15. In Love?

6.2K 85 26
                                    

POV Rachel
"Rachel, ik ben verliefd op je geworden" zei Luke. Mijn mond viel open. Maar ik wist niet wat ik moest zeggen. "Luke, ik eh..." begon ik. "Ik kan het niet" zei ik en rende weg. Het boeide me niet als Emma zou komen nu. "Rachel, wat is er gebeurd?" Vroeg Amelia die op mijn bed zat. "We waren bezig met les 3, a French Kiss" begon ik. "Hoe zoent hij?" Vroeg ze. "Geweldig, damn, zijn lippen zijn zo zacht" zei ik. "Wat is er gebeurd?" Vroeg Amelia weer. "Hij zei dat hij verliefd op me is geworden" zei ik. Amelia sloeg haar handen voor haar mond. "Wat heb je gezegd?" Vroeg ze. "Ik wist niet wat ik moest zeggen en ben weggerend" zei ik en begon te snikken. "Ik heb het verpest" zei ik. "Als hij je echt leuk vind, vergeeft hij het je wel" zei Amelia. "Je vind hem toch leuk?" Vroeg ze. Ik knikte. "Ik vind hem heel leuk, maar toch zei ik 'ik kan het niet' ik ben ook zo'n trut" zei ik. Amelia ging naast me zitten. En sloeg een arm om me heen. "Je bent mijn beste vriendin, en ik wordt geen vrienden met een trut" zei ze. Ik gaf haar een knuffel.

POV Luke
Nadat Rachel was weggerend gooide ik een kussen tegen de muur. "Luke, je hebt het verpest" zei ik tegen mezelf. Ashton kwam naast me zitten en sloeg zijn arm om me heen. "Ik ben hopeloos Ash" zei ik. Ik legde mijn handen achter mijn hoofd en viel naar achter. "Ze is zo mooi en lief, ik wil haar niet kwijt" zei ik. "Ga haar zoeken" zei Ashton. "Ik durf haar niet meer onder ogen te komen" zei ik. "Ze trekt wel weer bij" zei Ash. "Hey, my best friend is down, would you fans cheer him up?" Zette Ash op twitter. Cal en Michael kwamen binnen. "Luke, wat is er gebeurd?" Vroegen ze. "Luke is verliefd op Rachel en ze weet het nu" zei Ashton. "IK WIST HET" zei Calum. Michael ging naast me zitten. "Lukey, ik vind je wel Punkrock hoor" zei hij. We moesten allevier lachen. Luke+Punkrock is net zoiets als Cola+Mentos. Een groot misverstand dus. Ik besloot te gaan slapen.

POV Rachel
Met tranen in mijn ogen werd ik wakker. Met tranen ging ik douchen. Met tranen zat ik aan het ontbijt waar ik Luke zag. Onze blikken kruisten elkaar. Hij keek weg en ik huilde zachtjes. En nu loop ik met tranen naar de eerste les. Met tranen maakte ik mijn opdrachten. Ik moest ze steeds wegvegen. Ik mis Luke. Ik wil hem naast me hebben. Luke is weg, hij haat je nu. Met tranen ging ik weer lunchen vandaag. "Ik mis hem" zei ik. "Bel hem op" zei Amber. "Ik durf niet, hij haat me nu vast" zei ik. "Anders doe ik het" zei Jenna streng. Ik toetste zijn nummer in. Hij ging drie keer over. "Met Luke" klonk Luke verdrietig. "Hi, Luke. Met Rachel. Sorry voor alles, k-kan ik met je praten?" Vroeg ik. "Ik weet het niet, Rachel" klonk zijn stem, hij klonk zwaar gebroken. Ja, tuurlijk is hij gebroken. Hij drukt zijn gevoelens voor je uit en jij rent weg, Rachel. "Oke, dan laat ik je met rust" zei ik. "Ik mis je, Rachel" zei hij. "Luke, het spijt me" zei ik. "Rachel, het is goed" zei hij. "Ik wil met je praten" zei ik. "Oke, waar wil je praten?" Vroeg hij. "Vanavond, in de eetzaal" zei ik. "Zie je dan" zei hij en ging op. "Wat moet ik in hemelsnaam zeggen?" Vroeg ik. "Rach, je vertelt hoe je je voelt. Je bent echt verliefd op hem. Vertel hem dat" zei Amelia. "Dankje, schat" zei ik. "Jullie zullen gelukkig worden" zei Jenna. Ik begon te giechelen. "1 vraagje, kan hij goed zoenen?" Vroeg Rikki. "Damn, hij zoent zo lekker. Zijn lippen zijn net kleine perzikken. Zo zoet en zacht" zei ik. "Damn, ik ben best jaloers op jou, because of, LUKE" zei Amber en ik keek op. "Rachel!" Riep hij terwijl hij de zaal binnen rende. "Luke" zei ik zacht. "Het boeit me niet dat iedereen dit hoort. Ik weet dat ik het verpest heb. Maar ik ben zo zwaar verliefd op je. Ik heb geprobeerd het te stoppen maar het lukte niet. Het enige wat ik niet wil, is jou kwijtraken" zei Luke. "Luke" zei ik weer. Ik liep langzaam naar hem toe. Ik stond voor hem. "Rachel, ik -" zijn zin werd afgekapt omdat ik mijn lippen op de zijne had gedrukt. De hele kantine begon te joelen. "RUKE RUKE RUKE RUKE" Gilde Amber, Amelia, Rikki, Jenna en Sophie. De rest begon mee te doen. Toen ik terug trok keek hij me aan met zijn mooie blauwe ogen. "Ik ben verliefd op je, Luke" fluisterde ik. Hij drukte me dicht tegen zich aan. Emma kwam aanlopen. Alle meiden, Ashton, Calum en Michael gingen in een grote kring om ons heen staan. "Dit gaat u niet verbieden, dit is te lief" zei Amelia. "En of, liefde is verboden, ook voor Rachel" zei Emma. "Voor hen tweeen, moet u een uitzondering maken" gilde Rikki. "Alsjeblieft?" Vroegen Ashton, Calum en Michael. Alle meiden knikten. "Oke, goed dan, maar geen seksuele handelingen" zei ze streng. "Komt nog wel" fluisterde Luke. Ik grijnsde. "Can't wait" fluisterde ik terug. Hij keek me verbaasd aan. Hij vroeg toegang om zijn tong in mijn mond te laten. Ik gaf hem toegang. "Eh, hallo, Rachel" zei Amber. Ik trok met tegenzin terug. "Wat is er?" Vroeg ik. "Waar slaap je vannacht?" Fluisterde ze. "Bij mij" fluisterde Luke terug. "Les 4, vanavond" zei hij zacht. Ik knikte. "Babe, er is geen spanning meer in je lichaam" zei hij genietend. Hij ging op een knie zitten. "Lieve Rachel, ik ben smoorverliefd op je, wil jij mijn prinses zijn?" Vroeg hij. "Luke, ik zou niks liever willen" zei ik zacht. De hele zaal begon te klappen en te fluiten. "Kom, Luke, we gaan je vrijgezellenfeest organiseren" lachte Ashton. "Sukkel" zei Luke met een grijns. Hij zwaaide naar me. Amelia kwam me een knuffel geven. "Je hebt met Luke Freakin' Hemmings, OMG" gilde ze. Jenna en Sophie gilden mee. "Rachel, ik ben trots op je, je hebt je angst overwonnen en een vriendje gevonden" zei Rikki en klopte op mijn schouder. "Wat zou les 4 zijn?" Vroeg ik. "Sweetspots?" Stelde Amber voor. "Lees jij fanficties?" Vroeg ik. "Sexlessons" giechelde ze. "Dat lees ik ook" zei ik. Ik ging naar mijn kamer. En keek op Twitter. #GoodGirlsSchoolDrama was een hype op twitter. Iemand had het gefilmd. Gelukkig waren Luke en ik niet zichtbaar, want zijn vorige vriendin kreeg heel veel haat, ze vroeg teveel om aandacht. Ik ging mijn haar kammen en bleef op Twitter kijken. Iemand had Luke en mij gespot in de video en had en een tekst bijgezet. "This is Ruke, they're kissing each other". Ik werd gebeld. "Met Luke" zei hij. "Hi Lucas" zei ik. "Heb je Twitter gezien?" Vroeg hij. "Iemand heeft ons Confirmed" lachte ik. "Ik wil niet dat je haat krijgt" zei hij. "Je bent lief, maar die foto is heel onduidelijk" zei ik. "Nergens om zorgen over te maken" zei hij. "Tot straks, Lucas" zei ik. "Luke, ik heet Luke, schatje" zei hij. "Ik noem je Lucas, LUCAS". Ik hing lachend op. De eerste haat was geplaatst. Een pagina op Twitter. #WeHateRuke. "She's a fucking slut, He's too handsome for her. Die, little bitch. Don't fuck with Luke girls, oh and don't fuck Luke too" stond er. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Het was nog niet eens officieel bekend dat we samen waren en ik kreeg nu al haat. Ik ga naar Luke.

A/N
Ahw, RUKE. Join me. Ruke is life. De volgende les is nog geen smut. Helaas, babes. Al ben ik nu wel smut aan het schrijven. HEH.

#WeLoveRuke

✖Sexlessons Ft L.H✖Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu