POV Rachel
Vandaag is het feest. Ik heb er wel zin in. Amber vroeg me of ik haar haren wilde invlechten. "Kom zitten" zei ik. Ik maakte van haar haren een Katniss Everdeen vlecht. Ze vond het echt super vet. "Rachel, dankjewel" zei ze. Ik lachte naar haar. Ik trok mijn zwarte jurkje aan. En deed make-up op. "Waarom doe je dat op je gezicht?" Vroeg Amber. "Om mooier te maken" zei ik. "Je bent al mooi" zei ze. "Dankjewel, lieve schat" zei ik. "Mag ik ook?" Vroeg ze. Ik knikte. Ze deed blush, eyeliner en mascara. En nog wat lipstick. Ik stijlde mijn haar een beetje. En klaar. Ik ging even zitten. Luke is een bitch. Al twee weken heb ik niks van hem gehoord. Hij heeft het vast druk. Amelia kwam mijn kamer in. "Jullie zijn wel mooi" zei ze jaloers. "Jij bent ook prachtig" zei ik. Amelia, Amber en ik maakten een selfie. En zetten hem op instagram en twitter.
@Luke5SOS: woww, you are so pretty x
@fxcklrh: Beautyyy xx
@5sos_is_bae: Luke's gf is really pretty
@Rachel_5SOS: i'm not dating him, this is the last time i say it babes x
@5sos_is_bae: okay, but it have to be Lachel or Ruke. What do you like more?
@Luke5SOS: Ruke @5sos_is_bae
@5sos_is_bae: @Luke5SOS OMG, you are Luke Hemmings, i love you xIk sloot twitter af. Ik was zo zenuwachtig. Ik moest optreden. Nu meteen. "Rachel gaat voor ons een liedje zingen genaamd Amnesia" zei de muziekleraar. Met mijn hart bonkend in mijn keel ging ik naar voren. Ik ging zitten en pakte mijn gitaar. Ik sloot mijn ogen en ik vloog voor heel even van de wereld af. "I remember the day you told me you were leaving. I rememer the make up running down your face. And the dreams you let behind you didn't need them. Like every single wish you ever made. I wish that I could wake up with Amnesia. And forget about this stupid little things. Like the way it felt to fall asleep next to you. And the memories i never can escape. Cause i'm not fine at all" zong ik het refrein uit. Iedereen begon te klappen. "Super gedaan, Rachel" zei Amelia en gaf me en knuffel. "Ik was zo zenuwachtig" zei ik. "Dat was echt niet te zien" zei Rikki. Sophie kwam me een high-five geven. "Stoer meisje" zei ze. Jenna gaf me een knuffel. "Je kan echt goed zingen" zei ze. Ik voelde me opeens niet lekker. Ik rende naar de wc. Per ongeluk tegen een lang iemand aan. "Rachel?" Hoorde ik verschillende stemmen roepen. Ik gaf over. En spoelde door. Ik pakte een kauwgum voor de smaak. Ik ging terug naar het feest. "So we're taking a long way home, cause I don't wanne be wasting my time alone" hoorde ik opeens. Het zal toch niet..? Toen ik om de hoek liep zag in hen, 5SOS. Ze stonden op het podium Long Way Home te zingen. Amelia kwam me halen. "Gaat het?" Vroeg ze aan me. Ik barstte in tranen uit. Ik zag mijn favoriete band, recht voor mijn neus staan. Ik begon me te gillen met de andere meiden. "Rachel?" Hoorde ik opeens. Luke.
~ Een kwartier geleden ~
POV Luke
We zagen het bord langs de weg staan. Good Girls. "Daarheen" riep Ash en wees naar een omheind gebied met tralies. Toen we onze auto parkeerden werden we aangesproken door een paar fans. We namen een snelle foto en kletsten even en gingen toen naar het kamp voor bad girls. Het was feest daar. Ik hoorde prachtig gezang. Het was ons liedje, Amnesia. We moesten naar het kantoor van Emma. "Jullie willen jullie nieuwe clip graag hier opnemen?" Vroeg ze. We knikten allevier. "Dat mag, als jullie voor de meiden optreden, zometeen" zei Emma. "Tuurlijk, dat is leuk" zei ik. "Luke, je zoekt Rachel eah" fluisterde Michael. Ik knikte. Het liedje was afgelopen. En een paar seconden later werd ik bijna omver gerend door een van de meisjes. Het was Rachel! "Rachel" riep ik. Ze hoorde me niet. We gingen maar beginnen met onze show. We deden Long Way Home. Een van de meisjes merkte ons op. "OMG HET IS 5 Seconds Of Summer" gilde ze. Alle meiden die daar waren renden naar het podium. Ik zag Rachel nergens. Wel Amber en Amelia. Amelia liep ineens naar achteren. Ze trok een meisje met lang haar mee. Ze huilde en gilde. "Rachel?" Vroeg ik opeens. Ze keek me verbaasd aan. "Luke" zei ze.POV Rachel
De meiden keken me verbaasd aan. Luke deed zijn gitaar af. De meiden maakten een weg waar hij doorheen kon lopen. Sommige raakten hem even aan. "OMG, I TOUCHED LUKE" huilden ze. Luke stond recht voor me. Hij keek met zijn mooie oceaanblauwe ogen, waarin ik echt verdronk, in mijn blauwe ogen aan. "Rachel" zei hij. "Luke" zei ik. Hij sloeg zijn armen om me heen. OMG, LUKE HEMMINGS KNUFFELT ME, WAT MOET IK DOEN? Ik sloeg mijn armen om hem heen. "OMG" zei ik zacht. Ik hield een gil in. En die kwam eruit toen Luke terug liep naar het podium. Amelia keek me lachend aan. Ik begon weer te gillen. "OMG, LUKE HEMMINGS GAF ME EEN KNUFFEL" Gilde ik met tranen in mijn ogen. Luke keek me aan en gaf me een knipoog.Na hun liedje kwam hij naar me toe. "Het is fijn je eindelijk te ontmoeten" zei hij en ging naast me zitten. "Het is tijd voor spelletjes" gilde Ashton, en de jongens van 5SOS kwamen bij ons zitten. Amelia werd op schoot getrokken bij Ashton. Rikki bij Michael en Sophie bij Calum. "Come on, Luke, don't be such a pussy" zei Ashton. Luke trok me bij zich op schoot. Ik voelde dat ik bloosde. Jenna en Amber waren er ook bij komen zitten. "Wat wil je doen?" Vroeg Amelia aan Ashton. "Truth or dare?" Vroeg Calum. Amelia keek naar me. Ik knikte. Luke had losjes zijn armen om me heen liggen. Hij is lekker zacht. "Amber, truth or dare?" Vroeg Amelia. "Dare" zei Amber. Ashton fluisterde iets in haar oor. "Okay, Amber je moet tegen die chagerijnige bewaker zeggen dat er een woord op zijn pet staat. "Wat staat er dan?" Vroeg ik. Ik was natuurlijk weer te klein om het te zien. "Shitbag" zei Luke in mijn oor. Zijn adem kriebelde in mijn nek. Ik giechelde. Amber ging naar hem toe. Ze zei wat en wees naar zijn pet. De bewaker pakte zijn pet af en glimlachte naar Amber die terugkwam. "Truth or dare?" Vroeg ze aan Calum. "Dare" zei hij. "Durf jij Sophie een kusje te geven?" Giechelde Amber. Sophie begon heel hard te blozen. "Tuurlijk" zei Calum. Hij tilde Sophie op en draaide haar een kwartslag. En zachtjes drukte hij een kusje op haar lippen. "Ehm, Rachel, truth or dare?" Vroeg Sophie. "Truth" zei ik verlegen. Luke trok me dichter tegen zich aan. Waarom is hij zo knap? Ik blijf maar blozen. "Wat was de naam van je eerste vriendje?" Vroeg Sophie. Amelia keek me met grote ogen aan. Ik stond langzaam op en rende weg. Ik schaam me zo.
POV Amelia
"Sukkel, ze heeft nog nooit een vriendje gehad" zei ik. Sophie sloeg haar hand voor haar mond. "OMG, dat wist ik niet" zei ze. "Ga erachteraan" zei ik. Sophie stond op en rende achter Rachel aan. De jongens keken me verbaasd aan. "Ze is damn knap, waarom heeft ze nog nooit een vriendje gehad?" Vroeg Ashton. Luke keek jaloers naar hem. "Dat weet ik ook niet" zei ik. Sophie kwam terug met Rachel. Ze ging naast Luke zitten. "Mag ik weer op je schoot?" Vroeg ze verlegen. "Sure" glimlachte Luke en klopte op zijn bovenbeen. Ze ging op zijn schoot zitten. Hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij had een brede grijns op zijn gezicht. "Sorry, voor die vraag" zei Sophie. "Geeft niet" zei Rachel.POV Rachel
"Waarom heb je nog nooit een vriendje gehad?" Vroeg Rikki. "Heb ik wel" fluisterde ik zacht. "Maar hij heeft me zo slecht behandeld, dat ik hem niet zag als mijn vriendje" zei ik.A/N
Luke is echt schattig x
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanfictionDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...