26. Accepted?

5K 92 50
                                    

POV Rachel
"Dat bedoel ik niet" zei mam. Luke keek me vragend aan. "Seks" fluisterde ik in zijn oor. Hij werd rood. "Ik uuh, doe niks wat zij niet wilt" zei hij. "Ben jij niet wat oud voor haar?" Vroeg ze. "Ik ben bijna 19" zei Luke. "Ze is nog niet volwassen" zei pap. "We verschillen minder dan een jaar" zei ik. "Rachel, je weet waarvoor je in die school bent geplaatst" zei mam.

Ik knikte. "Ik gedroeg me slecht en maakte de verkeerde keuzes" zei ik en keek naar beneden. "U denkt dat ik een verkeerde keuze ben" zei Luke fel. "Hey, Lukey, rustig" zei ik. "Nee, niet rustig. Ik ben zo erg verliefd op haar en ik kan er niet tegen dat jullie mij niet accepteren!" Viel hij uit. Ik heb echt een stoer vriendje. "Wij vinden Rachel gewoon te jong om een relatie te hebben" zei mam. "Smoesjes" mompelde ik.

"Ik ben verliefd op Rachel en ik laat haar niet van me afnemen" zei hij. "Wij zijn haar ouders en wij accepteren dit niet" zei mam boos. "Goed om te weten. Helemaal niks is anders dan vroeger" zei Luke en liep weg. Arme Luke...

Ik ging achter hem aan. "Luke?" Vroeg ik. "Laat me maar even" snikte hij. "Lukey, praat tegen me" zei ik zacht en legde mijn hand op zijn schouder. "Gaat het?" Vroeg ik. Hij schudde nee en ik zag bloedsporen op het dekbed. "Nee, Luke" zei ik en voelde de tranen branden in mijn ogen. Hij draaide zich om en zijn ogen waren rood.

"Lukey, baby" zei ik en wreef zijn tranen weg met mijn duimen. Ik stroopde de mouwen van zijn Flanel op en keek naar zijn wonden. "Wat heb je nou gedaan, baby?" Vroeg ik zacht. Ik pakte de verbanddoos. "Dit kan prikken" zei ik. Hij beet op zijn tanden toen ik met alcohol zijn wonden schoonmaakte.

"Ik heb gekotst" zei Luke zacht. "Niet doen" zei ik en sloeg mijn armen om hem heen. Hij huilde in mijn shirt. "Ahw, baby" zei ik en streelde door zijn haar. Ik drukte hem dicht tegen me aan. Rose kwam binnen. "Is alles oke?" Vroeg ze. Ik schudde nee. "Mam en pap accepteren ons niet" zei ik. "Wat lullig, zal ik met ze praten?" Vroeg ze. "W-wilt u dat doen?" Vroeg Luke hoopvol. Rose knikte en aaide over zijn bol.

Ik kwam beneden en zag mijn ouders zitten. Luka sprong op mijn rug. "Ze zijn echt pissed off op je". "Ze hebben hem echt pijn gedaan" zei ik. "Hoe dat dan?" Vroeg Luka. "Luke's verleden is, laten we zeggen, niet zo leuk. Hij werd niet
geaccepteerd" zei ik. Luka rende naar boven en ik volgde haar. "Lukey?" Vroeg Luka. Luke lag diep onder de dekens en keek op.

"Gaat het?" Vroeg Luka en streek over zijn wang. Gelukkig is ze pas 13, anders zou ik jaloers worden. "Ga maar praten, Luke. Ze kan goed luisteren" zei ik en drukte een kus op zijn voorhoofd. Hij knikte en keek me verdrietig aan. "Ik kom zo terug Luke. Kom op, even een sterke jongen zijn" zei ik en kneep even in zijn hand. Ik liep de kamer uit, naar beneden.

"Bedankt voor het verpesten van mijn leven" zei ik tegen pap en mam. "Wat?" Vroegen ze. "Jullie hebben hem echt pijn gedaan" zei ik. "Hoezo?" Vroeg pap. "Luke heeft echt een kut verleden gehad en omdat jullie hem niet accepteren komt dat allemaal terug" zei ik boos. "Dat was niet de bedoeling" zei mam. "Ik spreek jullie niet meer, totdat Luke geaccepteerd is in deze familie" zei ik eigenwijs.

"We zijn je ouders en we willen je gelukkig zien" zei pap. "Ik ben gelukkig met Luke" zei ik. "Hij gaat je hart breken" zei mam. "Zou hij nooit doen" zei ik. "Sorry, Rachel" zei pap. Ik voelde de tranen branden. "Dan ga ik weg, met Luke" zei ik. "Waarheen?" Vroeg pap. "Een plek waar Luke wel welkom is" zei ik. Ik liep naar boven. Ik liet mijn tranen eruit.

@Luke5SOS: the struggles if the parents of your girlfriend don't like you :-(

Ik liep mijn en Luke's kamer in. Luke keek me met huil ogen aan. Hij zag aan mijn gezicht dat het niet goed was. Hij spreidde zijn armen waar ik me instortte en flink uithuilde. "Ik wilde zo graag dat ze mijn keuzes eens accepteren" zei ik snikkend. Luke hield me stevig vast. "Baby, zullen we gewoon hier blijven liggen vanavond?" Vroeg hij.

"Graag, maar dat is zielig voor tante Rose, zij heeft alles geregeld waardoor ik een weekend weg kon" zei ik. "Ik snap het, maar ik ga je niet alleen laten" zei hij. Hij stelde me gerust door kusjes op mijn haar te drukken.

"We moeten naar beneden" zei Luke. "Ik ga me omkleden" zei ik en trok een kort strak zwart jurkje aan die mijn borsten een beetje omhoog drukte. "Je ziet er geweldig uit" zei Luke en draaide een rondje met mij in zijn armen. Ik gaf Luke een kusje en liep de trap af. Rose keek me verdrietig aan. Ik ging op Luke's
schoot zitten. "Je ziet eruit als een jeweetwel" zei mam.

"Voor Fenna is de eerste" zei de sint. "Nu hoeft kleine Fenna geen mensen meer te slaan, met dit cadeau kan ze er weer volop tegenaan" las Fenna voor. Ze opende het en zag een boksbal met handschoenen.

"Rachel, eentje voor jou" zei Sinterklaas. Ik maakte het open. "Ik ga niet lang je hersens laten kraken, maar met dit cadeautje zullen wij tweeen ons wel vermaken" las ik voor. Luke grinnikte en gaf aan dat ik het verder moest openen. Het was een pakje condooms. "Nou, hier kunnen we wel wat mee" zei ik en begon Luke ruw te zoenen. Hij deed met me mee, alsof er niemand in de kamer was.

Sinterklaas had speeches bij iedereen. Mijn speech was heel lief, Tante Rose had hem geschreven.

"Rachel, je bent nu al volwassen, wat is het toch snel gegaan. Ik zag je nog voor je toen je 4 jaar oud was, en je duim in je mond deed. Nu je volwassen bent, heb je ook een leuke vriend, Luke. Ik weet zeker dat jullie gelukkig zullen worden samen. Ik zie hoe lief hij voor je is, en jij voor hem. Jullie geven om elkaar, blijf samen, gezond en sterk, en jullie zullen het
redden" zei Rose.

Ik lag op de bank, half op Luke's schoot. Hij tekende figuurtjes op mijn been met zijn vingers. "Thanks voor je cadeau" zei hij zacht. "Ik heb er nog eentje, en het heeft te maken met het cijfer 8" zei ik en glimlachte naar hem.

A/N
Examen stress, uch

Xxx

✖Sexlessons Ft L.H✖Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu