32. Lesson 10

11.3K 105 69
                                    

POV Rachel
"Hoe?" Vroeg ik. "Nou, gewoon. Je zegt wat je wilt dat ik met jou doe en wat je bij mij wilt doen. Je moet je niet inhouden. Ik schaam me ook niet voor mijn woorden" zei hij. "Ik weet echt niet of ik me niet zou inhouden" zei ik. "Gewoon zeggen, schaam je niet" zei hij. "Het is moeilijk" zei ik. "Wil je het wel?" Vroeg hij. Ik knikte. "Dan beginnen we met bijvoorbeeld waar je het lekker vind dat ik je streel" zei hij. Ik knikte. "Klaar voor?" Vroeg hij. Ik knikte.

"Oh baby. I need you so bad" zei hij hees. Ik giechelde. Hij keek me aan. "Niet lachen. Ik kan dit ook niet" zei hij. Ik knikte en was weer stil. "Kan je me aanraken?" Vroeg hij. "Oh yeah. Where do you want me?" Vroeg ik. "Mijn lul". Ik beet op mijn lip. "Dat je langzaam mijn boxer verwijdert en mijn lul enthousiast omhoog ziet springen, zo hard voor je" zei hij. "Dat je je kleine handje omhoog en omlaag beweegt over mijn lange lul heen" zei hij en kreunde een beetje. "Hem volledig hard maakt". "En dan begin je me uit te kleden" zei ik. "Fack yeah". "Je laat je tong over mijn tepels gaan wat me je naam laat kreunen" zei ik. "Je gaat steeds verder naar beneden. Je strekt mijn benen en duwt ze langzaam uit elkaar" zei ik en begon half te kreunen.

"Dan leg ik ons in sixtynine en begin ik je droog te likken. God, je smaakt fantastisch" kreunde hij. "Ik masseer zachtjes je eikel met mijn tong, je kreunt en oh, daar glijdt je lul langs mn lippen. En o wat is die groot" zei ik en likte langs mijn lippen. "Ik masseer je clit met mijn duim, als ik je lik. Langzaam duw ik twee lange vingers in je. Je kreunt mijn naam" zei hij.

"Oh en dan schuif ik een condoom om je grote stijve lul" zei ik grof. Hij hapte naar adem. "Ik duw je op je rug en begin mijn lul in je te rammen". "Ik kreun het uit en begon aan je tepel te zuigen" zei ik. "Ik ga harder rammen dan ooit tevoren. Ik ga hard, ik ga diep, heel erg diep" zei hij en kreunde. "Ik kras je rug, facking hard als ik klaar kom om je heen" zei ik. "Ik kom zo hard klaar omdat je zo lekker strak bent. Mijn lul trilt nog na".

We praatten nog een lange tijd en hij kwam klaar door mijn woorden. We gingen zwijgend zitten. "Volgende les krijg ik je handje om mijn ding" zei Luke. Ik slikte. "Gaat het?" Vroeg hij. Ik knikte en keek weg van hem. "Durf je niet?" Vroeg hij met een lach op zijn gezicht. Ik schudde nee. "Niet bang zijn. Alles komt goed". Ik pakte zijn hand en kneep erin. "Luke, hij is fucking groot en je hebt me niet verteld wat je lekker vind. Dus kom op" zei ik.

"Ik vind het heel fijn als een meisje close bij mijn gezicht is als ze me trekt. Ik vind het lekker als je niet meteen begint met rukken, maar eerst me een beetje streelt over mijn benen en buik. En daarna langzaam mijn dingetje" zei hij en likte over zijn lippen. "Oke, dankje. Zal ik onthouden, mister Hemmings" zei ik en knipoogde. We gingen naar de eetzaal. Luke en ik deelden een pizza en hij hielp me een liedje te schrijven. We lagen samen tegen elkaar aan op de bankjes van de eetzaal. Iedereen keek ons aan.

@Luke5SOS: my babygirl and me are doing cute things, she is so cute, dear god save me ❤ i think we get drunk

@Luke5SOS: my babygirl and me are doing cute things, she is so cute, dear god save me ❤ i think we get drunk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@5sosisgod: aww, you two are geat together, she is so cute omg

@hateruke: grose, grose, big fat slut. Do you know how to leave?

@larzayleafaaaaake: this is so facking cute. You two are really fucking goals. If you get babies, they will be freaking amazing

@rukezaylea: i ship you with Rachel, but i also ship you and arz, but this proves you two are happy together

@smilingluke: if Luke is happy, we should be happy for him. No one must hate on them. Luke looks happy with her, so stop hating x

@rachelhemmox: i love you bunnyy❤

@arzaylea: i know I can treat you better, than she can. Ya should B with me, baby ❤

@smilingluke: @arzaylea, my foot will show you the way to the exit, byebye

@arzaylea: i even have boobs, she does so not habe boobies. I have and Luke can squeeze it if he wants ;)

@arzaylea: i bet on it that you two didn't fuck yet 😂 she is a stupid virgin. Luke can destroy me if he wants

@smilingluke: *kicks arzaylula to exit and makes Ruke dolls*. *lets them fuck*

Luke ergerde zich aan Arzaylea. Hij blockte haar. Arzaylea werd boos en ontvolgde me wat me HARD liet lachen. Luke en ik dronken er no eentje. We besloten Emma een bezoekje te brengen. Luke stopte zijn hand in zijn broek. "Oh Emma. Mn lul wil niet gaan liggen. Help" zei Luke. Emma kon er niet om lachen. Opeens werd alles om ons heen draaierig.

De volgende ochtend werd ik naakt wakker naast Luke. Wat is er gebeurd vannacht? Luke en ik hebben toch geen... seks gehad?  Dat zou zo verkeerd zijn.  Luke laag nog volop te snurken. Hij heeft zijn maagdelijkheid niet verloren, ik misschien wel. Ik keek naar Luke en hij keek terug. "Rachel? Wat is er gebeurd?" Vroeg hij een sloeg een arm om me heen. "Ik heb geen idee, ik werd naakt wakker naast je" zei ik. Hij leek te schrikken. Hij slikte en keek in het rond. "Luke, ik ben bang" zei ik. Zijn naakte lichaam drukte zich tegen het mijne aan. "We gaan uitvinden wat er is gebeurd" zei hij een bleef me vasthouden. Ik nestelde me dicht tegen hem aan. We besloten meteen met onderzoek te beginnen. We trokken kleding aan en gingen opzoek naar sporen.

✖Sexlessons Ft L.H✖Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu