POV Rachel
"Ja, Luke. Ik beloof dat ik nooit meer, althans bijna nooit meer jaloers zal zijn" zei ik en vloog om zijn nek. Vol passie begon hij me te zoenen. "Baby, mijn kamer, nu" hijgde hij en al zoenend liepen we naar zijn kamer. "Volgende les is aanrakingen op intieme plekjes" zei hij zacht. Ik slikte. Durf ik dit wel? Ik bedoel, zijn vriend aanraken? Is dat niet een beetje snel? "Wil je dit?" Vroeg Luke. Ik knikte. "Niet te snel, oke?" Vroeg ik. "Alles op jou tempo" zei hij lief en trok zijn shirt uit. Ik keek naar zijn sixpack en V-lines en liet mijn hand eroverheen glijden.Hij vroeg toestemming om de mijne uit te trekken. Ik gaf hem die. Hij ging boven me hangen en vanuit mijn nek gaf hij kleine kusjes tot mijn borsten. Hij klikte het slotje los en liet de bandjes van me af glijden. Hij likte over zijn lippen en begon zachtjes te zuigen op mijn rechtertepel. "Oh my gosh" zei ik en greep in zijn haar. Zijn andere hand kneep zacht in mijn linkerborst. Dit voelt goed. Hij ging verder naar beneden en kwam bij mijn broek aan. Hij schoof die omlaag en drukte een kusje op de stof.
"Verder gaan we nog niet" zei hij zacht. Ik rolde ons om en deed hetzelfde bij hem. Ik begon in zijn nek en ging via zijn borst naar beneden. Ik ging op zijn broek zitten en mijn handen gleden over zijn borstkas. Eentje ging langzamer verder naar beneden. Ik gaf kusjes vanuit zijn borst naar beneden en kwam uit bij zijn broek. Ik zag hem groeien in zijn broek. "Weet je zeker dat je dit wilt?" Vroeg hij. Ik knikte en ritste zijn broek los. Ik besloot even heel dapper te zijn.
Mijn hand gleed onder de rand van zijn boxer door. Zijn ogen werden groot. "Baby, je hoeft niet..." begon hij. Ik wreef met twee vingers over zijn hele lengte. "Ahhh, baby" kreunde hij. Ik haalde mijn hand uit zijn boxershort en ging op zijn vriend zitten, langzaam. Ik wilde hem geen pijn doen. Hij legde zijn handen op mijn kont en duwde mijn heupen over zijn vriend. Hij liet zachte kreunen en legde zijn handen op mijn borsten.
"L-Luke" kreunde ik zacht. De deur vloog open. "Shit, sorry" zei Ashton en sloot de deur weer. Ik proestte het uit. Luke bewoog me weer. En kneep zacht in mijn borsten. "Jezus, baby. Je rijdt me zo goed" zei hij. Ik voelde zijn boxer nat worden. Hij hijgde uit. En wreef een paar keren over de stof van mijn onderbroek. "Jezus, dat was hot" zei hij. Ik deed zijn shirt aan. En hij deed zijn skinnyjeans weer aan. Ashton zat buiten te wachten. "Veilig gedaan, Lukey?" Vroeg Ashton. We knikten. "Met ondergoed" zei hij.
De rest van de tijd waren we heel close. Luke bleef maar zeggen hoeveel hij van me hield. De hele middag hebben we Netflix films gekeken en gelachen. Maar aan die vrolijkheid kwam al snel een einde. Luke werd gebeld door zijn management. "Je gaat met Arzaylea naar een feestje en daar plaatst zij een foto van jullie" zei hij. "Nee, ik ga niet naar dat feest en daarmee basta" zei hij en hing op.
Hij lag tussen mijn benen met zijn armen om me heen. Ik speelde met zijn haar terwijl we Mean Girls keken. Hij giechelde en glimlachte. Hij leek zo klein in mijn armen. Hij is zo schattig. Hij viel in slaap. Ik zette de tv uit en legde hem op zijn kussen.
@Modest_Management: #5sosIsDead @Luke5SOS has been kicked out of the band!
Ik begon te huilen. "Baby, wat is er?" Vroeg Luke die wakker werd. "Volgens mij ben je net uit je eigen band gegooid" zei ik. Hij keek slaperig op twitter en zijn ogen werden groot. "I-ik ben uit m-mijn eigen band gegooit" zei hij. Ik sloeg mijn armen om hem heen. Hij leunde tegen me aan.
Calum, Michael en Ashton kwamen binne "Lukey, wat is er gebeurd?" Vroeg Ashton en gaf hem een bro-hug. "I-ik wilde niet met Arzaylea naar een feestje, en n-nu m-mag ik niet meer in de b-band" snikte Luke. De jongens zaten bij hem. "Luke, jij bent onze leadsinger" zei Michael. Hij knikte. "Als jij niet meer in de band zit alleen omdat je niet wilt daten met een of andere slet, stoppen wij ook en beginnen we opnieuw" zei Ashton.
"N-nee, niet doen" zei Luke. "Dan regelen we dat je terug komt. We willen niet zonder jou verder, zonder onze beste vriend zijn we niks" zei Calum. Ze knuffelden Luke van iedere kant. "We gaan er meteen heen" zei Ashton en pakte zijn jas. Luke lag als een klein balletje onder de dekens. Ik ging naast hem zitten en legde een hand op de Luke Bal.
De rest van de avond heb ik hem geknuffeld. Hij voelde zich veilig en drukte zich dicht tegen me aan. Hij was little spoon deze keer. Ik hield hem stevig vast. "Dankje Rachel" zei hij. "Geen probleem, Lukey" zei ik en drukte een kus op zijn hoofd. Hij spinde als een kat en viel in slaap. Ik bleef hem vasthouden, maar ik kon niet slapen.
Is het allemaal mijn schuld dat hij uit de band is gezet? Moet ik het uitmaken? Dat kan ik niet. Hij is gebroken. De ouders van z'n vriendin mogen hem niet, hij is uit de band getrapt en ik had hem gedumpt. Arme Luke...
Ik zag alle uren op de klok voorbij komen. Luke bewoog in zijn slaap. Ik moest niezen. "Gezondheid" mompelde Luke. Hij draaide zich om en opende zijn ogen. "Hey" zei ik zacht en streek door zijn haar. "Hi" zei hij zacht en slaperig. Zijn ogen stonden waterig. Hij wreef door zijn ogen. Ik gaf hem een zacht kusje op zijn lippen. "Je bent heel lief voor me" fluisterde hij. "Je verdient het, Luke" zei ik.
"Ik verdien helemaal niks, ik ben een stuk onbenul" zei hij. Ik schudde nee. "Je bent mijn held!" Riep ik. "Sstt!" Siste Ashton. Ik stelde Luke gerust en viel langzaam in slaap in zijn armen.
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanfictionDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...