POV Rachel
"Zeker?" Vroeg Luke. Ik knikte. "Zeker" zei ik. "Doen we dat morgen? Ik ben echt kapot" zei hij. Ik knikte en ging op het bed zitten. "Is goed, schatje" zei ik. Hij trok zijn shirt uit en ging onder de dekens liggen. Ik ging naast hem liggen. "Ik haat mn ouders dat ze je niet accepteren" zei ik. "Ze houden van je, ze beschermen je tegen slechte dingen" zei hij. "Jij bent niet slecht" zei ik."Misschien ben ik wel een crimineel" zei Luke en ik voelde hem zachtjes in mijn nek bijten. "Of een gemene vampier" zei hij. "Je bent te lief voor een vampier en te onhandig om een crimineel te zijn" zei ik. "Wat zei jij daar?" Vroeg hij. "Onhandig" giechelde ik. Hij begon me te kietelen en eindigde boven me. "Op een dag zal ik ook zo op je liggen, maar dan naakt" zei hij.
Ik was opeens stil. Ik ben zo bang voor de eerste keer. Misschien scheur ik uit of bloed ik dood. Doet het pijn? "Hey, gaat het?" Vroeg hij. Ik knikte. "Ja, maak me zorgen" zei ik. "Waarom? Om onze eerste keer?" Vroeg hij. Ik knikte. "Het zal perfect worden. Kaarsjes, romantische liedjes, alleen wij tweeen in een romantische sfeer. Omdat we verliefd zijn, zal het geweldig zijn" zei hij. "Doet het pijn?" Vroeg ik. Hij knikte. "Een beetje, maar je went eraan en dan is het een geweldig gevoel" zei hij.
Ik glimlachte. "Je weet me altijd gerust te stellen" zei ik en gaf hem een kusje. Hij sloot zijn ogen en viel in slaap. Hij had zijn arm om me heen. Zijn armen, zijn zo fucking veilig. Ik voel me zo goed in ze.
De volgende ochtend werd ik wakker in Luke's armen. Hij sliep nog. Ik draaide me om. Ik gaf zachte kusjes in zijn nek. "Ah Rachel" kreunde hij zacht. Hij bewoog wat onrustig in zijn slaap. "Neem me dieper ah" kreunde hij. Ik keek onder de deken naar zijn boxershort. Sjezus, die stond strak. Ik liet mijn hand eroverheen glijden en streelde hem door zijn boxer heen. Hij kreunde zacht in mijn oor. "Baby, take me deep" kreunde hij. Ik schudde zachtjes aan hem. "Goeiemorgen" zei ik zacht. Hij opende zijn ogen. "Hey baby" zei hij.
Na een tijdje gezoend en gekletst te hebben, was zijn boner gaan liggen. We knuffelden in bed. Luke gaf me zijn telefoon. "Maak selfie voor twitter" zei hij. Ik giechelde en pakte zijn telefoon. Hij ging dichter op me liggen. "Die is heel schattig" zei hij. Hij pakte zijn telefoon.
@Luke5SOS: so guys, i love this girl so much. She is my little princess @RachxHemmo I love you, little bunny 🐰❤
@RachxHemmo: ❤i love you penguinboy 🐧❤ @Luke5SOS
@Ruke_goals: O MY GOD, I KNEW IT
@Don5sos: eww grose
@ruke_hate: they are naked grose
JE LEEST
✖Sexlessons Ft L.H✖
FanfictionDit is een Sexlessons boek. Er wordt niet alleen aandacht aan dat onderwerp besteedt. Heh, just kidding, i love smut :) "I want to teach you to flirt, to kiss, to blow and to fuck really hard". Bevat seksuele handelingen en grof taalgebruik Cover...