13. Sleeping And Get Caught

5.2K 93 18
                                    

POV Rachel
"Waar slaap je dan?" Vroeg ik. "De deuren van het hotel zijn dicht aan gezien het al..." hij keek op zijn horloge. "Half twee?! Is" zei hij. "Is het al zo laat?" Vroeg ik. "Ik weet niet, maar kan ik misschien bij jou?" Vroeg hij. "Slapen?" Vroeg ik. "Als het kan, anders zoek ik wel wat" zei hij. "Ik heb alleen een eenpersoonsbed, dan slaap ik wel op de grond" zei ik. "Niks ervan" zei hij. "Kom eens bij me, ik krijg het koud" zei hij flirtend. Hij liet zijn handen in de mouwen van zijn jasje glijden. Ik voelde zijn hand de mijne pakken. "Je hebt echt koude handen" zei hij. Ik vroeg of hij zijn jasje terug wilde. "Mag ik mijn handen warmen?" Vroeg hij alleen maar. Hij gleed met zijn handen naar mijn rug. "Je bent lekker en warm" zei hij. "Eyes up here, friend" zei ik. Hij zat schaamteloos naar mijn borsten te kijken. We liepen naar binnen en gelijk mijn kamer in, voordat Emma ons zou zien. "Ik slaap in boxershort en t-shirt, heb je daar problemen mee?" Vroeg hij. "Nee, ik denk van niet" zei ik. "Normaal slaap ik naakt, maar dat kan ik niet maken" grinnikte hij. Ik ging me in de badkamer omkleden. "Hoe doen we dit nou?" Vroeg ik vanuit de badkamer. "Ik ga op de grond" zei hij. "Nee, je bevriest" zei ik. Er hing een briefje op de spiegel. "Hi Rach, ik neem aan dat je de kamer wilt hebben voor jou en Luke. Ik heb mijn matras meegenomen naar Amelia, doeix Amber". Ik liep de kamer in. Damn hell, zijn boxershort, wit met rode randjes. Niet kijken, niet kijken, NIET KIJKEN, Rachel, niet kijken, niet kijken. Ik kon het toch niet laten om even te kijken. Zijn boxer is goed gevuld, zo te zien, vanuit waar ik sta. "Like it? Je staart babe" zei hij grijnzend. Hij ging op de rand van het bed zitten. En trok zijn shirt recht. "Je ziet er leuk uit" zei hij. Ik haalde mijn make up eraf en maakte mijn haar los, dat enorm krulde nu. "Wauw" zei hij. Ik ging naast hem zitten. "Wil je naast mij liggen anders?" Vroeg ik. "Als jij dat goed vindt" zei hij zacht. "Alleen slapen" zei ik. "Alleen slapen" bevestigde hij. Hij ging achter me liggen. "Weltrusten, Luke" zei ik. "Trusten, Rach" zei hij en drukte een kusje op mijn haar.

De volgende ochtend wilde ik opstaan. Maar hij had me zo stevig vast dat ik niet loskwam. Ik giechelde. Hij lag met zijn duim in zijn mond, en er hing een kwijldraadje uit zijn mond. Hij praatte in zijn slaap. "Rachel, hihi, Rachel. Zo mooi". Ik bloosde. Ik draaide me op. Zo kon ik naar hem kijken. Er werd geklopt. Shit. "Ik ben het, Amelia" siste ze. Ik deed alsof ik er niet was. De deur ging open. "Rachel? Emma gaat kamers controleren" zei ze. "Luke, Lu-huke, wordt eens wakker, Lukey Pukey" zei ik lief en tikte op zijn wang. "Hey, waar ben ik?" Vroeg hij met een schorre stem. Jezus, zo sexy. "Emma gaat kamers controleren" zei ik. Hij wreef in zijn ogen. "Ik ben weg" zei hij en slingerde zijn benen over de bed rand. Er werd weer geklopt. "Kamer controle" zei Emma streng. Luke schoot snel zijn broek aan. "In de kast, Luke" siste ik. Emma kwam binnen. "Goeiemorgen" zei ze. "Goeiemorgen mevrouw" zei ik en gaapte. "Sorry" zei ik. Ze keek onder het bed, in de badkamer, achter de kast. Gelukkig niet in de kast. Dan was ik zeker de lul. "Nu nog even in de kast" zei ze. Shit... Amelia keek me waarschuwend aan. "Zozo, wie hebben we hier?" Vroeg Emma en trok Luke aan zijn kraag de kast uit. "Hallo mevrouw" zei Luke onschuldig. "Komen jullie maar eens mee naar mijn kantoor" zei ze. Ze was boos. We liepen achter haar aan. "Wat hebben jullie gedaan?" Vroeg ze. "Er is niks gebeurd, we hebben niks gedaan" zei Luke. "Gisteren zijn we uit geweest, want ik had dat avondje uit verdiend" zei ik. "En het was erg laat, bij mijn hotel was de deur dicht, dus vroeg ik of ik bij Rachel mocht slapen" zei hij. "En ik vond het prima, zolang het bij alleen slapen bleef" zei ik. "Je krijgt wel straf, Rachel, ja, jou kan ik niet straffen, je bent volwassen en zit hier niet op school, Luke" zei ze. "Mevrouw, geef me maar straf, ik wil niet dat Rachel hier alleen voor opdraait" zei hij. "Dan gaan jullie schoonmaken, grondig schoonmaken, te beginnen met mijn kantoor" zei ze. "Nu?" Vroeg ik. Ze knikte. We kregen spons, dweil, bezem, doek, handdoek, emmer, schoonmaak middel en een uur de tijd. We waren binnen 45 minuten klaar. "Ik ga even douchen" zei ik.

Toen ik terugkwam zat hij op zijn telefoon te kijken. "Je mag wel even douchen, als je wilt" zei ik. Ik pakte mijn mobiel. Twittermeldingen van die foto's van gisteren.
@fxckafi: YAY, Ruke is fk real x, i saw you on the internet this morning x
@5_es_oh_es: Ruke is so cute x
@Ashton5SOS: our selfie was nicer x
@Luke5SOS: before I get a shower, i have to react on @Ashton5SOS. This selfie is nicer than your selfie. We are punkrock x
@Michael5SOS: you are not punk rock, you are an cute little assnoodle x
@Calum5SOS: These are so cute x
@Long_Way_SOS: I saw you at the restaurant yesterday evening.
@He_Looks_So_Perfect: Ruke is real. Who does hate on them, I hate you x
@Rachel_5SOS: @He_Looks_So_Perfect you are really awesome x
@Ashton5SOS: I'm sorry Luke, this selfie is relationship goals x
@fxckafi: hiii Ashhhh x
@lrhfrh: Date Date Date Date Date x
@5_es_oh_es: Ruke is goals.
@NiallOfficial: This is cute, Lukey and Rachel x
@Louis_Tomlinson: Luke, you are lucky to have her. Keep it x
@Sammiex5sos: bffjeeeuuuhh, Ruke is goals. ILY babe x
@fxckafi: @Sammiex5sos do you know her in personal?
@Sammiex5sos: @fxckafi yep, she's my best friend in the whole world x
@Rachel_5SOS: @Sammiex5sos ILY babe. I ship Salum heh x
@Sammiex5sos: Yay Saluuuummm xx

Luke kwam terug. Hij had zijn haar wild zitten vandaag. Ik begon te giechelen van zijn haar. "Wat is er?" Vroeg hij lachend. "Je haar" zei ik. Hij haalde een hand door zijn haar. "Bedankt voor gisteren" zei hij. "Jij bedankt" zei ik zacht. "Vanavond, mijn kamer" zei hij. "Die is toch in een hotel?" Vroeg ik. "We moesten eruit vandaag, we slapen nu boven, ik deel hem met Ash" zei hij. "Tot vanavond" fluisterde ik. Benieuwd wat hij van plan was. En weer ben ik zenuwachtig. Ik ging een fanfictie lezen. Sexlessons Ft Luke Hemmings, wow dit boek had echt veel views. Ik had nu ook Sexlessons van Luke Hemmings. De eerste twee lessen waren Kussen en Zoenen. Zou hij me zoenen vanavond? En de lessen daarna, sweetspot is toch zo'n kusje in je nek? Schuren, wat is dat in hemelsnaam. Samen douchen is er ook nog eentje. Waarschijnlijk is dat die les waar we elkaar naakt gaan zien. Handjob, Blowjob, Sex. Ben ik daar wel klaar voor? Jezus, dat kan ik toch nooit?

A/N
Dagdag

✖Sexlessons Ft L.H✖Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu