen. Ik schudde nee. "Ik wil niet huilen, jij bent mijn vriendje. En ik vind het raar om te huilen in jouw aanwezigheid" zei ik. "Laat het gaan, meisje. Krop het niet teveel op" zei Luke en wreef over mijn rug. Meerdere tranen volgden de eerste. "Wil je het bekend maken?" Vroeg hij. Ik schudde nee. "Dan wachten we er nog even mee, alles volgens jouw tempo" zei Luke. "Waarom haten ze me? Ik doe toch niks fout?" Vroeg ik. "Ik weet het niet. Ze zijn stikjaloers op jou" zei Luke. "Denk je?" Vroeg ik. "Ja" zei hij en legde zijn voorhoofd tegen het mijne. Ashton kwam binnen. "Hey, gaat het?" Vroeg hij. Ik knikte. "De fans haten me, voor de rest is alles oke" zei ik. "Ze haten je niet" zei Ashton. "Ze zijn gewoon jaloers omdat je met Luke bent. Zelfs ik ben jaloers" zei hij. Lashton as fuck. "Maar dan wel op Luke. Omdat jij zo lief bent. Laat hem niet zomaar gaan alleen omdat de fans het zeggen" zei Ashton. Ik gaf hem een knuffel. "Knuffel je vriendje maar gauw, hij kijkt me jaloers aan" fluisterde Ashton. Luke keek me aan. Ik glimlachte naar hem en sloeg mijn armen om hem heen. "Ik vind je heel lief, Luke" zei ik. "Ik jou ook, schatje" zei hij. Mijn telefoon trilde. Ashton heeft getweet. "I don't like it when fans hate on other fans. Shut up and let them be happy too x". Ashton is zo lief. Ik nestelde me tegen Luke aan. "Ooh, ik heb het zo koud" zei ik. Hij wreef over mijn rug. Ik grinnikte. "Precies zo" gaapte ik.De volgende ochtend bij het ontbijt ging ik bij Amelia, Jenna, Rikki en Sophie. zitten. "Wat heb jij in je nek?" Vroeg Jenna. Ik legde er een hand overheen. "Wat?" Vroeg ik. "Oeh, a lovebite" zei Rikki met een Brits accent. Ik werd langzaam rood. "Als Luke ze ook heeft, is er wat gebeurd" zei Jenna. En als je het over Luke hebt, komt hij binnen. Ik haalde een hand door mijn haar. "How do I look?" Vroeg ik snel. "Je hebt een dikke pukkel, recht op je neus" zei Sophie. "Meen je toch niet" zei ik en wreef over mijn neus. "Pestkop!" Gilde ik. "Hey schatje" zei Luke en drukte een kusje op mijn neus. "Er is wel degelijk iets gebeurd" zei Amelia zachtjes. Luke trok de kraag zijn shirt iets omhoog. De paarse vlekken in onze nek zaten echt overal. "Hey, waar was je nou?" Vroeg ik. "Douchen, aankleden, muzieklokaal" zei hij. "Kom eens mee" zei hij. Buiten stond een podium. Alle meiden liepen naar buiten. "Wat gaat hij doen?" Vroeg ik. "Happy birthday" fluisterde Amelia. "Oh ja, ik ben jarig" zei ik en sloeg op mijn voorhoofd. "Lieverd, Happy 18th Birthday" zei Luke en pakte zijn gitaar. Hij begon te spelen.
Throwing rocks at your window at midnight
You met me in your backyard that night
In the moonlight you looked just like an angel in disguise
My whole life seemed like a postcardYou were mine for a night
I was out of my mind
You were mine for a night
I don't know how to say goodbyeMaking all our plans in the Santa Cruz sand that night
Thought I had you in the palm of my hand that night
Screaming at the top of my lungs til my chest felt tight
I told myself that I'm never gonna be alrightYou had me wrapped around your finger
I'm wrapped around your finger [x7]
Throwing rocks at your window at midnight
You met me in your backyard that nightYou were mine for a night
I was out of my mind
You were mine for a night
I don't know how to say goodbyeMaking all our plans in the Santa Cruz sand that night
Thought I had you in the palm of my hand that night
Screaming at the top of my lungs til my chest felt tight
I told myself that I'm never gonna be alright
You had me wrapped around your finger
I'm wrapped around your finger [x7]Wrapped around your finger [x2]
"Speciaal voor jou, lieverd" zei hij. "Happy birthday" zei hij en kwam naar me toe lopen. Langzaam drukte hij zijn lippen op de mijne. Dit voelde goed!
A/N
Oke doei
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
Fiksi PenggemarDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...